Archief - Q6600 G0 + Asus P5B moederbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xzyt

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Kan je nu mijn bod aanvaarden?

Ik zet morgen minimumprijzen, als die niet gehaald worden kan ik ze beter voor mezelf houden dan te verkopen.

Hungry®

Legacy Member
xzyt zei:
vanaf 70 want veel kans datk met dat moederbord blijf zitten.. anders
70 euro exclu. Te nemen of te laten nietwaar. Zonder koeler, heb ik niet nodig.

Hungry®

Legacy Member
ik zou wel graag enig antwoord krijgen van verkoper. Temeer daar ik een bod deed vanaf welke hij wel bereid is te noteren.

xzyt

Legacy Member
Hungry® zei:
ik zou wel graag enig antwoord krijgen van verkoper. Temeer daar ik een bod deed vanaf welke hij wel bereid is te noteren.

bod is ok, ga alleen ff checken of dat moederbord via ander medium kan kwijtraken, indien zo noteer ik uw bod. Wil niet met dat moederbord blijven zitten tenzij the_buster dat moederbord kan gebruiken?

Hungry®

Legacy Member
xzyt zei:
bod is ok, ga alleen ff checken of dat moederbord via ander medium kan kwijtraken, indien zo noteer ik uw bod. Wil niet met dat moederbord blijven zitten tenzij the_buster dat moederbord kan gebruiken?

ik versta jou eigenlijk niet ik doe een bod van 102 euro inclu voor CPU en mobo. Verzending volgens jouw voorwaarden is 7 euro. Betekent dat ik een bod gedaan heb van 95 euro exclu dus.

Je weigert dat. Ik versta dit niet.Ik ben niet meer gebonden door dat bod versta me niet verkeerd maar leg me eens uit dat je een later bod van 90 exclu van downside WEL accepteert.

Je stelde wel dat je een bod van 70 euro voor de cpu zou noteren dus daar hou ik je aan.

xzyt

Legacy Member
Is niet zo moeilijk hoor, als je de topic goed zou lezen dan had je gezien dat ik enkel boden noteer die excl zijn, bied je dus incl noteer ik niet, vrij eenvoudig niet? Anders wordt het een wierwar van excl/incl, dus simpel enkel excl. Ik heb ook nergens gezegd dat de verzending op 7 euro komt, zal waarschijnlijk zoiets zijn ja.

Maw, doe je een bod van 95 excl dan ben ik bereid dat te noteren...

Heb ondertussen ook in vriendenkring aangeboden.

Hungry®

Legacy Member
xzyt zei:
Is niet zo moeilijk hoor, als je de topic goed zou lezen dan had je gezien dat ik enkel boden noteer die excl zijn, bied je dus incl noteer ik niet, vrij eenvoudig niet? Anders wordt het een wierwar van excl/incl, dus simpel enkel excl. Ik heb ook nergens gezegd dat de verzending op 7 euro komt, zal waarschijnlijk zoiets zijn ja.

Maw, doe je een bod van 95 excl dan ben ik bereid dat te noteren...

Heb ondertussen ook in vriendenkring aangeboden.
dan is mijn bod van 70 euro voor de cpu genoteerd op dit forum vermits je stelde dat dit de prijs was die je wilde noteren. Kan dus enkel worden overboden op dit item ofwel door een aankoop van het pakket op dit forum;
Dat je het moederbord elders verkoopt is me om het even natuurlijk.

xzyt

Legacy Member
zoals gezegd, ga ik checken of ik dat moederbord kwijtraak, zo niet noteer ik the_buster z'n bod. Maar dit heb ik al eerder gezegd... ik geef dus morgen uitsluitsel. dus ik noteer ZEKER één van de 2 boden, welk zal ik zelf wel beslissen.

Hungry®

Legacy Member
70 euro voor de cpu die genoteerd kon worden volgens jou en 15 euro voor het moederbord. Maakt 85 euro voor het pakket exclu en verzonden op mijn kosten.
Buster kan nu overbieden op het pakket.

xzyt

Legacy Member
Vriend uit m'n vriendenkring heeft deze setup gekocht, bij deze verkocht.

xzyt

Legacy Member
Hungry® zei:
never mind.....je zit wel in mijn persoonlijke blacklist.

bespaar u dan de moeite dergelijke posts te doen, 'k verkoop liever die set-up voor de helft van de prijs aan goeie vriend dan aan iemand waarvoor ge toch niet goed kunt doen. Maar gezien mijn persoonlijke blacklist zal je dit nooit lezen :(.

McGregor

Legacy Member
xzyt zei:
bespaar u dan de moeite dergelijke posts te doen, 'k verkoop liever die set-up voor de helft van de prijs aan goeie vriend dan aan iemand waarvoor ge toch niet goed kunt doen. Maar gezien mijn persoonlijke blacklist zal je dit nooit lezen :(.

Lees best eens de regels, een negatieve iTrader wel op zijn plaats
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan