Archief - [TK] Dell 1749 Goede Staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mad_Dogz

Legacy Member
Hallo,

Verkoop deze omdat ik waarschijnlijk duurdere laptop ga aankopen of iets anders.

Wat er bij :
Lader : Beetje kapot maar werkt perfect
De reserve Kopies
Windows 7 staat erop legaal.
Muis

Specs :
Ram : 4096 MB
Processor : Intel Core I3 2.13 Ghz
Ati Mobility Radeon HD 5600/5700 Series
Hdd : 500 GB
Het scherm heeft touchscreen maar werkt niet echt meer of ik heb de software niet goed geinstalleerd. Niet zoveel verstand van.

Zou er min 400 euro voor willen hebben.

Of eventuele ruil tegen Ipad 2.

Foto's : Enkel bij intresse

Greetz

daydreamke

Legacy Member
vanaf wanneer is deze beschikbaar? grts Sint kruis is dit bij brugge? grts

Mad_Dogz

Legacy Member
Yes juist er naast :) Vanaf vrijdag beschikbaar indien dringend is hij eerder beschikbaar :)

daydreamke

Legacy Member
mag ik eens wat meer info:
welke grafische kaart
batterijduur
schermresolutie en grootte
draagtas?
type processor

Ik zou er eventueel morgen al kunnen om komen .... heb er 1 nodig voor mijn eindwerk. Grts

Mad_Dogz

Legacy Member
Video CardHelp Me Choose
1024MB ATI Mobility RadeonTM HD5650
Integrated Intel® HD

Display
17.3 inch display (1600x900)

Intel® Core™ i3 processors

Geen draagtas.

Thoh batterij duur laat altijd kabel erin. Zal hem nu eens volledig laten opladen en kijken.

Maar morgen dan zou ik een andere oplaadkabel bijsteken maar met die kabel laad hij niet op maar blijft hij wel aan. Als je tot vrijdag wacht kan ik de originele oplaadkabel bij geven ?

Groeten

Wat zou je dan eventueel bieden ?

daydreamke

Legacy Member
Een hoeveel cell batterij is het? Hoe oud is het toestel en wat was de nieuwprijs? Grts


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mad_Dogz

Legacy Member
729 heb ik gekocht. In de zomer aangekocht maar vind garantie niet meer :s Cell baterij eum waar kan je dat zien :)

daydreamke

Legacy Member
Euhm op je factuur of zo :) 6,8 of 9 cell zal het zijn. Ik heb ernstige interesse alleen jammer dat je morgen geen lader hebt ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mad_Dogz

Legacy Member
Ik heb lader maar met die laad hij niet op. Maar blijft wel aan zo.

daydreamke

Legacy Member
Wil je anders je msn eens geven via pm? Grts


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nille-

Legacy Member
DUS! ff samenvattend:

Batterij is kapot.
Lader is kapot.
Touchscreen kapot.
Geen garantiebewijs.

Correct?

Mad_Dogz

Legacy Member
Batterij werkt gewoon maar die koppeling aan die lader is niet voor die laptop.
Touchscreen werkt denk maar de software niet goed geinstalleerd
Geen garantie klopt :)
Lader kapot mss met een ander kopje werkt hij wel voor de laptop.

Groeten

Deus-ex

Legacy Member
het kopje heeft geen belang bij het opladen . wat wel kan is dat je een 65watt adapter gebruikt ipv een 90watt adapter . hierdoor zal de batterij niet opladen.

Je kunt dit verifiëren door de output voltage x de output ampere te doen : 19v x 4,7A is een 90watter

daydreamke

Legacy Member
Nille- zei:
DUS! ff samenvattend:

Batterij is kapot.
Lader is kapot.
Touchscreen kapot.
Geen garantiebewijs.

Correct?

Klopt! Staat toch ook in de titel dat de laptop in goede staat is ;) hèhè
400eu is gewoon te veel ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mad_Dogz

Legacy Member
officiele lader erbij ook, is beetje kapot maar werkt perfect
meeneemprijs 450 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan