Archief - Laptop Fujitsu Siemens AMILO Xi 3650 18,4"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tonycattoor

Legacy Member
Te koop een laptop Fujitsu Siemens AMILO Xi 3650.
In perfecte staat, volledig glossy wit, geen krassen.

Fujitsu Siemens AMILO Xi 3650 P9400 Azerty - Laptopshop.be
(Link is van de versie met Blu-ray combo + full HD scherm, dit was een optie maar de foto's en toebehoren enz.. zijn correct)
Moet weg wegens aankoop nieuwe laptop.

Specs
18,4" scherm 1680 x 945
Core2Duo 2.0GHz
4 GB Ram
Hybrid Video : 2 videokaarten -> 9600M GT (games en grafische toepassingen vb Crysis 2 op high 1280x720 speelt perfect)
+ Intel GMA 4500MHD (langere levensduur batterij) (aan/uit te schakelen in de bios)
HDD 300GB (+ nog een vrije plaats en sata aansluiting voor 2de interne HDD)
DVD Writer
1,3 MegaPixel webcam
Bluetooth
Kaartlezer
Afstandsbediening voor media player geintegreerd in zijkant laptop (zie link)
Aansluitingen : HDMI uit, VGA uit, Firewire (mini) 3 x USB 2.0, e-sata
Originele voeding
Is ongeveer 2 jaar oud (geen factuur meer)

Deze laptop was origineel geleverd met windows Vista (licentie is inbegrepen)
Maar nu staat er Windows 7 32bit op (zonder licentie).
Drivers voor zowel Win7 als Vista zijn terug te vinden op de site van Fujitsu Siemens.

Minimumprijs : 300 euro excl
Ophalen in Blankenberge of verzenden via Taxipost of Kiala op eigen risico.

Matselot

Legacy Member
als ik het goed begrijp is dit dus zonder dat full hd scherm? Wat wel jammer is natuurlijk

tonycattoor

Legacy Member
Matselot zei:
als ik het goed begrijp is dit dus zonder dat full hd scherm? Wat wel jammer is natuurlijk

Dat is juist, maar de kwaliteit van het beeld valt goed mee hoor, vraag dan ook maar een minimumprijs van 300 euro hé :)

Er staat een gelijkaardige laptop, zelfde type maar met een full hd scherm en blu ray speler op Kapaza, maar die vragen dan ook nog 850 euro lol

Fujitsu-Siemens Amilo Xi 3650, Computers, Oost Vlaanderen | Kapaza

tonycattoor

Legacy Member
Matselot zei:
bod van 275 euro excl. verzending via kiala (4 euro )

Allé, 't is goed voor 275 euro, zal nie moeilijk doen voor die 25 euro. :)
Verzending via Kiala is goed. Verdere afhandeling via PM.

Plato

Legacy Member
Eh ja het lijkt dat het al verkocht is... beetje snel wel, ik zou toch ook nog even gewacht hebben op het opbieden :doh:

tonycattoor

Legacy Member
Ja, klopt, de laptop is verkocht.
Kon nog wat langer gewacht hebben, maar je weet natuurlijk nooit hé, 't is altijd een beetje gokken... :-)

Deze topic mag gesloten worden.

Che Guevara

Legacy Member
damn was deze morgen nog aan het bekijken en vond het wel knap laptopje
spijtig dat hij weg is
(zelfs onder uw minimumprijs en zelfs geen vooropgestelde afsluitingsdatum
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan