Iphigeneia
Legacy Member
Beste,
Wegens onvoorziene kosten / end of hobby:
Intel I5 2500K (doos, factuur, garantie aanwezig)
ASUS P8P67 (doos, factuur, garantie aanwezig) - Ga ik nog inwisselen voor de B3 versie
2 * 2gb Kingston Hyper X Blue (doos, factuur, garantie aanwezig)
500gb Hd 7200rpm (denk seagate)
Gigabyte HD 5770 Rev B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Silverstone Precision PS03B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Cooler Master Silent Pro 700W Gold edition (doos, garantie aanwezig)
Sony Optiarc DVD schrijver (factuur aanwezig)
Scythe kaze Q fancontroller 4 fans zwart (doos, factuur, garantie aanwezig)
2 * 120 mm fan Arctic cooling F12 Pro PWM (doos, factuur, garantie aanwezig)
1 * 120 mm fan Silverstone (hoorde bij case)
2 * BenQ V2220 Monitor (doos, factuur, garantie aanwezig)
Totaal nieuwprijs: (+/-) 1000 euro
Min: 750
Meeneem: 850
Bij elk onderdeel staat of er alles bij is. Indien doos, factuur = alles erbij.
Systeem heeft in een rookvrije huiskamer gestaan zonder huisdieren.
Verzending doe ik niet voor een totaal pakket. Mocht het zover komen kan ik het altijd brengen tegen vergoeding.
EDIT:
Duo bod:
djFexx - schermen: 200 excl
Jorl003 - bak: 600 excl
Wegens onvoorziene kosten / end of hobby:
Intel I5 2500K (doos, factuur, garantie aanwezig)
ASUS P8P67 (doos, factuur, garantie aanwezig) - Ga ik nog inwisselen voor de B3 versie
2 * 2gb Kingston Hyper X Blue (doos, factuur, garantie aanwezig)
500gb Hd 7200rpm (denk seagate)
Gigabyte HD 5770 Rev B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Silverstone Precision PS03B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Cooler Master Silent Pro 700W Gold edition (doos, garantie aanwezig)
Sony Optiarc DVD schrijver (factuur aanwezig)
Scythe kaze Q fancontroller 4 fans zwart (doos, factuur, garantie aanwezig)
2 * 120 mm fan Arctic cooling F12 Pro PWM (doos, factuur, garantie aanwezig)
1 * 120 mm fan Silverstone (hoorde bij case)
2 * BenQ V2220 Monitor (doos, factuur, garantie aanwezig)
Totaal nieuwprijs: (+/-) 1000 euro
Min: 750
Meeneem: 850
Bij elk onderdeel staat of er alles bij is. Indien doos, factuur = alles erbij.
Systeem heeft in een rookvrije huiskamer gestaan zonder huisdieren.
Verzending doe ik niet voor een totaal pakket. Mocht het zover komen kan ik het altijd brengen tegen vergoeding.
EDIT:
Duo bod:
djFexx - schermen: 200 excl
Jorl003 - bak: 600 excl

, dan laat ik ze ook liever nieuw aan mijn deur leveren scheelt me ook geld en km's. Succes met de verkoop!
.