Archief - [TE KOOP] Fujitsi siemens AMILO Xi 3650

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matselot

Legacy Member
Te koop een laptop Fujitsu Siemens AMILO Xi 3650.
In perfecte staat, volledig glossy wit, geen krassen.

Fujitsu Siemens AMILO Xi 3650 P9400 Azerty - Laptopshop.be
(Link is van de versie met Blu-ray combo + full HD scherm, dit was een optie maar de foto's en toebehoren enz.. zijn correct)


Specs
18,4" scherm 1680 x 945
Core2Duo 2.0GHz
4 GB Ram
Hybrid Video : 2 videokaarten -> 9600M GT (games en grafische toepassingen vb Crysis 2 op high 1280x720 speelt perfect)
+ Intel GMA 4500MHD (langere levensduur batterij) (aan/uit te schakelen in de bios)
HDD 300GB (+ nog een vrije plaats en sata aansluiting voor 2de interne HDD)
DVD Writer
1,3 MegaPixel webcam
Bluetooth
Kaartlezer
Afstandsbediening voor media player geintegreerd in zijkant laptop (zie link)
Aansluitingen : HDMI uit, VGA uit, Firewire (mini) 3 x USB 2.0, e-sata
Originele voeding
Is ongeveer 2 jaar oud (geen factuur meer)

Deze laptop was origineel geleverd met windows Vista (licentie is inbegrepen)
Maar nu staat er Windows 7 32bit op (zonder licentie).
Drivers voor zowel Win7 als Vista zijn terug te vinden op de site van Fujitsu Siemens.


Ik heb deze laptop onlangs hier op het forum gekocht (link :https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/laptop-fujitsu-siemens-amilo-xi-3650-184.805609).

Had deze gekocht om mee op verlof te nemen . Verlof is nu afgelopen en heb er geen nut meer aan. Dus mag hij terug verkocht worden.
Laptop is nog in dezelfde staat als ik hem heb ontvangen. Heb er niets op geinstalleerd of verwijderd.
Ik heb er wel een laptoptas voor gekocht bij saturn. Prijs hiervan was ongeveer 25 euro. Wordt niet apart verkocht .

Meeneemprijs = 285 euro (laptop + tas ) zonder verzending.

verzenden kan via kiala of afhalen in putte 2950.

Matselot

Legacy Member
batterij gaat nog een dik uur mee. Heb hem zelf meestal gebruikt met de lader eraan.

Murugan

Legacy Member
*EDIT* Heb me dus mislezen dedzju :( Is GEEN HD scherm
Dan ga ik passen sorry.

Matselot

Legacy Member
dit bod kan ik enkel maar noteren zonder de laptoptas en zonder afsluitdatum.
maw , ik vind het eigenlijk nog wat te weinig :)

sven99

Legacy Member
Bedankt voor het antwoord. Zonder laptoptas zou nog lukken, maar als je geen afsluitdatum geeft is mijn bod wel onder voorbehoud :)

Ksnap trouwens wel dat je meer wil, maar hij is al minstens twee jaar oud en dat zie je toch aan de hardware.

KingOfWoods

Legacy Member
IS deze nog beschikbaar? Kan je me ergens garantie verzekeren dat ik niet binnen de week merk dat er van alles mis mee is dat je hier niet vermeld.?

Matselot

Legacy Member
is nog altijd beschikbaar. Staat enkel hier te koop . Laptop is nog in uitstekende staat . Je mag hem altijd eens komen bekijken en testen zonder verplichting om aan te kopen. Daar heb ik geen problemen mee. Dat zal je dan zeker overtuigen.

Matselot

Legacy Member
ik ga je bod noteren . Maar vermits ik het toch nog wat te weinig vind ga ik er ineens een afsluitdatum opplakken van 2 oktober . En na het laatste bod nog 24u om tegen te bieden om snipe biedingen tegen te gaan.

Matselot

Legacy Member
genoteerd. Is bijna de meeneemprijs,maar ik sluit pas af op 2 oktober.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan