Archief - Spiksplinternieuwe SSD 120GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pres. !mpulse

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn spiksplinternieuwe Intel 320series SSD van 120GB.
Ik heb deze vorige week gewonnen, vandaag geleverd, en vandaag te koop. Alles is dus nog aanwezig. 5 jaar garantie bij Alternate.

Link naar SSD (net dezelfde komt van daar): http://www.alternate.be/html/produc...20_GB/543893/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=SSD

Nieuwprijs: 194.90€
Min. prijs: 150€ excl
Meeneemprijs: 160€ excl
Verzending mogelijk => op risico van de koper.
Ophaling mogelijk te Sint-Niklaas.

PRQPHET

Legacy Member
wel interesse, maar liefst met garantie ;). laat je iets weten?

Pres. !mpulse

Legacy Member
Garantie toegevoegd aan het bericht: 3 jaar bij Intel

Pres. !mpulse

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Dat zijn al 3 ups in 1 dag... hierna mag je een nieuwe thread openen over 3 dagen ;)

Ty wijsneus :) tis dat ik er vannaf wil, dus als ik er 3 op 1 dag wil zetten, mag ik dat toch? :) daarbij, alst ie nie verkocht geraakt, dan is het zo :)

Ontheroxx

Legacy Member
Als ge er echt echt vanaf wilt dan wil ik hem altijd wel overkopen voor 100EUR, negeer maar indien te laag. Kan vandaag nog afgehandeld worden.

boe

Legacy Member
Het zal voor iemand anders zijn, meer heb ik er niet voor over -> tzou toch maar voor mijn 2e PC zijn. Fijne SSD anders wel, kheb er al zo eentje ;-)

jeranimo05

Legacy Member
150 euro tenopzichte van de nieuwprijs valt nog mee,maar als je weet dat je voor 160 een nieuwe corsair hebt die dan nog eens dubbel zo snel is, dan is het normaal dat niemand 150 wil betalen. Vraag me af hoe intell zelf deze dingen verkocht krijgt. Misschien vanwege de 5jaar garantie die er bij is...

Iphigeneia

Legacy Member
jeranimo05 zei:
150 euro tenopzichte van de nieuwprijs valt nog mee,maar als je weet dat je voor 160 een nieuwe corsair hebt die dan nog eens dubbel zo snel is, dan is het normaal dat niemand 150 wil betalen. Vraag me af hoe intell zelf deze dingen verkocht krijgt. Misschien vanwege de 5jaar garantie die er bij is...

Dat die chips sneller zijn wil niet zeggen dat ze beter zijn.
Er is een hoge uitval in de SandForce controllers. Dus wat wil je dan. Ze zijn sneller ja. Ze hebben een hoge uitval.

Geef mij dan maar een intel dewelke niet zo snel uitvalt en een betere prestatie levert op grote files dan de kleine files waarmee de sandforce beter is.

Appelen met peren vergelijken doet men al jaren ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan