Archief - TK/TR: Kingston SSD V-series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jimsken

Legacy Member
Te ruil/ te koop aangeboden:

Kingston V-series Sata II 64GB
Gaat weg wegens upgrade naar 120GB SSD
Aankoopbewijs van Tones, augustus 2010

Ik zoek HD's, liefst 2TB schijven, AM3+ mobo, DDR3 RAM,...
Eventuele opleg bespreekbaar.

breugiek

Legacy Member
Ik heb een nieuwe Caviar Green (WD) van 2TB 64MB versie liggen.
hoeveel opleg wil je geven?

breugiek

Legacy Member
jimsken zei:

Excuseer?
Je SSD kostte om en bij de 100 euro wanneer uit productie ging (wil niet zeggen dat jij er 100 euro voor betaalde, dat is iets anders)... een 2TB WD green kost grofweg 80 euro (op dit ogenblik). Je kan toch niet verwachten dat de opleg van de andere kant komt dan hé?

XerberuZ

Legacy Member
bwa kweenie voor zover ik nog iets van wiskunde ken zou ik dat toch ook verwachten :)
en ne 2tb wd green kost maar 68

jimsken

Legacy Member
XerberuZ zei:
bwa kweenie voor zover ik nog iets van wiskunde ken zou ik dat toch ook verwachten :)
en ne 2tb wd green kost maar 68

Indien interesse wil ik ook ruilen tegen jouw AM3+ mobo. Jij mag wel opleg verwachten :)

XerberuZ

Legacy Member
als ik mijn mobo vo de moment wegdoe hem ik niks meer om die ssd op aan te sluiten dus effe ni ;)

jimsken

Legacy Member
breugiek zei:
Dat is ze idd :)

Behoudens dat mijn schijf NIEUW (3 jaar garantie) is en dus € 70 waard is... lijkt mij een wissel een mooie deal te zijn...

Dus uw HD zit in een sealed anti-static bag?

XerberuZ zei:
als ik mijn mobo vo de moment wegdoe hem ik niks meer om die ssd op aan te sluiten dus effe ni ;)

Heb je een idee wanneer je meer weet? Was jij nog aan het wachten voor bevestiging van een koper?

inkbiegel

Legacy Member
Hey Jimsken

Ik wil er wel goeie ouwe cash voor neerleggen en zelfs komen ophalen.

Moest je interesse en prijs in gedachten hebben hebben pm me maar.

Groeten
Inkz

jimsken

Legacy Member
inkbiegel zei:
Hey Jimsken

Ik wil er wel goeie ouwe cash voor neerleggen en zelfs komen ophalen.

Moest je interesse en prijs in gedachten hebben hebben pm me maar.

Groeten
Inkz

Bij deze minimumprijs 60€, meeneem 70€. Ik handel alleen via dit topic.

inkbiegel

Legacy Member
No problemo

Als er brackets bijzitten om in pcke te bouwen mag je alvast een bod van 60 Euro excl noteren.


jimsken zei:
Bij deze minimumprijs 60€, meeneem 70€. Ik handel alleen via dit topic.

jimsken

Legacy Member
inkbiegel zei:
No problemo

Als er brackets bijzitten om in pcke te bouwen mag je alvast een bod van 60 Euro excl noteren.

OK genoteerd. Standaard zitten die er niet bij, maar bij m'n nieuwe SSD wel. Ik wil er deze er wel bijdoen want mijn case is SSD ready ;)

inkbiegel

Legacy Member
Eersteklas !! :)

jimsken zei:
OK genoteerd. Standaard zitten die er niet bij, maar bij m'n nieuwe SSD wel. Ik wil er deze er wel bijdoen want mijn case is SSD ready ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan