Archief - Q9450, GTX 260 216, P5E,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HearMeOut

Legacy Member
Hallo iedereen,
ik zet mijn computer te koop.
Ik zet hem eerst een week in zijn geheel te koop, daarna verkoop ik hem in onderdelen.
Het gaat om een pc met volgende specs:

Moederbord: Asus P5E: Min.: 55 Meeneem: 70
CPU: intel Q9450: Min.: 100 Meeneem: 130
Graka: XFX GTX 260 Black edition (= core 216): Min.: 80 Meeneem: 95
RAM: GEIL EVO one 4Gb 800Mhz ddr2: Min.: 35 Meeneem: 45
HDD: Western digital cavia 640Gb: Min.: 30 Meeneem: 40
Geluidskaart: Razer barracuda AC-1: Min.: 90 Meeneem: 100
CPU-koeler: Thermalright IFX-14: Min.: 25 Meeneem: 35
Voeding: Corsair HX620: Min.: 70 Meeneem: 80
Case: NZXT khaos: Min.: 200 Meeneem: 230
6 zalman green LED fans (per stuk): Meeneem: 7
DVD/CD-Rw: Min.: 10 Meeneem: 15

Dat is het zo een beetje.
Als je alles in een keer koopt krijg je ook Windows vista home premium 64-bit erbij.
Minimimprijs: 700
Meeneem: 760

Mvg,
HearMeOut

*edit*
Foto's:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

HearMeOut

Legacy Member
Als ik morgen nog geen bod heb op de hele inboedel verkoop ik apart :)

Sir. K

Legacy Member
Ik heb de ts een mail gestuurd om zijn thread op te volgen.

HearMeOut

Legacy Member
Sorry, was het even uit het oog verloren. Ik zal zo snel mogelijk een paar foto's uploaden.

HearMeOut

Legacy Member
Ik laat hem nog tot woensdag (de 9de) staan in zijn geheel. Daarna verkoop ik hem in stukken.
@loyezthijs: Dat zal zo'n 200-220 euro zijn
@thallyos: 130-140 euro :)

Thallyos

Legacy Member
Dat lijkt mij toch iets te veel. Ik wil er maximum €100 voor geven, anders laat ik die aan mij voorbijgaan.

Genious

Legacy Member
Wel interesse in ram en de hdd.
Paar vraagjes:
- is dat 1 ramlatje?
- de HDD is SATA? (en komt die met een sata kabeltje?)
- is verzenden mogelijk? (zoja, tegen welke kost?)

HearMeOut

Legacy Member
Genious zei:
Wel interesse in ram en de hdd.
Paar vraagjes:
- is dat 1 ramlatje?
- de HDD is SATA? (en komt die met een sata kabeltje?)
- is verzenden mogelijk? (zoja, tegen welke kost?)

Het zijn 2 latjes van 2 gb.
De HDD is inderdaad sata, maar er komt helaas geen kabeltje bij.
De prijs van de verzending moet ik nog eens nazien, dat laat ik zo snel mogelijk weten.

@binua777: Bod genoteerd!
@coolermaster: De minimumprijs is 80 :)

binua777

Legacy Member
HearMeOut zei:
Het zijn 2 latjes van 2 gb.
De HDD is inderdaad sata, maar er komt helaas geen kabeltje bij.
De prijs van de verzending moet ik nog eens nazien, dat laat ik zo snel mogelijk weten.

@binua777: Bod genoteerd!
@coolermaster: De minimumprijs is 80 :)
wanneer sluit je af?

JGoeyvaerts

Legacy Member
wat zijn de afmetingen van de fans? als ze 120mm zijn wil ik een bod van 23incl voor 4 doen.

en als die CPU cooler op een AM3 socket past doe ik een bod van 45 incl voor alle fans(ook enkel als ze 120mm zijn) + de kooler.

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan