Archief - Sony Vaio VGN-FZ21E compleet met toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PJ_9911

Legacy Member
Wegens aankoop mbpro mijn trouwe vaio te koop. De laptop heeft vorig jaar nog een upgrade gekregen. Dit zijn de huidige specs:

Intel Core 2 Duo T9300 (2,5GHZ)
4GB DDR
Seagate 500GB-7200rpm hdd
Blu-ray lezer/writer
15" 1280x800px glossy scherm met dubbele backlight
nvidia geforce 8400GT (831 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 64 MB aan videogeheugen)
Intel HD Audio
HDMI, VGA poort & S-video
3x USB2.0
Audio in & out
Memorycardlezer (SD & sony memory stick)
Sony motion eye ingebouwde cam
wifi a/b/g
lan (2,4ghz en 5ghz kanaal beschikbaar)
52k modem
firewire
azerty klavier met sneltoetsen
batterij nog in redelijke staat (aan het netsnoer haalde ik die eruit), gaat nog min. 1 uur mee

Minimumprijs: 350
Meeneemprijs: 400

2laders (1 om thuis te laten liggen en 1 voor onderweg), laptoptas en mini logitech usb muis met invisible laser erbij. + bluetooth stick

4d27566757.jpg

7b17a56c9e.jpg

659ec362b3.jpg



>>>>>>>>>>>>OOK TE RUIL TEGEN iPAD/iPhone, ik moet m'n iphone 4 binnenbrengen voor een defect en kan dit dan even gebruiken ter vervanging.

PJ_9911

Legacy Member
als je wil mag je er volgende week altijd omkomen, normaal is mijn macbook dan geleverd ;)

Magikdekay

Legacy Member
PJ_9911 zei:
als je wil mag je er volgende week altijd omkomen, normaal is mijn macbook dan geleverd ;)

Ik zal je morgen iets laten weten, vroeger kan niet indien ik hem neem?

Daar ik in de week amper tijd heb door m'n werk.

Groetjes

PJ_9911

Legacy Member
tegen woensdag ofzo?? Ik kan hem evt komen brengen vanals ik mijn nieuwe macbook heb (hopelijk deze week, is vorige week besteld bij de lancering dusja)

Je krijgt er ook nog een bluetooth stick bij

gryptic

Legacy Member
PJ_9911 zei:
tegen woensdag ofzo?? Ik kan hem evt komen brengen vanals ik mijn nieuwe macbook heb (hopelijk deze week, is vorige week besteld bij de lancering dusja)

Je krijgt er ook nog een bluetooth stick bij

ik ben vrijdag 5 maart in brugge ik kan het eventueel dan ook komen halen

PJ_9911

Legacy Member
4 maart bedoel je? :p

Hangt volledig ervan af of ik tegen dan mijn macbook heb. Ik heb m'n laptop elke dag nodig voor school..

gryptic

Legacy Member
is geen probleem voor mij
was verkeer bedoelde za 5 maart :p
maar als je hem nog niet hebt laat iets weten
brugge is niet zo ver van eeklo laat je iets weten wnr je hem dan hebt ?
hoe goed gaat deze lappy om met blu-ray en 1080p mkv video files ?

Mikkel

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om wat pics te posten van de huidige staat?
Indien deze nog in goede doen is dan wel ook sterke interesse :)

PJ_9911

Legacy Member
is hetzelfe als op de foto's, maar enkel in de achterkant van het scherm een kras.
Verder heb ik de stickers met de specs ook al een tijdje geleden eraf gehaald.
Ik post vanavond wat foto's ;)

mkv files: geen probleem, ik bekijk al m'n series en films in 720p en 1080p.
(toy story 3, californication, Up,..)

Een bd rip van 30gb speelt hij wel niet af :p
Blu rays afspelen van de disc is geen probleem, enkel moet je wat foefelen met drivers, aangezien al die programma's de nieuwste drivers vereisen en sony er nooit geen uitbrengt...
Maar met laptopvideo2go is dat geen probleem :)

heb hier nog eentje staan:

sonyvaio.JPG


EDIT: en de rest

sonyvaio1.JPG

sonyvaio2.JPG

sonyvaio3.JPG

Mikkel

Legacy Member
Wat is het bijgeleverd OS (key)? WIN7/Vista/...
Wat maakt deze van leven (koeling) tijdens het afspelen van een 1080p mkv?

Lemme know :)

PJ_9911

Legacy Member
Standaard was windows vista, maar een legale versie van windows 7 kan ook geïnstalleerd worden.

Bij het afspelen van 1080 blaast hij af en toe wat sterker, net eens getest met avatar.

bevestigde leverdatum van mijn nieuwe: tussen maandag en woensdag

Mikkel

Legacy Member
Bodje van 370€ onder voorbehoud
Wanneer sluit je af? Ik dacht ergens woensdag te lezen :)

PM me anders om afspraken te maken indien ok

Kandalftje

Legacy Member
Wanneer mag die dan weg ? want lees hier dat je nieuwe tussen maandag en woensdag binnen komt.
Indien deze avond doe ik ook bodje

Kandalftje

Legacy Member
380€ onder voorbehoud tot ik weet wanneer hij vrij is.

Mikkel

Legacy Member
Kandalftje zei:
380€ onder voorbehoud tot ik weet wanneer hij vrij is.

Ter info: de levering van zijn bestelde MacBook is voorzien voor maandag, uiterlijk woensdag.
Ik vrees dat de laptop dan pas vrij zal zijn :)

@verkoper: klopt, toch?

Mikkel

Legacy Member
Ik vermoed dat de laptop voor mij is aangezien Kandalftje enkel een bod deed indien hij er deze avond om kon komen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan