Archief - Thinkpad T60 Core Duo + Docking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Ik ga morgen normaal gezien een macbook halen en wil dus mijn huidige laptop verkopen.

Specs :
CPU : Core Duo T2400 (2x 1.83GHz)
RAM : 2.5GB
HDD : 60GB
DVD : CD-RW/DVD
NETW: Gigabit-LAN, WLAN, Bluetooth
GFX : ATI Mobility Radeon X1300 ( dacht ik , is allessinds een onboard )
LCD : 14.1" SXGA+ (1024x768)
OS : Windows XP Pro
BATT : +- 2-2.5u

+ Dock

Prijs : min. 100euro excl.

PS : onder voorbehoud , dat mijn deal vr Macbook morgenavond doorgaat !

Pedroo

Legacy Member
Misschien even zien of je zeker bent van de gpu.. Intel GMA 950 vs de X1300 is een 'huge' verschil.. Worth the lookup.. :p

Even om potentiële kopers te helpen;

Heb deze laptop zelf paar weken geleden gekocht (op 2ehands) en ik ben nog nooit zo blij geweest met iets tweedehands. Laptop is nen droom (in mijn ogen). Draait zeeer vlot win 7 ultimate, en ik heb de T5500 (1.6ghz maar). HD is SATA (1, maarzeker genoeg), dus upgradeble (zelf laaang achter zitten zoeken, voor ik hem openvees)
Top laptop!

Free upk'en

WTFMAN

Legacy Member
enig idee hoe ik da kan zien? :D Ik denk eerder dan GMA want zie nergens bij apparaatbeheer staan " x1300"

Pedroo

Legacy Member
WTFMAN zei:
enig idee hoe ik da kan zien? :D Ik denk eerder dan GMA want zie nergens bij apparaatbeheer staan " x1300"

bij uitvoeren 'dxdiag' invoeren en dan naar de tab 'beeld' gaan :)
Is snelste oplossing :D

WTFMAN

Legacy Member
ok thx , is dus : ATI AMTOMBIOS , dus nog niets wijzer :D had vorige keer een error gekregn bij directx. Ik kan dze niet herinstalleren omdat er staat dat deze geinstalleerd is. Maarja zal anders formatje doen zodra ik macbook heb en dan weet ik wel meer ...

Ik heb er momenteel een SSD 160gb intel zitten en daardoor is hem echt snel , uiteraard zit dit er niet bij :D

type : 2008-43G = dus wel X1300 , drivers zijn zoals ik zei niet goed geinstalleerd :D Zal na format terug in orde zijn :)

Pedroo

Legacy Member
hey69 zei:
of via typenummer kan je da online ook vinden

Nope, bij mij komt da niet overeen ;)

Doede die SSD ni weg WTFMAN? Wil er mss eentje voor bij mij in.. :)
En gpu is dus x1300 :p

WTFMAN

Legacy Member
Pedroo zei:
Nope, bij mij komt da niet overeen ;)

Doede die SSD ni weg WTFMAN? Wil er mss eentje voor bij mij in.. :)
En gpu is dus x1300 :p

SSD kan ik gebruiken vr mn macbook dan :D Die heb ik nu al jaartje da SSD, wat bij mij al heeel lang is :D maar is zeer goed daarmee dat ik deze herbruik in andere laptops

WTFMAN

Legacy Member
Zoals gezegd, gaat weg als ik macbook heb. Ik ga nu ddl es zien nr die macbook en tegen 21u, kan ik noteren wat er geboden is.

WTFMAN

Legacy Member
eerste up !

120euro genoteerd ! Ik sluit woensdagavond af :) Laptop is in goeie staat met zeeeeer lichte gebruikssporen. Scherm is ook zeer goed alleen is er zo een heel klein plekje dat feller schijnt ( wat vaak voorkomt bij oudere laptops ) maar valt niet op bijna, zeg het toch liever erbij :)

successor

Legacy Member
WTFMAN zei:
eerste up !

120euro genoteerd ! Ik sluit woensdagavond af :) Laptop is in goeie staat met zeeeeer lichte gebruikssporen. Scherm is ook zeer goed alleen is er zo een heel klein plekje dat feller schijnt ( wat vaak voorkomt bij oudere laptops ) maar valt niet op bijna, zeg het toch liever erbij :)

ik kom de laptop sowieso afhalen. We zullen bekijken wat het is. Normaal geen probleem, ik wil natuurlijk wel iets kopen dat degelijk is.

WTFMAN

Legacy Member
Ziet ge eerlijk gezegd amper , alleen als er een witte achtergrond is , zie je het iets feller schijnen . Is maar kleine plekje maar zeg het gwn liever erbij :)

Voor de rest nog perfect bijna , aleja zeeeer lichte gebruikssporen vergelijkbaar met een toonzaalmodel zou ik zeggen.

Meeneem trouwens 140euro excl.

WTFMAN

Legacy Member
had blijkbaar nog een upke ! Deze avond sluit ik dus af ! Pak 22u30 !

WTFMAN

Legacy Member
Yep stuur u vanavond pm, ben pas laat trg maar ik neem aan dat j in weekend afkomt?

successor

Legacy Member
Het zal inderdaad voor dit weekend zijn, ik gok op zaterdag maar ik weet het niet zeker.

Jij PM-ed of stuurt mij een mail met jouw gegevens ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan