Archief - [TK] Apple MacBook Air 11.6" Nieuw Verzegeld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ari250

Legacy Member
  • Model MC505LL/A
  • 11.6"
  • QWERTY
  • 1.4Ghz CPU
  • 64GB SSD
  • 2GB Ram
  • Van USA met aankoopbon/garantie
  • Nieuw in ongeopende, verzegelde doos
  • Bieden vanaf €700
  • Meeneemprijs €750
  • Staat ook elders te koop
  • Af te halen in Antwerpen centrum

ghosterror

Legacy Member
sorry, maar als die uit de states komt vraag je meer dan de nieuwprijs. 999$ = 675 €. Als je de vraagprijs laat zakken heb ik zeeeeer sterke intresse. Zo niet, breng ik er zelfs wel eentje mee de volgende keer ik weer in de states ben ( professionele reden, paar keer per jaar :) ).

anders free up .

ari250

Legacy Member
ghosterror zei:
sorry, maar als die uit de states komt vraag je meer dan de nieuwprijs. 999$ = 675 €. Als je de vraagprijs laat zakken heb ik zeeeeer sterke intresse. Zo niet, breng ik er zelfs wel eentje mee de volgende keer ik weer in de states ben ( professionele reden, paar keer per jaar :) ).

anders free up .


here we go again, de boekhouders! :D
kost in NY $999 + 8.875% tax
hoeveel wil je er voor geven?

ari250

Legacy Member
Dider zei:
Wat bedoelde je hier dan mee?
jij schreef dat je er 650 voor op dinsdag zou geven, ik schreef dat ik op donderdag (vandaag dus) dit niet noteer ;)
650 is echt te weinig, sorry

Arten

Legacy Member
nja ik wou eigenlijk vragen hoe het zat met de adapter en de garantie maar ik denk dat ik het al gevonden heb

garantie is wereldwijd?
adapter werkt ook gewoon hier als je er een ander stukje opzet of gewoon een adapter van hier koopt? klopt dat?

ari250

Legacy Member
-=CmX=- zei:
nja ik wou eigenlijk vragen hoe het zat met de adapter en de garantie maar ik denk dat ik het al gevonden heb

garantie is wereldwijd?
adapter werkt ook gewoon hier als je er een ander stukje opzet of gewoon een adapter van hier koopt? klopt dat?

Klopt idd x 2

Arten

Legacy Member
ja sorry, langs de ene kant heb ik zeer veel interesse, langs de andere kant houdt die 2gb me tegen ... ik twijfel nog :)

Solid Snake 111

Legacy Member
Welke kosten zouden er eventueel in kruipen om de macbook hier op te laden? Is dat gewoon zo'n brol-2-euro-omzetstukske of moet ge iets specifiek in de macbook store gaan halen?

ari250

Legacy Member
Solid Snake 111 zei:
Welke kosten zouden er eventueel in kruipen om de macbook hier op te laden? Is dat gewoon zo'n brol-2-euro-omzetstukske of moet ge iets specifiek in de macbook store gaan halen?


yep, gewoon zo'n "brol-2-euro-omzetstukske" halen
:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan