Archief - Te koop: intel core Quad +scherm+subwoofer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

silvesterlan

Legacy Member
Moederbord Gygabyte EP43T-USB3
Intel core2 quad Q6600 2,4Ghz
4GB ddr2 geheugen
512 mb Nvidia Geforce 8600GT
Antec Sonata zeer kwalitatieve PC-kast (stil)
dvd schrijver plextor
windows 7 home edition met CD
500 GB harde schijf western digital

(Net nieuw moederbord met nieuw geheugen)

Inbegrepen:
Scherm philips 19" 190TW met TV-tuner
logitech toetsenbord met muis
logitech subwoofer met twee boxen
webcam vista

Moet weg wegens aankoop laptop

Vraagprijs 1000 euro

MinM

Legacy Member
uw prijs is te hoog man gade er nooit voor krijgen.


200€ gade der nog voor kunnen krijgen omdat ge er een goed scherm bij doet en uw licentie windows 7 maar de rest is zo oud da ge da voor appel en ei moet verkopen

denk meeneemprijs op 250€ meer realistisch zal zijn.
da is wa ik zou bieden

silvesterlan

Legacy Member
voor een goed bod mag ie weg.. ik bekijk de prijs voor het totaalpakket dan is hij wel meer dan 500 euro.
Daarbij als ik er niet voldoende voor kan krijgen gaat hij niet weg want draait nog alles.
Het is met het oog op een laptop.

pietersf

Legacy Member
Ik raad u aan eens te kijken naar de systemen die je hier kan kopen voor 1000 euro...

MinM

Legacy Member
pietersf zei:
Ik raad u aan eens te kijken naar de systemen die je hier kan kopen voor 1000 euro...

ik denk zelfs dat hij is mag kijken naar systemen voor 500€


man is beter dat je hem dan bij houd want sorrie hardware is verouderd.
het enige wat uw pc waarde brengt is uw licentie en scherm zoals gezegd
maar als je een OEM licentie hebt is die niets meer waard omdat die aan het systeem vast hangt.


advies: zet uw systeem bij prijsschatting en je zal zien...

mijn config:

AMD phenomII 965 BE
Gigabyte 790fx ud5
4gig DDR3 1333
Vertex2 120gig
asus 5870
win 7 ultimate retail licentie
2T hdd (samsung en westerdigital)
850W voeding Be quit
Antec p193

deze is vele male sneller en high end en ik kan er maar 500 - 550 voor krijgen.

Als ik u dan toch advies kan geven. Als je 500€ er voor wilt zet hem dan op kapaza of koopjeskrant want hier ga je geen sukkel vinden die dat geld er voor gaat geven

silvesterlan

Legacy Member
250 sorry maar dat vind ik een beetje om mee te lachen..
met het nieuwe moederbord, het nieuwe geheugen en een splinternieuwe harde schijf is dat niet haalbaar...

Het scherm is idd nog perfect + er zit een tv ingebouwd.
De kast vind ik trouwens ook niet van de minste...

Ik denk qua prijs dat ik zeker MINIMUM 500 voor deze volledige desktop kan krijgen.

wat ik nog had vergeten bij zeggen heb maar niet echt wat verandert aan de prijs is dat er nog een micro bij is ook.
Er kunnen ook nog tal van games bijgekozen worden mits ik toch zal overstappen naar een apple.

Geen onderdelen apart meteen volledig systeem in 1x

Wasbeer

Legacy Member
silvesterlan zei:
Moederbord Gygabyte EP43T-USB3 -- 50
Intel core2 quad Q6600 2,4Ghz -- 60 indien g0 70
4GB ddr2 geheugen ---35
512 mb Nvidia Geforce 8600GT --20
Antec Sonata zeer kwalitatieve PC-kast (stil) --25-30
dvd schrijver plextor--10
windows 7 home edition met CD --50
500 GB harde schijf western digital --25

(Net nieuw moederbord met nieuw geheugen)

Inbegrepen:
Scherm philips 19" 190TW met TV-tuner
logitech toetsenbord met muis
logitech subwoofer met twee boxen
webcam vista

Moet weg wegens aankoop laptop

Vraagprijs 1000 euro



ongeveer 275 voor de pc hoor je moet je geen illusies maken maar je pc is pokken oud ! kwasie intel cpu's zijn we al 4 generaties verder ... (uwe q6600)-(q9550)-s1366 of s1156 - s1155

dus ....

jimsken

Legacy Member
Wasbeer zei:
ongeveer 275 voor de pc hoor je moet je geen illusies maken maar je pc is pokken oud ! kwasie intel cpu's zijn we al 4 generaties verder ... (uwe q6600)-(q9550)-s1366 of s1156 - s1155

dus ....

Dan zijn mobo en cpu nog vrij hoog geschat...
500€ haal je echt nooit... welkom in de hardwarewereld :)
Als je 250€ voor de hele setup kan krijgen mag je op uw blote knieën neervallen en God de Vader serieus bedanken

Cyaankali

Legacy Member
Beste silvesterlan,

Gelieve je thread op te volgen om infractions te vermijden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan