Archief - TK: Allerlei Hardware: Mobo, HD, Mem en Graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shevchenko

Legacy Member
Volgende onderdelen te koop:

1. Evga Classified X58, E760

Volledig nieuw moederbord ontvangen na herstellen van oud moederbord.
Datum staat op 19.01.2011, is niet geregistreerd bij Evga dus 2 jaar garantie.
Alles dus aanwezig en nog volledig verpakt, ook het moederbord zit nog in plastic en de zegel is nog ongebroken.


Minimum en meeneemprijs: 190euro


2. Corsair XMS3 Dominator GT DIMM Kit 6GB PC3-14900U CL7-8-7-20 (DDR3-1866) VERKOCHT(TR3X6G1866C7GTF)

Hebben altijd perfect gedraaid op 1.6v zonder problemen.
Is levenslange garantie op van Corsair.
Komt compleet in doos en met airflow fan.
Gaan weg ivm aanschaf 12GB kit.

Vaste prijs van 100euro.


3. EVGA GTX570 SC VERKOCHT

Graka aangeschaft op 29.03.2011
Heeft ongeveer 2 maand gedraaid, en mag de deur uit.
Bon aanwezig, alsook doos enz.
Staat geregistreerd op mijn naam dus met eventuele garantie help ik wel.

Minimumprijs: 215euro
Meeneemprijs: 230euro


4. Western Digital Raptor 150Gb (WD1500AHFD-00RAR5) VERKOCHT

Nog garantie tot 25.01.2013
Ligt hier al een hele tijd. Diende als back-up voor SSD's.

Als startprijs 35euro.




Prijzen zijn exclusief verzending.
Verzenden kan op kosten en risico van de koper.
Afhaling geniet voorkeur.
Staat ook elders te koop.

shevchenko

Legacy Member
Topic-titel aangepast + hd toegevoegd.
Komaan mensen als je niet eens bent met de prijs maak dan offer, plz geen lowballers, dus serieus.

bladeken

Legacy Member
onder min maar 200€ incl op de 570 ( indien mogelijk een vlugge afhandeling gewenst)

shevchenko

Legacy Member
@bladeken, sorry maar niet genoteerd: heeft maar een goeie maand gedraaid.

shevchenko

Legacy Member
Minimum geheugen verlaagd naar 90euro.
Minimum mobo verlaagd naar 180euro.

Afsluitdatum zaterdag aanstaande om 20u00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DJones

Legacy Member
1-2-3 bod 430€ excl

EDIT

@shevchenko
Overweeg je mijn bod of zie je het niet zitten om iets lager te verkopen dan uw gevraagde meeneemprijzen ?

shevchenko

Legacy Member
Sorry DJones maar dat is toch 55euro onder minimumprijs.
Mobo 180+
Mem 90+
Graka 215= 485euro

Mobo is nieuw, graka ook praktisch en geheugen is toch ook een mooie prijs.
Pakketprijs maak ik voor u 475euro exclusief.

DJones

Legacy Member
shevchenko zei:
Sorry DJones maar dat is toch 55euro onder minimumprijs.
Mobo 180+
Mem 90+
Graka 215= 485euro

Mobo is nieuw, graka ook praktisch en geheugen is toch ook een mooie prijs.
Pakketprijs maak ik voor u 475euro exclusief.

jammer mainbord geen ondersteuning voor True USB 3.0 & SATA 6Gb/s Support (of heb ik het verkeerd op)
asus sabertooth x58 geeft wel ondersteuning True USB 3.0 & SATA 6Gb/s Support
niet tegen staande dat het evga mainbord beter van kwaliteit is


mocht je nog van gedacht veranderen 1-2-3 te verkopen voor 440€ excl
bod geldig tot deze avond 24uur.
indien akkoord stort ik zondag centjes maandag heb je ze normaal al op je rekening.
zondag bestel ik via tones de HW ik nog nodig heb


alvast bod 305€ excl op vga en geheugen

shevchenko

Legacy Member
Vraag me af of dat nu zo'n verschil maakt?

Soit, bod van 305euro excl op vga en geheugen is genoteerd!!

bladeken

Legacy Member
345€ voor graka+ram+raptor als ik zondagmiddag kan afhalen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan