xzyt
Legacy Member
CoolerMaster zei:Kan je nu mijn bod aanvaarden?
Ik zet morgen minimumprijzen, als die niet gehaald worden kan ik ze beter voor mezelf houden dan te verkopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CoolerMaster zei:Kan je nu mijn bod aanvaarden?
70 euro exclu. Te nemen of te laten nietwaar. Zonder koeler, heb ik niet nodig.xzyt zei:vanaf 70 want veel kans datk met dat moederbord blijf zitten.. anders
Hungry® zei:ik zou wel graag enig antwoord krijgen van verkoper. Temeer daar ik een bod deed vanaf welke hij wel bereid is te noteren.
xzyt zei:bod is ok, ga alleen ff checken of dat moederbord via ander medium kan kwijtraken, indien zo noteer ik uw bod. Wil niet met dat moederbord blijven zitten tenzij the_buster dat moederbord kan gebruiken?
dan is mijn bod van 70 euro voor de cpu genoteerd op dit forum vermits je stelde dat dit de prijs was die je wilde noteren. Kan dus enkel worden overboden op dit item ofwel door een aankoop van het pakket op dit forum;xzyt zei:Is niet zo moeilijk hoor, als je de topic goed zou lezen dan had je gezien dat ik enkel boden noteer die excl zijn, bied je dus incl noteer ik niet, vrij eenvoudig niet? Anders wordt het een wierwar van excl/incl, dus simpel enkel excl. Ik heb ook nergens gezegd dat de verzending op 7 euro komt, zal waarschijnlijk zoiets zijn ja.
Maw, doe je een bod van 95 excl dan ben ik bereid dat te noteren...
Heb ondertussen ook in vriendenkring aangeboden.
Hungry® zei:never mind.....je zit wel in mijn persoonlijke blacklist.
.xzyt zei:bespaar u dan de moeite dergelijke posts te doen, 'k verkoop liever die set-up voor de helft van de prijs aan goeie vriend dan aan iemand waarvoor ge toch niet goed kunt doen. Maar gezien mijn persoonlijke blacklist zal je dit nooit lezen.