Archief - Q6600, Asus P5K, 8GIG DDRII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Wegens overbodig:

Asus P5K-VM moederbord
Komt uit een Asus P3-P5G33 barebone, is enkel moederbord, geen accessoires.
Minimum: € 25
Meeneem: € 30


Intel Core 2 Quad Q6600 CPU
Komt met stock Intel koeler.
Minimum: € 50
Meeneem: € 60


2x Kingston ValueRAM 4GB DDR2 800 Mhz CL5 kit (2x 2GB) geheugen
Dus 4x 2GB latjes.
Minimum: €30 ( per set van 4GB )
Meeneemprijs: €35 ( per set van 4gb )

Notes:
Ik behoud me het recht...
Afhalen te Diepenbeek
Verzending op kost en risico van de koper.

mathieu

Legacy Member
bodje van 30€ excl verzending voor 1 setje van 4 gb ram
(ik ga vanaf morgen wel niet bereikbaar zijn, pas vanaf maandag weer toegang tot internet wegens tomorrowland)

|XcW|

Legacy Member
mathieu zei:
bodje van 30€ excl verzending voor 1 setje van 4 gb ram
(ik ga vanaf morgen wel niet bereikbaar zijn, pas vanaf maandag weer toegang tot internet wegens tomorrowland)

Noted.

xzyt

Legacy Member
Hoeveel meeneem alle ram? Ooit overclockt geweest? Zou voor in een server moeten dienen :-) dus moet wel zeker stabiel zijn. Bedankt!

|XcW|

Legacy Member
Meeneem voor alle ram €70.
Nooit OC'ed geweest. Is super stabiel geheugen :).

xzyt

Legacy Member
|XcW| zei:
Meeneem voor alle ram €70.
Nooit OC'ed geweest. Is super stabiel geheugen :).

iets boven m'n budget alvast 30 € op 1 set, wanneer sluit je af?

Coole Kip

Legacy Member
In samenspraak met matieu €65 incl voor beide setjes ram, om de verzendkosten te drukken.

Grtz.

|XcW|

Legacy Member
Coole Kip zei:
In samenspraak met matieu €65 incl voor beide setjes ram, om de verzendkosten te drukken.

Grtz.

Ik noteer dus €60 exclusief. Is evenveel als xzyt. Het is dus niet eerlijk tov hem...

Coole Kip

Legacy Member
Hahah, ok, maak er dan €65 excl van, hoewel verzending in een bubbleneveloppe slechts €2.13 is.

Grtz

|XcW|

Legacy Member
pisart zei:
Ooit cpu overgeklokt? stepping?

Stepping staat waarschijnlijk op CPU zelf, deze steekt nog op het moederbord en de originele koeler staat er nog op...
CPU is nooit oc'ed geweest...

|XcW|

Legacy Member
ScSi009 zei:
Via CPU-Z kan je de stepping achterhalen.. :)

I know, maar het moederbord zit nergens meer in een case ofzo... Heb ook geen lossen voeding ofzo meer om het nog te testen.

|XcW|

Legacy Member
Ik heb iedereen hier een PM gestuurd, blijkbaar reageren deze personen niet, ookal zijn ze meerdere keren online gekomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan