Archief - [TK] Hp EliteBook 8530p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mad_Dogz

Legacy Member
Hallo

De laptop is in perfecte staat ,niets mankeerd eraan, kleine putjes NAAST de touchpad, van gsm die afentoe uit mijn handen viel, maar ze vallen nauwelijks op. micro ingebouwd, camera ingebouwd ( 2Megapixels)

Laptop:
HP ELITEBOOK 8530p
Intel Centrino² inside ; 2x2.4Ghz
4GB DDR2 RAM
235GB HDD
ATI Mobility Radeon HD3650
WiFi
Bluetooth
Ligthscribe DVDR+/DVDRW+
Extra 4u capaciteit batterij bijgekocht ( Nieuw-Aankoopwaarde ; 178€)

Foto's :
http://imageshack.us/photo/my-images/17/foto0001zs.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/foto0002xv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/foto0003rh.jpg/

(Slechte foto kwaliteit, stickers kunnen eraf gehaald worden)

Factuur is nog intact maar ik ga er geen foto van nemen.

Totale vraagprijs: Min 300€

Groeten

Foto's bij grote intresse

Mad_Dogz

Legacy Member
Waarom ? Deze laptop heeft me 2 jaar geleden 1400 euro gekost. Grooeten

Iphigeneia

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Waarom ? Deze laptop heeft me 2 jaar geleden 1400 euro gekost. Grooeten

Tjah, misschien omdat in 2 jaar tijd... erg veel veranderd is in hardware land. Ook al is de behuizing van dit beestje oerdegelijk...

FragDAnvers

Legacy Member
Idd best eens langs prijsschatting gaan !
€ 650 voor dit is zwaaaar overpriced.

kenaney

Legacy Member
voor uw minimum koop ik er 2 met mss ietske beter specs en met garantie

m1st3r

Legacy Member
Als je echt niet lager gaat. ...
Beter op 2dahnds ofzo verkopen, daar krijg je misschien nog 350 euro, op zijn max van iemand.
Anders rond de 300 euro of wat lager...

greetz

m1st3r

Legacy Member
of er nu interesse is of niet, zet er ook wat foto's bij, waarbij alles deftig te zien is.
staat van laptop beschreven, factuur ? waarschijnlijk buiten garantie ... ?
ingebouwde webcam ...?

zet dat nog bij en je hebt een goede overzicht van alles.

Eventueel een afsluitdatum. bv : tegen 10/10/2011 ... of vroeger ...

ge zit maar.

groetjes

Pedroo

Legacy Member
Nille- zei:
Thinkpad Edge is echt geen Thinkpad T. Dus die niet vergelijken. HP business is ook beter dan de Edge reeks.

Lenovo is lenovo :D M'n nonkel heeft zo'n edge, en 'k vind het ook een bàngelijk toestel. Iemand in m'n klas heeft zo'n hp business, en vind die niet zo overtuigend :) Maarja, zijn meningen zeker..

Mad_Dogz

Legacy Member
Graag on topic morgen foto's

Factuur heb ik nog krijg je ook foto van.

Zit camera in en micro.

Afsluiten wanneer iemand 350 euro geeft ;)

Groeten

BETA911

Legacy Member
Heb zelfde laptop en draait al bijna 3 jaar zonder problemen en batterij gaat nog altijd 2u mee na 2 jaar dagelijks gebruik. Heb ook gehoord bij HP Repair dat deze laptop in jaren één van de beste Elitebook's is/was.

Blad3z

Legacy Member
BETA911 zei:
Heb zelfde laptop en draait al bijna 3 jaar zonder problemen en batterij gaat nog altijd 2u mee na 2 jaar dagelijks gebruik. Heb ook gehoord bij HP Repair dat deze laptop in jaren één van de beste Elitebook's is/was.

Die mannen zijn niet echt een referentie :lol: Ben al content als ze uberhaupt nederlands spreken.

BETA911

Legacy Member
Maar als ze het zelf al zeggen dan is het toch al iets waard :) .

Iphigeneia

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Foto's toegevoegd

Als ik u was zou ik die stickers rap verwijderen en schoonmaken... Doet zwaar afbreuk aan deze laptop (ook qua prijs).

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan