Archief - [TKA-GPU] Club3D HD6870 OC Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TYPHOON-online

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn gloednieuwe HD6870 van Club3D.
Deze zit nog volledig in verpakking met plastiek eromheen. Hierdoor heb ik dus geen foto's van de inhoud om de "nieuwheid" te bewaren.
De GPU is gewonnen bij een wedstrijd op HWI.
Aangezien ik zelf nog een GTX280 heb die voldoet kan ik niets met deze GPU, daarom de verkoop dus.

Algemene informatie
0. Club3D HD6870 Overclocked Edition
1. Ontvangen 14/10/11
2. Nooit gebruikt
3. Huidige GPU voldoet nog.
4. Garantie via Club3D of mogelijk via Thiando.nl
5. Gloednieuwe staat inclusief ongeopende plastiek verpakking.(zichtbaar op foto's)
6. Vanwege punt 5 alles nog aanwezig waaronder DIRT3.
7. Aangezien deze gloednieuw is en gezien de huidige prijzen: 160EUR(richtprijs excl. verzendingskosten vanuit België)

Foto's
IMG_0311.JPG

IMG_0312.JPG

IMG_0313.JPG

IMG_0314.JPG

IMG_0315.JPG

IMG_0317.JPG


Verdere informatie:
- 1GB GDDR5
- Alternatieve koeling
- Dirt 3
- CF bridge

Iphigeneia

Legacy Member
Waar heb je deze vandaan dan? Neem aan dat je hem niet gekocht hebt? En zoja, stuur die snel terug naar de winkel...

Niemand gaat je hier 160 euro geven voor zo'n graka. Voor ietwat meer hebben ze hier al een 6950.

TYPHOON-online

Legacy Member
Lol, moest je nu het topic gelezen hebben dan had je al je antwoord.
Daarnaast zijn de goedkoopste 6950 meer dan 210 EUR nieuw.
Het is ook een richtprijs hé.

Liefst alleen zinnige berichten...

Iphigeneia

Legacy Member
Nu als het maar een richtprijs is. 85 euro gebode incl verzending Bpost.

TYPHOON-online

Legacy Member
genoteerd maar naar mijn mening te weinig.
Dit is praktisch de helft van de nieuwprijs...

Iphigeneia

Legacy Member
TYPHOON-online zei:
genoteerd maar naar mijn mening te weinig.
Dit is praktisch de helft van de nieuwprijs...

Ok, hou het in het oog. Heb je een afsluitdatum?

TYPHOON-online

Legacy Member
Aangezien het niet zo dringend is voor mij maakt het niet uit
Is het dringend voor jou?

Iphigeneia

Legacy Member
TYPHOON-online zei:
Aangezien het niet zo dringend is voor mij maakt het niet uit
Is het dringend voor jou?

Is voor een vriend die graag CF wil proberen. Heb je een meeneemprijs?

TYPHOON-online

Legacy Member
meeneemprijs zal moeilijk zijn aangezien ik zelden thuis ben.
Verzending heeft voorkeur...

bedlam

Legacy Member
De foto's in je ad zijn veels te groot, denk daar de volgende keer aub aan!
free up
Edit: bedankt voor het aanpassen!

Iphigeneia

Legacy Member
TYPHOON-online zei:
meeneemprijs zal moeilijk zijn aangezien ik zelden thuis ben.
Verzending heeft voorkeur...

Meeneemprijs = prijs waaraan ge direct verkoopt ;)

RocKer

Legacy Member
TYPHOON-online zei:
genoteerd maar naar mijn mening te weinig.
Dit is praktisch de helft van de nieuwprijs...

Opletten als je het "genoteerd" hebt,genoteerd = verkocht als er niemand hoger bied.

DwarFStrider

Legacy Member
Typhoon,

140 excl als ik hem morgen mag komen afhalen... Zit dan toch langs die kanten bij een klant.

Bod is geldig tot morgenmiddag :-).

TYPHOON-online

Legacy Member
Liefst hoger bieden dan 140 excl als iemand hem nog wil hebben,
Anders is die voor DwarFStrider mits er geen andere problemen zijn

BelgianTerror

Legacy Member
Ik geef je 160 inclusief verzendkosten.
Bod is geldig tot donderdagmiddag (13u00)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan