Archief - Sandy bridge systeem i5 2500K

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Beste,

Wegens onvoorziene kosten / end of hobby:

Intel I5 2500K (doos, factuur, garantie aanwezig)
ASUS P8P67 (doos, factuur, garantie aanwezig) - Ga ik nog inwisselen voor de B3 versie
2 * 2gb Kingston Hyper X Blue (doos, factuur, garantie aanwezig)
500gb Hd 7200rpm (denk seagate)
Gigabyte HD 5770 Rev B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Silverstone Precision PS03B (doos, factuur, garantie aanwezig)
Cooler Master Silent Pro 700W Gold edition (doos, garantie aanwezig)
Sony Optiarc DVD schrijver (factuur aanwezig)
Scythe kaze Q fancontroller 4 fans zwart (doos, factuur, garantie aanwezig)
2 * 120 mm fan Arctic cooling F12 Pro PWM (doos, factuur, garantie aanwezig)
1 * 120 mm fan Silverstone (hoorde bij case)

2 * BenQ V2220 Monitor (doos, factuur, garantie aanwezig)

Totaal nieuwprijs: (+/-) 1000 euro

Min: 750
Meeneem: 850

Bij elk onderdeel staat of er alles bij is. Indien doos, factuur = alles erbij.

Systeem heeft in een rookvrije huiskamer gestaan zonder huisdieren.

Verzending doe ik niet voor een totaal pakket. Mocht het zover komen kan ik het altijd brengen tegen vergoeding.


EDIT:
Duo bod:
djFexx - schermen: 200 excl
Jorl003 - bak: 600 excl

ThatsPrettyDope

Legacy Member
550 mag je de bak naar mij brengen. (of 500 zonder de Gpu)

djFexx

Legacy Member
Mocht je de bak verkopen aan "thatsprettydope" of iemand anders, richtprijs schermen (apart of samen).

Iphigeneia

Legacy Member
djFexx zei:
Mocht je de bak verkopen aan "thatsprettydope" of iemand anders, richtprijs schermen (apart of samen).

Kunt de schermen hebben voor 115 euro pstuk. Maar voor 550 gaat de bak niet buiten toch niet gebracht.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
550 excl.? Kom je toch losjes aan je minimum?

Edit: Ik houd het bod toch staande bij 550 INCL. want op azerty kost deze samenstelling me 705,80 euro (zonder fans) en dan zou ik al meer betalen dan 75% van de nieuwprijs;)

Iphigeneia

Legacy Member
Jorl003 zei:
Nog steeds te koop en bod van ThatsPrettyDope nu goed of niet?

Nog steeds te koop. Maar zolang niet alles buiten is wordt er niet genoteerd.

Iphigeneia

Legacy Member
Jorl003 zei:
En wat is minimum en meeneemprijs van bak alleen?

Ik zou zeggen bied maar. Maar zolang de schermen niet weg gaan gaat de bak ook niet weg.

Iphigeneia

Legacy Member
Jorl003 zei:
Dus moest ik zeggen bod van 575 op bak alleen is het niet goed?
Zit er OS op systeem?

Zit een os op, maar deze moet ik helaas behouden.

Nu niet goed, dat zeg ik niet. Maar ik noteer het nog niet.

djFexx

Legacy Member
Kan je leveren in Gent, is de midden tss HAsselt en Roeselare aangezien ik verzending nt echt betrouw. Evt interesse id schermen samen 200incl indien nog onder garantie, perfect werkend etc (nieuwprijs 135 via tweakers)

Iphigeneia

Legacy Member
djFexx zei:
Kan je leveren in Gent, is de midden tss HAsselt en Roeselare aangezien ik verzending nt echt betrouw. Evt interesse id schermen samen 200incl indien nog onder garantie, perfect werkend etc (nieuwprijs 135 via tweakers)

Voor dat geld gaan ze nog niet eens van mijne bureel af laat staan dat ik ze 250 km ga brengen.
+ vergelijken met buitenlandse shops is hier niet toegestaan.

djFexx

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Voor dat geld gaan ze nog niet eens van mijne bureel af laat staan dat ik ze 250 km ga brengen.
+ vergelijken met buitenlandse shops is hier niet toegestaan.

Via tweakers.net zijn BE of NL groothandels meestal zonder portokosten. Swat
ter uwer gemak kieskeurig.be = 144euro. Los hiervan is idd wel wat ver ik snap je 250km argument :p, dan laat ik ze ook liever nieuw aan mijn deur leveren scheelt me ook geld en km's. Succes met de verkoop!

Iphigeneia

Legacy Member
Jorl003 zei:
Mijn bod van 575 op bak en djFexx zijn bod van 200 op schermen is totaal wal 775, volgens mij hoger dan minimum dus ...

Als gij 250 km naft telt voor 200 euro schermen van nog geen 3 maanden jong houd ik 150 euro over...

Als djFexx zijn bod herziet naar 200 excl wil ik er over nadenken. (de nieuwe schermen zouden ook via post of whatever geleverd worden).

djFexx

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Als gij 250 km naft telt voor 200 euro schermen van nog geen 3 maanden jong houd ik 150 euro over...

Als djFexx zijn bod herziet naar 200 excl wil ik er over nadenken. (de nieuwe schermen zouden ook via post of whatever geleverd worden).

Ik wil evt wel herzien, ik ben wel nogal panisch als we over de post spreken (heb daar een paar jaar vakantiejob gedaan en sindsdien quasi niets breekbaar verstuurd :p). Voordeel is ntl als ze via een winkel geleverd worden en het wordt kapot geleverd kan ik deze direct terugsturen zonder al te veel boe of ba. Hoeveel zou je bijrekenen voor verzending onder zelfde voorwaarden?

Iphigeneia

Legacy Member
djFexx zei:
Ik wil evt wel herzien, ik ben wel nogal panisch als we over de post spreken (heb daar een paar jaar vakantiejob gedaan en sindsdien quasi niets breekbaar verstuurd :p). Voordeel is ntl als ze via een winkel geleverd worden en het wordt kapot geleverd kan ik deze direct terugsturen zonder al te veel boe of ba. Hoeveel zou je bijrekenen voor verzending onder zelfde voorwaarden?


Als ik via taxipost secure verzend kost het 8.90 en zijn ze verzekerd. (kost dus 8.90 per pakket).

djFexx

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Als ik via taxipost secure verzend kost het 8.90 en zijn ze verzekerd. (kost dus 8.90 per pakket).

Bodje 215incl dan, als ze nog PERFECT werkende zijn, geen krasjes, goed ingepakt enz.

Iphigeneia

Legacy Member
Jorl003 zei:
Is dit nu goed ofniet?
https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/complete-pc.787356

217,8 + 575 = 792,8

792,8 > 780 (Die dat u dacht dat u er nog voor kan krijgen)
Dus?

Niet helemaal verkeerd tellen: 200 + 575 = 757 (de verzendingskosten niet meetellen he).

djFexx zei:
Wann wordt er afgesloten?

Ik zal afsluiten aankomende zondag 12.00 uur. Wordt er aan sniper bieding gedaan wordt er verlengt met 2 uur.

Meeneem voor bak: 620 excl
Meeneem voor schermen: 230 excl

djFexx

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Niet helemaal verkeerd tellen: 200 + 575 = 757 (de verzendingskosten niet meetellen he).



Ik zal afsluiten aankomende zondag 12.00 uur. Wordt er aan sniper bieding gedaan wordt er verlengt met 2 uur.

Meeneem voor bak: 620 excl
Meeneem voor schermen: 230 excl

-200+575 is nog atijd 775 ;)

-Als ge kijkt naar de vorige keren dat je het scherm hebt aangeboden dan zie je dat ik echt wel een hoge en degelijke prijs heb geboden. Je meeneem van 230excl vind ik niet echt aannemelijk aangezien dit quasi de nieuwprijs evenaart en je schermen nu ook niet meer nieuw zijn he! Overboden worden zal hier wel niet meer gebeuren ik zou graag vandaag tot betaling overgaan daar ik deze al spoedig wil gebruiken om te werken. Indien de 'sniperbieding' met de gehanteerde meeneem wordt aangehouden dan bestel ik ze eerlijk gezegd nog liever online voor enkele euro's meer.

-Mogelijkheid tot vandaag betaling + verzending, denk dat het bod nu echt wel eerlijk is ze (check nieuwprijs!!)?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan