Archief - [TK] HP Probook 6550b i5 4GB Ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Laptop HP Probook 6550b
15" scherm
Intel Core i5 2.4GHz
4GB RAM
toetsenbord met numeriek klavier
320GB WD Scorpio Black 7200 rpm hardeschijf
Vingerafdruk-lezer
Wifi + bluetooth
Officiële Windows 7 PRO (met gratis update naar Windows 10!!!)
Gratis Panda Antivirus

Heeft normale gebruikssporen en batterij houdt het nog tussen 2 en 3u vol afhangend van het gebruik.

Kan opgestuurd worden op kosten en risico van de koper.

FOTO 1
FOTO 2

Minimum: € 150
Meeneem: € 200

Afsluitdatum: Zaterdag 11/07 om 18u met sniperregel van 15 minuten: vanaf 17u45 wordt het bieden 15 minuten verlengd bij een nieuw bod

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Opsturen of afhalen is voor mij gelijk, dus bod van Milo2013 heeft voorrang.
Ik zal ergens dit weekend afsluiten afhangend van hoe het bieden gaat, maar ik laat het zeker 24u op voorhand weten wanneer exact en met sniperregel.

RSSD

Legacy Member
200 € excl.

Kan je mij nog vertellen wat er in zit van GPU ?

Is het een Intel of ATI ?

Zou hoogstens moeten dienen om De Sims 3 te spelen, dat zal wel lukken neem ik aan ?

Op de foto zit er precies een duidelijk kleurverschil in die muisknoppen klopt dat ?

Mvg,
RSSD

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Het is een intel GPU geïntegreerd met de CPU.
Hier de volledige specs van de cpu/gpu: ARK | Intel
Ik weet niet echt wat specs De Sims 3 nodigheeft om op deze resolutie te spelen, dus dat zal je even moeten nakijken.

De muisknoppen zijn gemaakt van zo een zacht rubber-achtig plastiek, vandaar het kleurverschil op de foto.
Het is echter gewoon de kijkhoek van de foto die maakt dat de kleur anders lijkt, is dus niet zo :)

Als alles ok is voor jou heb je de meeneemprijs, dus laat maar iets weten :)

RSSD

Legacy Member
[Mh]UnderGod;19157021 zei:
Het is een intel GPU geïntegreerd met de CPU.
Hier de volledige specs van de cpu/gpu: ARK | Intel
Ik weet niet echt wat specs De Sims 3 nodigheeft om op deze resolutie te spelen, dus dat zal je even moeten nakijken.

De muisknoppen zijn gemaakt van zo een zacht rubber-achtig plastiek, vandaar het kleurverschil op de foto.
Het is echter gewoon de kijkhoek van de foto die maakt dat de kleur anders lijkt, is dus niet zo :)

Als alles ok is voor jou heb je de meeneemprijs, dus laat maar iets weten :)

Ja is goed hoor.
Stuur maar pb, liefst bpost, als je het online doet dan kost et maar 6 €.
En moest je eventueel overwegen om te brengen dan betaal ik natuurlijk ook.

Mvg,
RSSD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan