SXe
Legacy Member
Voor een vriend van me moet ik zijn HD 5750 verkopen. Hij gaat een GTX 460 kopen dus deze mag de deur uit.
Het gaat hier énkel om de grafische kaart, dus geen doos/handleiding/DVI=>VGA adapter/CF Bridge/... Een factuur is wel aanwezig. Kaart is nog in garantie, maar moet ik nog even navragen (ik dacht een 4 maand oud).
Het is de standaard versie van de Sapphire HD 5750. Dus niet de Vapor-X versie. (http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=289
Min: €35
Meeneem: €65
Afsluitdatum volgt later.
Het gaat hier énkel om de grafische kaart, dus geen doos/handleiding/DVI=>VGA adapter/CF Bridge/... Een factuur is wel aanwezig. Kaart is nog in garantie, maar moet ik nog even navragen (ik dacht een 4 maand oud).
Het is de standaard versie van de Sapphire HD 5750. Dus niet de Vapor-X versie. (http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=289
Min: €35
Meeneem: €65
Afsluitdatum volgt later.