Archief - Radeon HD 5970 OC - 2 GB GDDR5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cruise

Legacy Member
Sapphire Technology Radeon HD 5970 OC - 2 GB GDDR5 - PCI-EXPRESS 2.1

Linkie

Werkt perfect, jammergenoeg factuur/doos verloren in verhuis met opkuis.
Aangekocht bij Pixmania - April 2010 met 2 jaar garantie.

Reden verkoop = Upgrade.


Alleen afhalen.

Minprijs : 250€
Meeneem : 300€

Foto's kunnen voorzien worden indien nodig.
Vragen staat vrij.

Cruise

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Loopt de garantie nog via Sapphire?

Zit 2 jaar garantie op, dus veronderstel wel dat dit te tracken valt via serienummer op de kaart en zo binnengedragen kan worden op gelijk welke pc shop? Kan mis zijn natuurlijk. 2jaar garantie op elke sapphire kaart, dat is zeker.

INF3RN040 zei:
indien deze verzonden kan worden ,heb ik wel intresse.

Zou echt liever niet opzenden, is redelijk groot en zwaar stuk.
Ook met de nodige bescherming in pakketje loopt dit toch een groot risico.

FunkyD

Legacy Member
idem als INF3RN040 bij verzending mogelijk enorm veel interesse de mijne is net buiten garantie stuk gegaan :(

Cruise

Legacy Member
FunkyD zei:
idem als INF3RN040 bij verzending mogelijk enorm veel interesse de mijne is net buiten garantie stuk gegaan :(

Een vriend van me werkt/woont in leuven, moest je effectief een bod doen zou ik deze kunnen meegeven met hem en zo laten leveren aan je deur (moest m'n maat het zien zitte)

Anders opsturen, is echt een masief groot stuk en vertrouw het zo niet echt.
ALS ik het zou opsturen zou het toch op eigen risico zijn van de koper. (maar moet daar toch nog es over nadenken)

Cruise

Legacy Member
Up, staat nogsteeds te koop.

Verzenden kan op risico van de koper.
Doe maar bod en we zien wel.

Wolfweres

Legacy Member
Hoe lang is die kaart? Zou een leuke upgrade zijn als het in men case zou passen maar volgens wat ik op internet heb gevonden gaat het nipt worden

Wolfweres

Legacy Member
Gaat jammer genoeg niet in mijn case passen dan, spijtig

Free up

Cruise

Legacy Member
Meeneemprijs verlaagd naar 300€!
Serieus goedkoop voor zo'n kaart...

BETA911

Legacy Member
Risico op defecten bij 300 euro is nogal schrikwekkend. Zeker omdat de kaart bekend staat om wat hete VRM's.

Cruise

Legacy Member
Ikzelf nooit geen problemen gehad, kaart is nooit overclocked and is altijd prima onderhouden (uitblazen).
Jammer dat deze geen aantrek heeft, is nogtans bom vn een kaart.

BETA911

Legacy Member
Is zeker een zeer goede kaart en had ook wel interesse maar niet zonder garantie. Dat vind ik nogal risicovol omdat, zoals ik eerder zei, plots problemen kan geven met de stroomvoorziening. Ligt er ook totaal aan welke airflow hij altijd heeft gehad in betreffende kast, maar als hij juist bij mij defect zou raken ben ik 300 euro armer en een papiergewicht rijker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan