Archief - Socket 2011 Gaming PC GTX780/32gb/i7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oegela

Legacy Member
Hallo Allemaal,

Wegens het niet meer verslaafd zijn aan games :p, mag mijn desktop verkocht worden.
Ik ben zelf PC-Technicus en u kan ervan uitgaan dat het toestel 100% in orde is.

-Omdat er veel vraag is naar losse onderdelen, heb ik hiervoor enkele prijzen bijvermeld.
-een losse verkoop is mogelijk als er genoeg onderdelen weg kunnen :)


Specs :

-i7 3820 + cryorig R1 UNIVERSAL cooler (24/7 safe @4.4) €200
-Asus p9x79 €85
-Asus GTX 780 DC2 3GB ( stabiel @ 1200/1600 en scoort hiermee hoger dan een GTX970 zowel in benches als games ) €285
-32GB Kingston HyperX Beast 2133mhz 4x8GB (moederbord ondersteund als 1 van de weinige sockets quad channel) € 200
-2x Samsung Evo 840 250gb in raid-0 dus 1 partitie van 500gb met een snelheid van boven de 1gb/s €120
-1tb seagate barracuda (deze komt er nieuw bij, ben niet zo een fan van occasie schijven) €42.50
-Hp dvd writer met lightscribe, was indertijd een speciaal modelleke weet de juiste reden van deze keuze niet meer :)
-nzxt meshx Fan controller
-2x corsair 200mm white led fan
-1x corsair 120mm white led fan
-kingwin 2.5/3.5 inch hot swap drive bay sata
-cardreader
-corsair graphite 600t white windowed edition €85 ( inclusief dvd/fans/fancontroller/swap bay )
-corsair rm850w volledig modulaire voeding €80
-extra usb 3.0 pci-e kaartje met interne header €10
-kabels zijn perfectionistisch weggewerkt

-Kortom een zwaar kaliber game toestel :D !

Pc word volledig klaargemaakt voor gebruik met officiële windows 10 Pro 64bit en en aantal standaard tools/tweaks/programma's
Dit kan uiteraard besproken worden :) €35

Pc moet niet dringend weg en word nog dagelijks gebruikt !

Min : €1125
Meneem €1200

Bij serieuze interesse of een goed bod worden meteen ook foto's toegevoegd van de build :)
Wordt ook te koop aangeboden in de vriendenkring/kapaza

357opeg.jpg

aom5wy.jpg

2z89axg.jpg

e7nhoh.jpg

1ze8twp.jpg

oegela

Legacy Member
ace_ventura069 zei:
Ook in onderdelen te koop?

momenteel ben ik dit nog niet van plan, maar eventueel bij weinig interesse dat dit wel een mogelijkheid is.
Welke onderdelen had u graag overgenomen ?

ace_ventura069

Legacy Member
Wat zou je richtprijs zijn voor het geheugen en de 2 evo ssd"s?

highsmoke

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor je beeldkaart ? En je moederbord indien je verkoopt in onderdelen
Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

oegela

Legacy Member
highsmoke zei:
Hoeveel vraag je voor je beeldkaart ? En je moederbord indien je verkoopt in onderdelen
Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

ga meteen wat richtprijzen toevoegen van de losse hardware :)

oegela

Legacy Member
ace_ventura069 zei:
Bedankt, wat is de aankoop datum en is het factuur aanwezig?
Ik veronderstel dat dit de zelfde kit is?

Kingston Technology HyperX Beast - DDR3 2133Mhz CL11 Kit - 32GB | Afuture.nl

Dit de prijs voor de nieuwe 850 evo reeks
https://www.alternate.be/html/produ...WF5BfOT77L39_Q1NwqgQfQ1WYpKKbL2x8EaAi7y8P8HAQ

Hallo Beste, dat is dezelfde kit maar vergeet niet de verzendkosten mee te rekenen en het geheugen beschikt uiteraard over levenslang garantie :) een goed bod is ook altijd welkom als je de prijs wat te hoog vind.
de ssd drives horen inderdaad wat goedkoper te zijn, bij deze dan ook aangepast.

Heel de Desktop is ongeveer 2.5 jaar oud, na de garantie vervalt gooi ik de facturen ook weg :)
de gtx 780 en de ssd upgrade is iets daarna ingebouwd maar hiervan heb ik het bonnetje niet meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan