Archief - SLI setup: EVGA 460 GTX SC (EE)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jimsken

Legacy Member
Wegens veel interesse alle twee mijn kaarten te koop:

EVGA | Products

Compleet met doos, boekje, CD, DVI adapter
Aankoopbewijs van Bytes@work 31/08/2010, dus nog bijna 10mnd garantie.

Minimumprijs: 90€
Meeneemprijs: 110€

EVGA | Products

Dezelfde kaart met alleen een ander type koeler, voor de rest identiek. Perfect SLI koppel dus. Compleet met doos. Deze is ook nog in garantie, aankoopbewijs nog terug te zoeken. Ik geef hier nog een update over.


Minimumprijs: 90€
Meeneemprijs: 110€

Minimumprijs SLI, inclusief SLI bridge: 210€ --> geboden door Benjiman
Meeneemprijs SLI, inclusief bridge: 220€

Verzending mogelijk: kiala, de Post

jimsken

Legacy Member
Phixie82 zei:
Je hebt er toevallig geen 2 liggen?

Jawel maar die tweede blijft normaal in m'n mediacenter. Of ik moest een plaatsvervanger hiervoor vinden. Deze moet wel stil zijn en ongeveer evengoed presteren. Ook moet deze klein genoeg zijn om in m'n case (Antec Fusion) te passen. Allemaal niet zo evident dus. Indien interesse, make me an offer I can't refuse :)

Bod 90€ Druide genoteerd.

Phixie82

Legacy Member
180€ zaterdag aanstaande afgehaald voor de 2 kaarten.
Ik heb zelf nog een 8800gtx liggen. Deze presteert nog goed, maar wat minder als die van jou. Ik heb er nog een aquacomputer waterblok voor liggen. Kaartje is op luchtkoeler stil, uiteraard kan je deze via msi afterburner muisstil maken.

jimsken

Legacy Member
Phixie82 zei:
180€ zaterdag aanstaande afgehaald voor de 2 kaarten.
Ik heb zelf nog een 8800gtx liggen. Deze presteert nog goed, maar wat minder als die van jou. Ik heb er nog een aquacomputer waterblok voor liggen. Kaartje is op luchtkoeler stil, uiteraard kan je deze via msi afterburner muisstil maken.

Geen interesse in 8800GTX, toch bedankt. Voor 180€ gaat het duo ook zeker niet weg. Als je weet dat 90€ het absolute minimum is voor 1 kaart en ik niet echt geneigd ben de tweede weg te doen, zal 180€ me sowieso niet over de schreef trekken. Vergeet niet dat je met dit duo in SLI prestaties hebt van een 580GTX.

Phixie82

Legacy Member
K weet t, mocht je je toch bedenken of je ze niet kwijtraken, mag je ' t altijd laten weten :D

jimsken

Legacy Member
Phixie82 zei:
K weet t, mocht je je toch bedenken of je ze niet kwijtraken, mag je ' t altijd laten weten :D

In dat geval zal ik je PM'en maar ik verwacht niet al te veel problemen om deze kwijt te raken ;)

jimsken

Legacy Member
Phixie82 zei:
Laatste bod van 190€ voor de 2 :)

Ik wil 95€ noteren voor 1 kaart. Voor het duo wil ik echter minimum 210€.
Ik hoor u denken: "Waarom?"
Ik heb de tweede kaart nodig in m'n game/mediacenter en als ik naar een plaatsvervanger moet gaan zoeken, wordt de kans groot dat ik een nieuwe kaart moet gaan kopen. (De kaart moet koel, stil, max 22cm EN performant zijn).

jimsken

Legacy Member
][E®®0R][;15574019 zei:
95 afgehaald voor 1 stuk

Indien Phixie82 hier bevestigd dat ik 95€ voor 1 kaart mag noteren, heeft hij voorrang omdat hij eerder was. Anders is uw bod genoteerd.

Phixie82

Legacy Member
Ik heb enkel interesse in 2 kaarten voor in sli te zetten. Om er op 2 plaatsen 1 te kopen, zie ik niet bepaald zitten. 5€ wil ik er nog wel bijdoen. 195 dan. T is t allerlaatste bod. Heb onlangs 2 kaarten aan 80€ / stuk zien verkopen hier opt forum. Vind dat ik er al een stuk boven ga.

jimsken

Legacy Member
Phixie82 zei:
Ik heb enkel interesse in 2 kaarten voor in sli te zetten. Om er op 2 plaatsen 1 te kopen, zie ik niet bepaald zitten. 5€ wil ik er nog wel bijdoen. 195 dan. T is t allerlaatste bod. Heb onlangs 2 kaarten aan 80€ / stuk zien verkopen hier opt forum. Vind dat ik er al een stuk boven ga.

Als iemand zo goed/zot is om deze kaarten: EVGA = Topkwaliteit + Superclocked aan 80€ weg wil doen is dat zijn/haar keuze. Ik ben zo goed/gek spijtig genoeg niet :).

Bod 95€ van Error nu aan de leiding dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan