Archief - Shuttle XPC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjoepap

Legacy Member
Te koop:

Shuttle XPC

CPU: AMD 3200+
RAM: 2 x 512mb DDR pc 3200
GPU: 7600GS 512mb passief gekoeld AGP
Mobo: Shuttle S939 mobo
PSU: Shuttle PSU
HD: 80gig ATA
DVD

Heeft altijd gediend als media-center voor onder televisie.



minprijs: 50€

af te halen te Antwerpen Berchem. Werkt perfect en kan ook uitvoerig getest worden. Wordt niet verstuurd, doch als je niet kan komen afhalen laat iets weten vanwaar je bent. Ik passeer in veel provincies van tijd tot tijd

staat ook op 2dehands.be
http://www.2dehands.be/computer-gam...-s/shuttle-pc-te-koop-106664246.html?plaats=1

zelfgemaakte foto's:
http://imageshack.us/g/717/photo111111120110.jpg/

McAwesome

Legacy Member
Ik heb eventueel interesse in je shuttle xpc, maar had volgende vragen. Zit er een DVD-station in? Maakt hij veel lawaai bij normaal gebruik (vb bekijken dvd). Kan je enkele fotos nemen van de buitenzijde? Onder voorbehoud 50 euro als de gestelde vragen voor mij goed beantwoord worden.

McAwesome

M_N_M

Legacy Member
Heeft die bluetooth/wifi onboard? Stuur je op?

//edit: oops overgelezen :p passeer je soms tegen Wetteren?
Ik ga om de 2 weken naar Oelegem (A'pen), ik weet niet of je naar een afrit van E313 of Ring kan komen?

Sjoepap

Legacy Member
Geen wifi/bluetooth. Wetteren is moeilijk.Ik rij alle dagen e313 tot in lummen, geen probleem voor oelegem dus

Sjoepap

Legacy Member
@M_N_M ja er zijn sata poorten. Denk minimum 2. Als je wil kan ik het wel eens opengooien, dvd eruit halen en kijken hoeveel het er exact zijn.
@Pandekip: Shuttle psu 250 watt ( krachtige psu trouwens hoor, kan meer aan als de ordinary 250 watt psu)

M_N_M

Legacy Member
heb er maar ééntje nodig (enkel de HD is wat klein en die wil ik vervangen door één die ik hier liggen heb) dus je moet hem niet opendoen hoor :)

Kan je even de afmetingen doorgeven? (aangezien er geen wifi is, zou ik hem op een andere plaats willen zetten maar ik weet niet of hij daar gaat op passen)

Sjoepap

Legacy Member
@M_N_M, net even de lintmeter bovengehaald: 31cm lang, 20cm breed, 18,7cm hoog
@Pandekip: genoteerd, ik kom regelmatig in Lier. Zondagavond 21u sluit ik af, levering kan dan ergens in de week

edit: Pandekip: het is een 240watt psu, excuses. Heb wat fotos met meer info genomen
http://imageshack.us/g/836/photo121111092617.jpg/
M_N_M: er zijn 2 sata poorten, heb het net gecheckt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan