Archief - Q9300/P5k-e/2x2gb Ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moonbaby

Legacy Member
bij deze zet ik een paar onderdelen te koop wegens een Upgrade naar een sneller/krachtiger systeem.

2x2Gb RAM 800Mhz Vdata 20€/25€
1x mobo asus p5k-e/wifi ap.Volledig met doos/boekjes/onderdelen 20€/30€
1x Intel Core 2 Quad Q9300 @2.5Ghz met stock cooler. 45€/65€

Minimum/meeneem

opmerking: De cpu zit momenteel op het moederbord gemonteerd,deze kan natuurlijk verwijderd worden maar ik heb niks om hem in te steken dus ik weet niet hoe ik deze kan opsturen.

Dus liefst mobo+cpu samen voor een meeneem van 90€
Voor het geheel mobo+cpu+ram (werkt allemaal met elkaar) 110€

Staat ook te koop in vriendenkring.

reavermaster

Legacy Member
2x2Gb RAM 800Mhz Vdata: bodje van 18e exclu/opgehaald
Intel Core 2 Quad Q9300: bodje van 40e exclu/opgehaald

Moonbaby

Legacy Member
reavermaster zei:
2x2Gb RAM 800Mhz Vdata: bodje van 18e exclu/opgehaald
Intel Core 2 Quad Q9300: bodje van 40e exclu/opgehaald

beide boden onder het minimum.
dus niet genoteerd.

Hungry®

Legacy Member
90 euro exclu voor mobo plus cpu plus koeler. Ik haal op. Met de 20 euro exclu opgehaald van reavermaster voor het geheugen zit je aan je 110 euro.
Ik ga er vanuit dat op die manier de deal kan bevestigd worden? Indien niet een bod van 110 euro op het geheel opgehaald.

Moonbaby

Legacy Member
Hungry® zei:
90 euro exclu voor mobo plus cpu plus koeler. Ik haal op. Met de 20 euro exclu opgehaald van reavermaster voor het geheugen zit je aan je 110 euro.
Ik ga er vanuit dat op die manier de deal kan bevestigd worden? Indien niet een bod van 110 euro op het geheel opgehaald.

je hebt zowieso de mobo+cpu+cooler omdat dit 90€ meeneem is en kan zo afgehandeld worden.
en het bod van 20excl van reavermaster op de 2x2gb RAM blijft genoteerd.

Verdere afhandeling (mobo+cpu) via PM

Moonbaby

Legacy Member
UP2!

Mobo+cpu+cooler verkocht aan Hungry.
2x2Gb RAM 800Mhz Vdata 20€ excl aan reavermaster (meeneem=25€)

Bod word zaterdag om 12u afgesloten.

Hungry®

Legacy Member
ik versta jou niet, ofwel neemt Reavermaster dat geheugen aan 20 euro en dan zou in principe de verkoop afgesloten moeten zijn, ofwel verzaakt hij eraan (hij had een combinatiebod cpu-geheugen) en dan geldt mijn tweede optie, alles aan 110 euro opgehaald.

bramvanloy zei:
Voor het geheel mobo+cpu+ram (werkt allemaal met elkaar) 110€.

kristofb

Legacy Member
Indien het geheugen DDR2 PC2-6400 is, bied ik je de meeneemprijs ervoor.

Hungry®

Legacy Member
je mag het hebben maar dit is geen manier van doen eigenlijk. Ik had beter direct de meeneem gezet voor alles aan 110 euro en een pm gestuurd naar reavermaster om hem te vragen of hij het wilde aan 20 euro. Ik kon het zowiezo gebruiken. Dit overkomt me geen tweede keer dat ik met iemand anders zijn bod rekening hou.

Moonbaby

Legacy Member
kristofb zei:
Indien het geheugen DDR2 PC2-6400 is, bied ik je de meeneemprijs ervoor.

er staat op: vd2800002gou (vdqvf1b16)
ddr2 800(6) 2gx16
m2gvdkh3j4x10ze5r

er staat niks van pc2-6400

Moonbaby

Legacy Member
Hungry® zei:
ik versta jou niet, ofwel neemt Reavermaster dat geheugen aan 20 euro en dan zou in principe de verkoop afgesloten moeten zijn, ofwel verzaakt hij eraan (hij had een combinatiebod cpu-geheugen) en dan geldt mijn tweede optie, alles aan 110 euro opgehaald.

wel, 2 aparte boden door reav op de cpu en het ram.
jij bied de meeneem prijs op de cpu+mobo dus deze is van u en reavmaster zen bod op het ram blijft staan.

das toch zo simpel als iets?

Sjoepap

Legacy Member
Hungry® zei:
Indien niet een bod van 110 euro op het geheel opgehaald.

dit is toch een duidelijk bod van 110€ op het geheel (= meeneemprijs)

dus is het toch voor Hungry?

ook is DDR2 800 gelijk aan PC2 6400

Hungry®

Legacy Member
Sjoepap laat vallen, als een moderator daar een andere mening over heeft en een bod doet ondanks mijn meeneembod dan hou ik het voor bekeken.

Ik hou het dus bij het (meeneem)bod voor de cpu en het moederbord, voor 25 euro kan ik wel elders terecht.
Case closed wat mij betreft.

Moonbaby

Legacy Member
Sjoepap zei:
dit is toch een duidelijk bod van 110€ op het geheel (= meeneemprijs)

dus is het toch voor Hungry?

ook is DDR2 800 gelijk aan PC2 6400

oei, idd.
over die zin had ik helemaal overgelezen.
Meeneem 110€ excl dus door Hungry.

excuses voor het slordig lezen.

edit: hungry wil je het RAM nu of niet? Want nu breng je me helemaal vn de kaart :D

kristofb

Legacy Member
Hungry® zei:
Sjoepap laat vallen, als een moderator daar een andere mening over heeft en een bod doet ondanks mijn meeneembod dan hou ik het voor bekeken.

Ik hou het dus bij het (meeneem)bod voor de cpu en het moederbord, voor 25 euro kan ik wel elders terecht.
Case closed wat mij betreft.

Hungry: Beetje rustig eh kerel :)
Ik had enkel het eerste deel van je post gelezen, waarin heel simpel en duidelijk stond "90 euro exclu voor mobo plus cpu plus koeler". Dus mij leek het de normaalste zaak van de wereld dat ik reavermaster gewoon kon overbieden voor het geheugen door de meeneemprijs ervan te bieden.
Een simpele vergissing (of zelfs niet, gewoon niet heel jouw post gelezen) waardoor er een klein misverstand gebeurd is. No problem dus. Jij heb de meeneemprijs, en de rest doet er niet toe.


EDIT: Indien je trouwens dat geheugen niet persé nodig hebt, koop ik het graag van je over :)

Hungry®

Legacy Member
110 euro voor het geheel dus en ik pm reavermaster of hij het wilt, wilt hij het niet dan hou ik het. Zoals ik al schreef ik kan het best gebruken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan