Mad_Dogz
Legacy Member
Hallo
De laptop is in perfecte staat ,niets mankeerd eraan, kleine putjes NAAST de touchpad, van gsm die afentoe uit mijn handen viel, maar ze vallen nauwelijks op. micro ingebouwd, camera ingebouwd ( 2Megapixels)
Laptop:
HP ELITEBOOK 8530p
Intel Centrino² inside ; 2x2.4Ghz
4GB DDR2 RAM
235GB HDD
ATI Mobility Radeon HD3650
WiFi
Bluetooth
Ligthscribe DVDR+/DVDRW+
Extra 4u capaciteit batterij bijgekocht ( Nieuw-Aankoopwaarde ; 178€
Foto's :
http://imageshack.us/photo/my-images/17/foto0001zs.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/foto0002xv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/foto0003rh.jpg/
(Slechte foto kwaliteit, stickers kunnen eraf gehaald worden)
Factuur is nog intact maar ik ga er geen foto van nemen.
Totale vraagprijs: Min 300€
Groeten
Foto's bij grote intresse
De laptop is in perfecte staat ,niets mankeerd eraan, kleine putjes NAAST de touchpad, van gsm die afentoe uit mijn handen viel, maar ze vallen nauwelijks op. micro ingebouwd, camera ingebouwd ( 2Megapixels)
Laptop:
HP ELITEBOOK 8530p
Intel Centrino² inside ; 2x2.4Ghz
4GB DDR2 RAM
235GB HDD
ATI Mobility Radeon HD3650
WiFi
Bluetooth
Ligthscribe DVDR+/DVDRW+
Extra 4u capaciteit batterij bijgekocht ( Nieuw-Aankoopwaarde ; 178€

Foto's :
http://imageshack.us/photo/my-images/17/foto0001zs.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/foto0002xv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/foto0003rh.jpg/
(Slechte foto kwaliteit, stickers kunnen eraf gehaald worden)
Factuur is nog intact maar ik ga er geen foto van nemen.
Totale vraagprijs: Min 300€
Groeten
Foto's bij grote intresse
M'n nonkel heeft zo'n edge, en 'k vind het ook een bàngelijk toestel. Iemand in m'n klas heeft zo'n hp business, en vind die niet zo overtuigend
Maarja, zijn meningen zeker..
Ben al content als ze uberhaupt nederlands spreken.