grifter
Legacy Member
So my pc is doomed?Oli4V zei:Ja dat is vrij lastig, ik weet nog toen ik die geupgrade had naar 2GB ram, toen moest ik lat per lat insteken anders had ik het niet in gang gekregen en de eerste keer met 2GB ram booten direct neen green screen of death.![]()
Oli4V zei:Schup 1
Als er voor donderdagavond (22u30) geen meeneemprijs geboden wordt op de 3870 dan gaat die naar Teemto.
Jammer, anders was je al iets kwijt aan mij...