Moonbaby
Legacy Member
Bij deze verkoop ik m'n sapphire HD 5770 grafische kaart.
Deze is compleet met doos en toebehoren. er is wel een scheurtje in de doos.
De kaart werkt voor de volle 100%. Ik doe hem weg wegens een upgrade naar een 6950 (voor bf3)
De kaart is nog geen 2jaar oud maar het factuur is spijtig genoeg niet meer aanwezig.
foto's:
http://i41.tinypic.com/wbq89e.jpg
http://i43.tinypic.com/xn4y10.jpg
http://i44.tinypic.com/1zew7j9.jpg
Min prijs: 60€ excl/opgehaald
Meeneem: 70€ excl/opgehaald.
Deze is compleet met doos en toebehoren. er is wel een scheurtje in de doos.
De kaart werkt voor de volle 100%. Ik doe hem weg wegens een upgrade naar een 6950 (voor bf3)
De kaart is nog geen 2jaar oud maar het factuur is spijtig genoeg niet meer aanwezig.
foto's:
http://i41.tinypic.com/wbq89e.jpg
http://i43.tinypic.com/xn4y10.jpg
http://i44.tinypic.com/1zew7j9.jpg
Min prijs: 60€ excl/opgehaald
Meeneem: 70€ excl/opgehaald.
