WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Ik ga morgen normaal gezien een macbook halen en wil dus mijn huidige laptop verkopen.
Specs :
CPU : Core Duo T2400 (2x 1.83GHz)
RAM : 2.5GB
HDD : 60GB
DVD : CD-RW/DVD
NETW: Gigabit-LAN, WLAN, Bluetooth
GFX : ATI Mobility Radeon X1300 ( dacht ik , is allessinds een onboard )
LCD : 14.1" SXGA+ (1024x768)
OS : Windows XP Pro
BATT : +- 2-2.5u
+ Dock
Prijs : min. 100euro excl.
PS : onder voorbehoud , dat mijn deal vr Macbook morgenavond doorgaat !
Ik ga morgen normaal gezien een macbook halen en wil dus mijn huidige laptop verkopen.
Specs :
CPU : Core Duo T2400 (2x 1.83GHz)
RAM : 2.5GB
HDD : 60GB
DVD : CD-RW/DVD
NETW: Gigabit-LAN, WLAN, Bluetooth
GFX : ATI Mobility Radeon X1300 ( dacht ik , is allessinds een onboard )
LCD : 14.1" SXGA+ (1024x768)
OS : Windows XP Pro
BATT : +- 2-2.5u
+ Dock
Prijs : min. 100euro excl.
PS : onder voorbehoud , dat mijn deal vr Macbook morgenavond doorgaat !

Ik denk eerder dan GMA want zie nergens bij apparaatbeheer staan " x1300"
