Archief - TK Macbook Pro 13" retina 2015

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drydope

Legacy Member
Hello,

Bij deze wil ik mijn Macbook pro verkopen. Deze is slechts enkele weken geleden aangekocht.
De reden van verkoop is dat ik hem simpelweg niet gewend raak en dit eigenlijk een miskoop was.

Het betreft het standaard 128GB SSD model, nagelnieuw. (en uiteraard niets op aan te merken, geen krassen etc., niet van nieuwstaat te onderscheiden)

Aangekocht @ 1449, mag weg voor 1250.

Wordt uiteraard niet verstuurd.

Edit: Evt. ook te ruil tegen deftige desktop

sinvayne

Legacy Member
Ruilen voor mijn desktop?
-Customized windows 8 (met mac browsing system/windows start knop)
-I7 4770 processor
-120 GB samsung ssd/2TB HDD
-NVIDIA GeForce GTX760
-16gb ram
-660w voeding
Voor dit alles heb ik 1100€ nieuw betaald ongeveer.
+opleg (of een scherm)
Alles is van premium merken en met garantie. Maar dat zou ik thuis dan allemaal weer even moeten controleren.
Laat maar iets weten indien je interesse hebt.

Drydope

Legacy Member
sinvayne zei:
Ruilen voor mijn desktop?
-Customized windows 8 (met mac browsing system/windows start knop)
-I7 4770 processor
-120 GB samsung ssd/2TB HDD
-NVIDIA GeForce GTX760
-16gb ram
-660w voeding
Voor dit alles heb ik 1100€ nieuw betaald ongeveer.
+opleg (of een scherm)
Alles is van premium merken en met garantie. Maar dat zou ik thuis dan allemaal weer even moeten controleren.
Laat maar iets weten indien je interesse hebt.

Misschien wel, hoe oud is dit systeem en over hoeveel opleg zouden we spreken?

sinvayne

Legacy Member
alles zal nu ongeveer 1 jaar oud zijn gok ik. Ik heb van alle onderdelen de factuur nog.
En hoeveel opleg had je graag gewenst?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Drydope

Legacy Member
sinvayne zei:
alles zal nu ongeveer 1 jaar oud zijn gok ik. Ik heb van alle onderdelen de factuur nog.
En hoeveel opleg had je graag gewenst?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik dacht toch richting €400. (door verschil nieuwprijs en rekening houdende met huidige restwaarde)

sinvayne

Legacy Member
Mja vind ik te veel! Veel succes nog iig!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

boy1308

Legacy Member
1050€ dan? Ofwel nieuwe iPad pro met 100€ opleg?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Apple

Legacy Member
Drydope zei:
Hello,

Bij deze wil ik mijn Macbook pro verkopen. Deze is slechts enkele weken geleden aangekocht.
De reden van verkoop is dat ik hem simpelweg niet gewend raak en dit eigenlijk een miskoop was.

Het betreft het standaard 128GB SSD model, nagelnieuw. (en uiteraard niets op aan te merken, geen krassen etc., niet van nieuwstaat te onderscheiden)

Aangekocht @ 1449, mag weg voor 1250.

Wordt uiteraard niet verstuurd.

Edit: Evt. ook te ruil tegen deftige desktop

Ben je daar echt zeker van? ;)

Ik zal u een voorbeeld geven; ik heb heel mijn leven lang al windows pc/laptops gehad. Waar ik trouwens altijd ook wel problemen mee heb gehad, vooral met windows vista.
De 1ste keer dat ik een macbook kocht was in 2013.

En die eerste weken had ik daar ook zo geen goed gevoel bij, wel dat het een mooie laptop is en dat alles volwassener en mooier is dan bij windows maar de manier van werken is toch wel anders.
In het begin dacht ik ook van ik vind er zo mijnen draai niet in maar ik ben blijven volharden, hier en daar ook eens wat gevraagd aan mensen die een macbook hebben omdat ik bepaalde zaken niet wist of niet vond enz... en dan meer dan 1 maand later toen eindelijk alles beter en vlotter ging kan ik maar 1 ding zeggen; niks lievers dan met een macbook te werken hier ;).
Is een macbook perfect? Uiteraard niet, het is en blijft electronica, der kan evenzeer wat fouts aan zijn.
Ik had ook windows 7 en dan schakelde ik ook over naar windows 8 en ik vond der werkelijk niks aan, ik vond dan daar minder mijnen draai in, windows 10 vind ik dan weer beter dan windows 8 maar die tegels steken mij de ogen uit, net een kleuter die dat gemaakt heeft, ik vind der niks aan.

Free up.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan