Archief - Tk Laptob hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAP-burner

Legacy Member
Laptop materiaal

1x Western Digita Sata 5400 rpm 160 Gb Hdd

Date : 17 Juni 2008

Werkt Perfect

1x Hitachi Sata 3Gb/sec 5400 rpm 500 Gb Hdd

Date : 21 Nov 2012

Werkt Perfect

Dan het volgende :

Afkomstig van Asus K75V Laptob --> Aangekocht bij Tones.be In 2010

1x DDR3 1600Mhz SDRAM Hynix 1x 4 Gb --> Origineel

1x DDR3 1600Mhz SDRAM Corsair Vengeance 1x Gb 4 Gb --> Bijgeplaats Door Tones.be

Bieden maar

Indien vragen mailen naar :

[email protected]

ns_ripper

Legacy Member
Buiten het scherm, werkt die nog?
Indien ja, doe je hem weg?

CAP-burner

Legacy Member
ns_ripper zei:
Buiten het scherm, werkt die nog?
Indien ja, doe je hem weg?

Staat ook te koop op andere sites zoals 2dehands.be, ...

Ja ik doe hem weg bij interesse

ns_ripper

Legacy Member
CAP-burner zei:
sorry bij deze verkocht aan vanoluc

Lol, geen link naar andere verkoopsites, geen meeneemprijzen noch min. En geen bod te zien van vanoluc. Beiden de regels eens lezen denk ik

ns_ripper

Legacy Member
Vanoluc zei:
Alles lezen
Heb geboden en afgesproken via 2de hands

Toch toevallig, dat er geen link staat en dat dit gebeurt, nadat ik achter het toestel vroeg...

Vanoluc

Legacy Member
Beste ns_ripper
Als je zou surfen op 2de hands kan je zien, wanneer het zoekertje daar geplaatst is.
Nadat ik gezien had dat hier ook stond, heb ik aan verkoper gevraagd om dit te melden
Dat verkoper meld dat het verkocht is aan vanoluc, is omdat hij mij kent van vroeger en weet dat luc van 2de hands en vanoluc van 9lives dezelfde zijn
Daarmee heb je het hele verhaal

awaces

Legacy Member
Dit slaat nergens op ;)
Regels worden hier duidelijk overtreden

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

ns_ripper

Legacy Member
Vanoluc zei:
Beste ns_ripper
Als je zou surfen op 2de hands kan je zien, wanneer het zoekertje daar geplaatst is.
Nadat ik gezien had dat hier ook stond, heb ik aan verkoper gevraagd om dit te melden
Dat verkoper meld dat het verkocht is aan vanoluc, is omdat hij mij kent van vroeger en weet dat luc van 2de hands en vanoluc van 9lives dezelfde zijn
Daarmee heb je het hele verhaal

Ik vraag of hij die weg doet. Ja bij interesse... En dan opeens is hij verkocht. Jij had tevoren al op de onderdelen geboden. Toch wel heel toevallig hoor. Ik ga der hier geen drama over maken maar het getuige van weinig fatsoen. Er stonden hier niet eens prijzen, noch links...

TheBud

Legacy Member
Ns_ripper dit moet je wel reporten vind ik. Als die kerel hier biedt moet de verkoop hier ook worden afgesloten.

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini 2 met Tapatalk

Vanoluc

Legacy Member
Beste, nogmaals, ik heb hier niet geboden, alles is via 2de hands gegaan, enkel wil het toeval dat ik dit hier ook gezien heb en de verkoper er op attent heb gemaakt dat hij hier moest melden dat dit ook te koop stond op andere sites

ns_ripper

Legacy Member
Vanoluc zei:
Beste, nogmaals, ik heb hier niet geboden, alles is via 2de hands gegaan, enkel wil het toeval dat ik dit hier ook gezien heb en de verkoper er op attent heb gemaakt dat hij hier moest melden dat dit ook te koop stond op andere sites

Op 2e hands staat de laptop niet te koop. Alleen dezelfde onderdelen als hier! Ik vraag naar de laptop en jij bent er mee weg...

Ten andere, de hele verkoop is ni reglementair. Zonder afsluitdatum of prijzen ineens verkocht...

Kwertie

Legacy Member
Je kan in principe negatieve/neutrale feedback geven, zal alvast berisping geven bij wijze van waarschuwing

TheBud

Legacy Member
Vanoluc zei:
Beste, nogmaals, ik heb hier niet geboden, alles is via 2de hands gegaan, enkel wil het toeval dat ik dit hier ook gezien heb en de verkoper er op attent heb gemaakt dat hij hier moest melden dat dit ook te koop stond op andere sites


Vanoluc zei:
15 euro opgehaald op pakketje

----->>>> Dit is gewoon een bod, eerste post in de thread.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan