Archief - Splinternieuwe pc.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aanwezig

Legacy Member
Deze pc is aangekocht op 7 april 2011 en is dus net iets meer dan 2 weken oud. Alle dozen, handleidingen, extra kabeltjes, .. zitten er nog bij, alsook de factuur van alles. Is aangekocht bij JAHA in Gent (garantie kan gewoon via de winkel of door eventueel defecte onderdelen op te sturen.)
De pc heeft in totaal nog geen 20 uren opgestaan en wordt verkocht zonder OS. De plastiekjes ter bescherming tegen krassen plakken nog op de case; splinternieuw.

Zoals af te leiden valt uit de samenstelling van de hardware is deze pc voorzien op een eventuele crossfireuitbreiding in de toekomst. Tevens heeft het moederbord USB 3.0 en SATA III aansluitingen; je kan er dus nog wel een aantal jaar mee verder.

Deze gaat enkel weg in zijn geheel en is wegens zijn gewicht en omvang enkel af te halen in Gent.

PC case: Coolermaster 690 II Advanced zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2500K Quad Core 3.3Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock P67 B3 Extreme 4 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Harddisk 1: WD 1 TB Caviar Black WD1002FAEX 7200rpm 64mb SATA3
Grafische kaart: ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: NEC AD-7260S 24x DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: Corsair TX650 V2 650W voeding

Wordt dus verkocht zonder OS, scherm, muis, toetsenbord, ... en dergelijke randapparatuur.

De nieuwprijs twee weken terug was 960€.

Minimumprijs 770€
Meeneemprijs 860€

Deze wordt ook op andere sites en in mijn vriendenkring aangeboden.

Happy bidding!

Iphigeneia

Legacy Member
Aparte verkoop (denk het niet maar staat niet aangegeven).
Reden? Niet content of?

Aanwezig

Legacy Member
Aanwezig zei:
Deze gaat enkel weg in zijn geheel

Deze was besteld voor mijn broer, die ongeduldig werd, zich een PS3 met spellen kocht en nu de pc niet meer wilt noch wilt terugbetalen. -___-

Conroe

Legacy Member
500 euro voor volledig systeem zonder grafische kaart + nog mooie verrassing (2 splinternieuwe/gesealede films) indien het wat vlug afgehandeld kan worden (liefst dit weekend nog; noodgeval)

Aanwezig

Legacy Member
Conroe zei:
500 euro voor volledig systeem zonder grafische kaart + nog mooie verrassing (2 splinternieuwe/gesealede films) indien het wat vlug afgehandeld kan worden (liefst dit weekend nog; noodgeval)

Dat vind ik te weinig, het spijt me. Ik besef dat dit soort materiaal een hoop waarde verliest zodra je er de winkel mee buiten stapt, maar dat bod vind ik wat laag.
Ook wil ik niet met enkel een graka blijven zitten.

Iphigeneia

Legacy Member
Aanwezig zei:
Ook wil ik niet met enkel een graka blijven zitten.

Graka's gaan hier makkelijk apart in de verkoop. Maar natuurlijk uw eigen ding :). Maar om nu 200 euro te verliezen door een graka eruit te halen...

Conroe

Legacy Member
Aanwezig zei:
Dat vind ik te weinig, het spijt me. Ik besef dat dit soort materiaal een hoop waarde verliest zodra je er de winkel mee buiten stapt, maar dat bod vind ik wat laag.
Ook wil ik niet met enkel een graka blijven zitten.
Welke grafische kaart betreft het hier dan juist?
Ik had namelijk de prijs van ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express kaarten opgezocht en die kosten toch nieuw om en bij de 280 euro?
Dus dacht ik 770 euro - 280 euro = 490 euro?
Vandaar dat ik er jou nog 500 euro wou voor geven...

Iphigeneia

Legacy Member
Conroe zei:
Welke grafische kaart betreft het hier dan juist?
Ik had namelijk de prijs van ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express kaarten opgezocht en die kosten toch nieuw om en bij de 280 euro?
Dus dacht ik 770 euro - 280 euro = 490 euro?
Vandaar dat ik er jou nog 500 euro wou voor geven...

Beste,

Je rekent toch ook de prijs van alles 2e hands. Waarom haal je dan de nieuwprijs van de graka eraf en niet de 2e hands prijs?

Eerder 200 ofzo afhalen. Dan zit je ongeveer goed.

Mvg,

BlaCkBirD

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste,

Je rekent toch ook de prijs van alles 2e hands. Waarom haal je dan de nieuwprijs van de graka eraf en niet de 2e hands prijs?

Eerder 200 ofzo afhalen. Dan zit je ongeveer goed.

Mvg,


Imo is die 500 geen slecht bod excl gfx kaart, nujah.

Ik heb wel interesse in de gfx kaart, maar daarvoor zou ik moeten weten hoeveel deze verbruikt, indien je het niet weet zal ik vanavond wel eens google'en.

Mvg,

garazon

Legacy Member
ik wil de kaart afkopen maar kan je me dan is zeggen welk merk ?ik flash ze naar 6970 en niet elk merk wil dan mee werken p.

Aanwezig

Legacy Member
550€ zou ik nog noteren mocht iemand bereid zijn de kaart te kopen voor 200€.
Welk merk weet ik niet juist van buiten; ik zit zondagavond weer in Gent en kan dan onmiddellijk eens kijken indien nog geïnteresseerd.

Zoals ik reeds zei is wel enkel afhaling een optie voor de pc.

BlaCkBirD

Legacy Member
het merk is nog steeds belangrijk, ben eigenlijk daar op aan het wachten.

Big Taj

Legacy Member
700€ afgehaald, wanneer het jou past. (maar liefst zo snel mogelijk)

Aanwezig

Legacy Member
Ik ben achter een paar uurtjes in Gent; ik kijk dan onmiddellijk en zet het hier dan ook onmiddellijk op. Het bod van Big Taj noteer ik alvast. Snelle afhandeling is mogelijk indien niemand anders meer biedt.

Aanwezig

Legacy Member
Er wordt niet in stukken verkocht tenzij ik alles zeker kwijt geraak. Een bod op het totaal, zoals Big Taj heeft uitgebracht, krijgt altijd de voorkeur.

EDIT: Ik heb een bodje van 800€ gekregen vanuit mijn kennissenkring.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan