Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pedroo zei:Idd, geef andere mensen ook een kanske... Ik wou er eigenlijk ook 2...
reavermaster zei:topic bestaat al van 26/09, als ik voor jullie een uitzondering maak, dan moet dat voor iedereen. Dit is net hetzelfde als dat iemand meeneem biedt, wie eerst maalt...

Pedroo zei:En ik heb dit topic pas gezien vanaf gisteren... Geeft gewoon andere mensen ook eens een kans. Das 't enige da we hier vragen. Ik heb ni zomaar het geld te pakken om alles te kopen, dus heb soms even bedenktijd nodig.
koenpje zei:Heb topic nog maar pas vanaf vandaag gezien, maar geen probleem hoor, je was eerst, groot gelijk, vroeg me wel af waarom je 20 latjes nodig hebt![]()
reavermaster zei:er waren er dacht ik van in het begin 15 als ik me niet vergis.
grtz
