Archief - Super Gaming PC Te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mX.

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een gloednieuwe gaming PC.
Hierbij de onderdelen:

Case: Corsair Obsidian 800D CC800DW
Voeding: Corsair CMPSU-1000HXEU 1000Watt PSU
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaarten: 2x VGA Asus Matrix GTX580
CPU Cooler: Be-quiet Dark Rock Pro C1
4x Cooler Coolermaster Sickleflow 120mm met rode LED lampjes
Kingston HyperX Genesis PnP 2x4GB DDR3 1600
2x NZXT Flexlights CB-LED10-RD 12x Red LED Sleeve - 1
LG Blu-ray Writer BH10LS30 Retail
NZXT Sentry LX Fancontroller

Enige wat er dus nog niet bijzit is een Harde schijf!

Alle onderdelen zijn gloednieuw en nooit gebruikt!
Nieuwprijs in de winkel is € 2500 voor al deze onderdelen samen

Richtprijs: € 2250

2 jaar garantie op alle standaard onderdelen en factuur bijgeleverd!

Ik behoud me het recht de verkoop van deze PC op elk moment te staken zolang ik op geen enkel bod ben ingegaan :)

Foto hieronder is maar voor de "looks" van buitenaf :D

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust! :)

Grtzz

mX.

Legacy Member
Dat is voorlopig plan B :D Zou hem liefst in één stuk verkopen.

Edit: Je mag natuurlijk altijd bieden op onderdelen! We kunnen dan nog altijd zien wat we ermee doen! ;)

TiMoLoToV

Legacy Member
heb enkel interesse in enkele onderdelen, ik wacht wel nog even af

gryptic

Legacy Member
heb wel interesse in
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaarten: 2x VGA Asus Matrix GTX580

mX.

Legacy Member
Kga het afwachten, want als ik elk stuk van nog geen dag oud met 25% verlies moet verkopen heb 'k er 625 euro verlies op :)

TiMoLoToV

Legacy Member
wat is de reden van verkoop eigenlijk? zou zelf zo'n machine niet verkopen na 1 dag hoor

gryptic

Legacy Member
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaarten: 2x VGA Asus Matrix GTX580
1350€ indien alles compleet is met dozen en facturen

mX.

Legacy Member
Beste 9livers,

Aangezien hij er teveel verlies op zou lijden heb ik met de verkoper (mijn neef) overeengekomen dat ik het zelf ga overkopen. Sorry aan degenen die geïnteresseerd waren in onderdelen; maar het zou zonde zijn om dit nu al aan verliezen te gaan verkopen :)

Mr.Hankey

Legacy Member
ai spijtig :( Had ook wel intresse in enkele onderdelen. Het is wel te begrijpen dat je neef hem liever in één stuk verkoopt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan