ENERGIE03
Legacy Member
Hallo,
Ik bied een Laptop aan, deze is nog altijd in goede staat sinds aankoop in 2008.
Wil vooral kijken wat ik hiervoor krijg. eventueel ruilen tegen een PS3 pakket.
Ik heb pas een nieuwe batterij gekocht in Januari. Enige mankementjes: getal zeven is eraf, heb deze toets wel nog en het werkt ook zonder (777777). De spatie zit een tikje omhoog aan de rechterkant. Voor de rest alles in orde.
CPU: Pent. T2390
Display: 15.4" WXGA
ODD: DVD Sup.MTI.
Wireless: 802.11b/g
HD: 250GB
Memory: 2GB
OS: VistaPremium
Graphic: ATI Radeon Xpress 1100
Bieden maar.
Min. €175
mvg
Ik bied een Laptop aan, deze is nog altijd in goede staat sinds aankoop in 2008.
Wil vooral kijken wat ik hiervoor krijg. eventueel ruilen tegen een PS3 pakket.
Ik heb pas een nieuwe batterij gekocht in Januari. Enige mankementjes: getal zeven is eraf, heb deze toets wel nog en het werkt ook zonder (777777). De spatie zit een tikje omhoog aan de rechterkant. Voor de rest alles in orde.
CPU: Pent. T2390
Display: 15.4" WXGA
ODD: DVD Sup.MTI.
Wireless: 802.11b/g
HD: 250GB
Memory: 2GB
OS: VistaPremium
Graphic: ATI Radeon Xpress 1100
Bieden maar.
Min. €175
mvg
