Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|XcW| zei:Hij werkt zelfs niet meer. Is handig hé, iedereen kan hier spullen gaan halen op het containerpark of dergelijke en die hier dan verpatsen...
Spullen op het containerpark zijn technisch gezien eigendom van dat containerpark. Ik besef echter heel goed dat er heel wat dingen worden weggegooid omdat ze "kapot" zijn, of niet meer goed werken, waar anderen zeer mooie systemen mee kunnen bouwen. kabouterwesley zei:Voeding is denk ik zojuist kapot gegaan (alez veronderstel da toch) Steek stekker in en komt direct zo'n schokding, en stroom valt uit? lol
Heeft hier gestaan van maart tot nu zonder gebruikt te worden.
Foto's
http://i53.tinypic.com/22cjtw.jpg
http://i54.tinypic.com/29xajww.jpg
http://i55.tinypic.com/33cx990.jpg
En voila!
Snelbieding btw tot vrijdag middernacht!
The Monopoly Guy zei:mooie broek verkoop je die ook?
