Archief - RAM - ANTEC - WIFI - ROUTER - SWITCH

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stefan_VB

Legacy Member
UPDATED !!! IK SLUIT AF: 21/09/2011 OM 10H00
-------------------------------------------------

Hoi, ik heb door de jaren heen wat computer onderdelen verzameld.
Vermits wij binnenkort verhuizen, wil ik trachten wat van de hand te doen.
De onderdelen worden opgestuurd via Bpost na ontvangst betaling.

***
Server geheugen RAM DDR SDRAM
2 latjes 512MB ram geheugen (totaal 1GB)
512MB DDR SDRAM PC2100 133Mhz CL2 ECC REG 184pins
Fabrikant Infineon.
***
CD-ROM/RW/DVD (voor Laptop)
Compaq Evo N800C & Presario 2800 DVD/CD-RW Drive
compatible met een ganse lijst compaq/hp laptops (lijst op aanvraag)
***
Coax kabel RG59 75Ohm 1mtr (bnc to bnc)
***
DVI-D to DVI-D kabel (scherm, tft, .) ====> VERKOCHT
***
Logitech Quickcam Pro 3000 - USB webcam
***
D-Link AirPlus Xtreme DWL-G520 PCI Adapter PCI ===> BOD ONTVANGEN 12€
IS NIEUW IN VERPAKKING - NOOIT GEBRUIKT
***
200-Pin DDR SODIMM (voor laptop)
256 MB PC2100 (266 MHz)
***
172 Pin Mini MicroDIMM (voor laptop)
512MB PC2700 (333 MHz)
***
D-Link AirPlus XtremeG+ DWL-G650+ Wireless PCMCIA
***
64MB 133Mhz 4L-168pin (Infineon)
***
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (Kingston) ===> BOD ONTVANGEN 5€
***
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI) ===> BOD ONTVANGEN 5€
***
512MB PC2700 CL2.5 (Apacer)
***
128MB 133Mhz 168pins (PQI)
***
256MB PC3200 CL3 (SAMSUNG)
***
Dacomex PCI USB 2.0 extensie 4x USB
***
Dlink 24poort switch DES-1024D
***
Dlink DSL-2640B wireless dsl router
***
HP Jetdirect 175x printer server
***
Netopia 3386EU Cable router met VPN
***
Netopia broadband DSL router 3346N (met VPN)
***
Speedtouch 530i ADSL Thomson
***
D-LINK Network Card (10 100M Fast Ethernet PCI)
***
128MB DDR 400 CL3 (HP)
***
512MB DDR 400 CL3 (INFINEON)
***
512MB DDR 333 CL2,5 (INFINEON)
***
Antec NSK2400 - computer casing ====> VERKOCHT
(gebruikt als demo - nieuw staat met voeding en ventilators)
***

:-) vragen zijn steeds welkom, laat maar horen.
Mvg, Stefan.

Stefan_VB

Legacy Member
forcas zei:
Antec NSK2400 25euro afgh

Prijs ok, maar opgestuurd met kosten voor ontvanger. PM voor bevestiging.
De casing werd gebruikt voor een demo, voeding en fan's zijn aanwezig. Alles in uitstekende staat, krasvrij.

reavermaster

Legacy Member
512MB DDR 400 CL3 (INFINEON) 2e50
512MB DDR 333 CL2,5 (INFINEON) 2e50
512MB PC2700 CL2.5 (Apacer) 3e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 4e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI) 3e50
256MB PC3200 CL3 (SAMSUNG) 1e
CD-ROM/RW/DVD 4e
2 latjes 512MB ram geheugen 6e
512MB DDR SDRAM PC2100 133Mhz CL2 ECC REG 184pins 4e50
D-Link AirPlus XtremeG+ DWL-G650+ 4e

Totaal: 35e00 voor pakket

reavermaster

Legacy Member
reavermaster zei:
512MB DDR 400 CL3 (INFINEON) 2e50
512MB DDR 333 CL2,5 (INFINEON) 2e50
512MB PC2700 CL2.5 (Apacer) 3e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 4e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI) 3e50
256MB PC3200 CL3 (SAMSUNG) 1e
CD-ROM/RW/DVD 4e
2 latjes 512MB ram geheugen 6e
512MB DDR SDRAM PC2100 133Mhz CL2 ECC REG 184pins 4e50
D-Link AirPlus XtremeG+ DWL-G650+ 4e

Totaal: 35e00 voor pakket

Stefan_VB

Legacy Member
st3eZz zei:
Dlink 24poort switch DES-1024D Rack mountable?

yep, maar moet je zelf wel plaatjes voorzien om te monteren.
montage-gaten zijn in ieder geval aanwezig. als je goed bod doet kunnen we evt nog overleggen dat ik de plaatjes op het werk laat maken.

Stefan_VB

Legacy Member
reavermaster zei:
512MB DDR 400 CL3 (INFINEON) 2e50
512MB DDR 333 CL2,5 (INFINEON) 2e50
512MB PC2700 CL2.5 (Apacer) 3e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 4e
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI) 3e50
256MB PC3200 CL3 (SAMSUNG) 1e
CD-ROM/RW/DVD 4e
2 latjes 512MB ram geheugen 6e
512MB DDR SDRAM PC2100 133Mhz CL2 ECC REG 184pins 4e50
D-Link AirPlus XtremeG+ DWL-G650+ 4e

Totaal: 35e00 voor pakket


merci voor het bod, maar ik dacht eerder aan het dubbele :-)
Ram mag weg voor 40eur totaal
DWL-G650+ & CD-ROM/RW/DVD tegen 15eur

tegen voorstel mag natuurlijk altijd :applause:

Stefan_VB

Legacy Member
Marz zei:
Damn, anderen krijgen niet eens een kans om hoger te bieden.

Indien de verkoop moest afspringen voor de één of andere reden, dan zet ik het terug online. toch bedankt voor de interesse :bow:

forcas

Legacy Member
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (Kingston)
***
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI)
10euro samen

Stefan_VB

Legacy Member
forcas zei:
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (Kingston)
***
1GB 667Mhz CL5 DDR2 (PQI)
10euro samen

ik neem het bod in overweging, afhankelijk wat op het totaal pakket wordt geboden. alvast bedankt.

Stefan_VB

Legacy Member
Stefan_VB zei:
yep, maar moet je zelf wel plaatjes voorzien om te monteren.
montage-gaten zijn in ieder geval aanwezig. als je goed bod doet kunnen we evt nog overleggen dat ik de plaatjes op het werk laat maken.

beste st3ezz,
wat is jouw beste bod voor de switch?

st3eZz

Legacy Member
Stefan_VB zei:
beste st3ezz,
wat is jouw beste bod voor de switch?

Ik zoek eigenlijk een Gbit switch met plates om te mounten al aanwezig.

Dus ik zal niet hoog bieden.

10€ excl. verzending is mijn hoogste bod.

Stefan_VB

Legacy Member
st3eZz zei:
Ik zoek eigenlijk een Gbit switch met plates om te mounten al aanwezig.

Dus ik zal niet hoog bieden.

10€ excl. verzending is mijn hoogste bod.

voor 20excl. verzending mag hij weg.

manuelvgh

Legacy Member
10 euro inclusief voor D-Link AirPlus Xtreme DWL-G520 PCI Adapter PCI.

Stefan_VB

Legacy Member
manuelvgh zei:
10 euro inclusief voor D-Link AirPlus Xtreme DWL-G520 PCI Adapter PCI.

bod genoteerd. meeneem tegen 10 exclusief (taxipost mini is 3,70€)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan