Archief - THERMALRIGHT Archon (AMD/Intel CPU koeler)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Barnacle

Legacy Member
2 stuks Thermalright Archon

5689984723_251db26395_o.jpg


inclusief 140mm fan
Hebben 2 dagen gedraaid en ben dan naar waterkoeling overgestapt voor mijn Xeons. Blijkt dat die Archons beter koelen en even stil zijn :eek: (maar ik ga het wéér niet allemaal uitbreken hoor)

Info

http://tapatalk.com/mu/5ee01aef-0581-30a5.jpg
http://tapatalk.com/mu/5ee01aef-059f-bba4.jpg
Het is niet zo mooi, maar in een gesloten kast zie je dat niet :)

Diegene in nieuwstaat: €35 excl.
Diegene die gemod is: €25 excl. (enkel optisch, zelfde prestaties)

Kost nieuw nog €60!

The Barnacle

Legacy Member
Kan je even meten vanaf de socket want ik weet niet hoe diep die mb tray zit. Kan toch wel een centimeter verschil geven tgo de breedte van de volledige kast.
En dat moet dan groter als 170mm zijn. Maw, uw socket mag max 18mm van de kant van de kast zitten (inclu. tray en standoffs)

The Barnacle

Legacy Member
wieda zei:
€25 geleverd voor de nieuwe (vriend'in/familie of wat dan ook).

De prijzen die er nu staan zijn het minimum. Dus niet compleet belachelijk doen met zo'n prijzen, want het is nu al ridicuul goedkoop voor iets dat slechts een paar uren heeft gedraaid en 60 euro kost...

Blackbyte

Legacy Member
17cm hoog... vrees dat die net niet zal passen in mijn antec sonata plus. tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen, ben ik out :/

The Barnacle

Legacy Member
wieda zei:
Geen probleem, mijn goesting is over.

Onnozel doen is onnozel terugkrijgen. Ge zit hier al met een cooler die reeds 40% afgeprijsd is, en dan gaat ge er nog eens 20% bij afdoen. Ik gaan dat ook niet weggeven hè. 35 inclusief had ik nog schappelijk gevonden, maar dat ging erover.

Blackbyte zei:
17cm hoog... vrees dat die net niet zal passen in mijn antec sonata plus. tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen, ben ik out :/

Meet vanaf de tip van uw huidige cooler en tel daar diens hoogte bij. Dan weet ge meteen of het past.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan