CrUzEr[Be]
Legacy Member
bij deze verkoop ik een Club 3D Radeon HD 6870.
+ aangekocht op 30/10/2010
+ ingebruikname: 1/11/2011
+ Factuur aanwezig (garantie dus ook)
+ deze kaart is in perfecte staat
+ Reden van verkoop: Aanschaf Nvidia kaart
+ Prijs: Bieden
Liefst afhalen maar verzenden kan, maar de koper vergoed dan de verzendingskosten + ik ben niet verantwoordelijk voor beschadigingen die gebeuren tijdens de verzending.
nog vragen shoot
+ aangekocht op 30/10/2010
+ ingebruikname: 1/11/2011
+ Factuur aanwezig (garantie dus ook)
+ deze kaart is in perfecte staat
+ Reden van verkoop: Aanschaf Nvidia kaart
+ Prijs: Bieden
Liefst afhalen maar verzenden kan, maar de koper vergoed dan de verzendingskosten + ik ben niet verantwoordelijk voor beschadigingen die gebeuren tijdens de verzending.
nog vragen shoot
