Archief - Storage/Game-pc (garantie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EndjA

Legacy Member
Hierbij biedt ik mijn computer aan, waarbij men gebruik kan maken van maximale storage (10 TB) voor foto's, bestanden én waarbij bovendien ook nog op gegamed kan worden. Alles is nieuw aangekocht bij alternate.be. Omdat iedereen er achter vraagt, ik ga de onderdelen ook appart voorzien.

Processor: Intel Core i7 950
nu : 200
Processor koeler: Mugen 2 Rev.B SCMG-2100 HXLY32
nu: 25
Moederbord: GA-X58A-UD3R (Intel® X58) (Gigabyte met USB3)
nu: 185
Ram geheugen: 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit (6144 MB) ICIF51
nu: 120
Scherm: ProLite E2407HDS-B1 (60 cm) V5LI16
Nu: 140

Case: CM690II Advanced TQXM2D VERKOCHT
Voeding: Silent Pro M 1000W (1.000 Watt) TNAM50 VERKOCHT
Harde schijven: 5 x WD20EARS (2.000 GB) AFBW14 VERKOCHT
SSD: OCZSSD2-2AGTE120G (120 GB) IMHMNS (OCZ agility 2) VERKOCHT
Grafische kaart: Sapphire HD5870 (ATI Radeon HD5870) JCXSVJ01 VERKOCHT


vragen stel maar, de gene die kopen, stuur maar pm...

thx

EpilEpic

Legacy Member
:offtopic:
ik vraag me gewoon af waarom je 10Tb:applause: in een computer hebt steken? :niceone:

Iphigeneia

Legacy Member
johnbeton10 zei:
:offtopic:
ik vraag me gewoon af waarom je 10Tb:applause: in een computer hebt steken? :niceone:

Zet het in een bepaalde raid en je houdt nog 5tb over. Die zit zo vol hoor :P

Zarkos

Legacy Member
Je doet een hardeschijf of 2 toevallig niet weg?
zoja: 95 € excl verzending.. :)

kristofb

Legacy Member
Hier mss ook wel interesse als je schijven apart zou weg doen... Afhalen in Vosselaar is geen probleem! :)

JacQy

Legacy Member
Wordt er ook in aparte onderdelen verkocht?
Zoja wel interesse in de harde schijven en de ssd.

/edit
En de case heb ik ook interesse in.

Trolle

Legacy Member
mdgf zei:
Welke 2tb schijven zijn dat?
Off topic:

Ge beseft toch dat dat systeem nog geen 450W verbruikt hé?:wtf:

en in een verkoopthread doet dat er aantoe omdat?

kristofb

Legacy Member
Indien je ze apart verkoopt, en niet allemaal tegelijkertijd, dan neem ik 2* WD20EARS disks van je over.

EndjA

Legacy Member
kristofb zei:
Indien je ze apart verkoopt, en niet allemaal tegelijkertijd, dan neem ik 2* WD20EARS disks van je over.
Ok kristofb, laten we afspreken dat ik dit nog 1 dag laat staan. Wanneer ik niemand vind voor ze allemaal zijn er dus nog 3 over voor de rest :D

gryptic

Legacy Member
Harde schijven: 5 x WD20EARS (2.000 GB) AFBW14 gereserveerd Zarkos/Kristofb/Jacqy
nu: 50 x 5 = 250

250€

adri36500

Legacy Member
Ik zal moeten passen omdat ik het te duur vind, dan leg ik liever iets bij en heb ik die stukken nieuw. Toch bedankt. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan