Archief - Q9550 +mobo + DDR2 tekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GiX

Legacy Member
Tekoop wegens overbodig.

CPU: Intel Q9550 C1 stepping
Geen doos geen garantie geen accesoires : werkt perfect.
Meeneem : verkocht aan .conne. (afhaling zaterdag)

Moederbord : Asus P5Q-Pro P45 Chipset DDR2
Geen doos geen garantie geen accesoires (wel I/o Shield aanwezig): werkt perfect.
Meeneem : 45euro

DDR2 geheugen: Corsair Dominators 1066mhz cl 5-5- ... 2X2GB (opgelet hoge modules)
Geen doos geen garantie geen accesoires : werkt perfect.
Meeneem: verkocht in vriendenkring op Tones forum

Alle prijzen zijn exclu verzending.
Verzenden is een optie maar op kosten en risico van de koper.


Staat ook op tones en vriendenkring te koop

Oli4V

Legacy Member
Even offtopic, maar hoe zit het nu met die interesse van jou in die HX750 van mij?

GiX

Legacy Member
hallokes ,

Ik ben zaterdag bij Tones geweest voor stukken en heb meteen een nieuwe gekocht.
Ik wens je succes met de verkoop .

.conne. zei:
Bod € 80 afgehaald.

Genoteerd en verkocht , je mag me een pm sturen :)

Nighty

Legacy Member
Geïnteresseerd in de cpu, indien deal niet zou doorgaan.
mvg

Hungry®

Legacy Member
GiX zei:
Sorry m8 is verkocht aan Conne , hij komt er zaterdag om.
das dan spijtig ik had er meer voor over. Pech hé. Wel stom dat je hier een artikel komt posten dat een uur vroeger op Tones al verkocht werd natuurlijk.

GiX

Legacy Member
Meeneemprijs van de CPU staat op 80 dus dat je erover gaat of niet het blijft voor conne :)

Mem is idd wel op Tones verkocht ( heb gewoon copy paste van daar genomen ).

Op mobo heb ik een bod op Tones maar heb dit niet genoteerd.

Ik heb in mijn beginpost duidelijk staan dat de verkoop ook op tones en vriendenkring te koop staat dus snap niet meteen uw punt.

Hungry®

Legacy Member
GiX zei:
DDR2 geheugen: Corsair Dominators 1066mhz cl 5-5- ... 2X2GB (opgelet hoge modules)
Meeneem: verkocht in vriendenkring op Tones forum
als je hier een uur nadat je dat je dit item hebt verkocht aan jouw 'vriendenkring' op Tones komt posten terwijl het al een uur verkocht is mag je toch enige kritiek verw8ten of niet?

GiX

Legacy Member
Zoals ik al hierboven schreef heb ik gewoon een copy/paste gedaan van tones .
Hier heeft niets opengestaan dat een uur ofzo verkocht was , zoals je op beide start tupic kan zien heb ik op tones het start topic om 20h14 en hier 20h15 geplaatst dus valt er geen kritiek te geven.
CPU is op een fair en volgens de regels verkocht ,pech hé ? mem ook nu mobo nog.
Sireentje onthou u van commentaar als je geen interesse hebt in de hardware hierboven.

jimsken

Legacy Member
Gix ik hoop echt dat niemand ooit hier nog zaken met u wil doen. Ik heb uw belachelijke wraak-iTrader gereport. Wat een klein kinnekes gedrag!


Een deal sluiten met mij. Dan een week niets meer laten horen + niet reageren op meerdere SMS. Dan ineens de vraag of deal toch nog doorgaat. Als ik de dag erop antwoord dat ik niet meer had gedacht nog iets te horen van u maar dat ik de deal nog wil laten doorgaan heb je ineens al "dezelfde onderdelen van iemand anders gekocht".

Ik raad iedereen ten stelligste af nog zaken met deze persoon te doen.

Free up!

GiX

Legacy Member
jongen ga eens op een ander wenen wil je ....
Ik heb diezelfde setup van je kunnen kopen voor 80euro minder, ik reageerde ook meteen op je sms dat het niet doorging doordat ik een andere setup had gekocht.
Een week later ga je me een negatieve Itrader geven .... dus je hebt er ene terug punt .

Verder reageer ik niet meer op uw whining.

Alles is verkocht , topic mag gesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan