Archief - TE KOOP sony vaio groen.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amphiprion

Legacy Member
Ik verkoop mijn sony vaio groen omdat ik hem bijna nooit gebruikt heb.
Aangekocht in september dit jaar.

Prijs 700 euro.

Specs : Kleur
Groen

Processor
Omschrijving Intel® Core™ i3 Processor 370M (2,4 GHz)
Kloksnelheid 2x 2400 MHz
Geheugen Controller
ECC-geheugen wordt ondersteund Nee
Registered-geheugen wordt ondersteund Nee
Fully Buffered vereist Nee

Geheugen
beschikbaar 4096 MB
maximaal 8192 MB
SO-DIMM Slots 2, reeds bezet
Type DDR3-1066

Chipset
Intel® HM55

Display
Zichtbaar beeld 14,0 inch ( 35,6 cm )
Resolutie 1366x768 pixels
Beeldverhouding 16:9 formaat

Grafisch
Grafische chip ATI Mobility Radeon HD5470
Geheugen 512 MB aanwezig, t/m 2.231 MB (shared)

Harddisk
500 GB, 5400rpm SATA

Optische drive
Type Intern CD/DVD
Formaten (Lezen) CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-R DL, DVD-RAM, DVD+R, DVD+RW, DVD+R DL
Formaten (Schrijven) CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM

CardReader
SD, MS, MS PRO

Camera
0,3 M

Sound
Speakers ingebouwd
Microfoon ingebouwd

Connectiviteit
Gigabit-LAN, WLAN (300 Mbps, IEEE 802.11b/g/n)

Invoerapparaat
Toetsenbord Azerty
Muis TouchPad

Aansluitingen
3 x USB 2.0
1 x eSATA
1 x RJ-45
1 x HDMI
1 x VGA
1 x Line-Out
1 x Expresscard 34
Bluetooth

Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-Bit (OEM)

Stroomvoorziening
Accu type Li-ion
Capaciteit 3500 mAh
Accuduur
Gebruik tot 3 uur

Gewicht
2,3 kg

Formaat (BxHxD)
345 x 27 x 238 mm

Che Guevara

Legacy Member
damn van ongeduld gesproken
eerste up na negen minuten en dan 19 minuten later nog eens

ik veronderstel aangekocht VORIG jaar in september ?
fotos
factuur

yochi

Legacy Member
link naar prijs in winkel

ik vrees dat je een beetje te veel vraagt voor deze laptop, ik heb onlangs dezelfde gekocht maar in het blauw voor 450 en hij is ook nog maar een jaartje oud...

yochi

Legacy Member
even nog een opmerking, je hebt 4 usb poorten, in de estata poort past ook een usb ;-) just saying :p

veel geluk met de verkoop ;-)

Amphiprion

Legacy Member
Ja sorry VORIG JAAR.

Mijn excuses voor mijn ongeduld.
factuur heb ik nog en van foto's zal ik werk maken , geen krasje te bespeuren.

Prijs is mss te hoog ja dus bieden mag er ook onder.

Murugan

Legacy Member
Bodje van 450 op voorwaarde dat ik een ebayveiling vanavond niet win :)

Murugan

Legacy Member
Alles nog aanwezig: doos, CD's, etc...?
Kan er een scan van de factuur gemaakt en hier geplaatst worden?

Amphiprion

Legacy Member
Alles is aanwezig , scam zal ik werk van maken tegen morgen.

Amphiprion

Legacy Member
Voila , :)
mail

Murugan

Legacy Member
Ik heb de veiling gewonnen op ebay. Was een identieke maar int blauw.
Bij deze trek ik mijn bod in zoals gemeld in mijn eerste post.

Amphiprion

Legacy Member
oké jammer,

Bij deze is de laptop dus nog steeds beschikbaar.

Che Guevara

Legacy Member
meerdere van wat volgen nog
op uw link is blijkbaar niet te zien dan enkel inloggen op gmailaccount

en extra info toevoegen is gelijk aan up en je mag er max drie gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan