Archief - Processors, hdd's, graka's, ram, mobo's, losse onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beemer

Legacy Member
Omdat m'n nieuwe pc sinds vorige week zonder problemen draait gaat de hardware van de vorige game pc + een resem oudere onderdelen de verkoop in.

pic 1
pic 2
pic 3
pic 4

1) Diskettestation zwart, geen verpakking min: €1
2) Diskettestation wit, geen verpakking min: €1
3) 2.5" kaartlezer zwart, geen verpakking (+ usb2, firewire en audio) min: €1 verkocht €1 johnbeton10
4) Dvdr liteOn shd16p1s pata, geen verpakking min: €2 verkocht reavermaster
5) Dvdrw plextor PX708A pata, geen verpakking min: €2 meeneem €5 verkocht ScSi009

6) HDD maxtor Diamondmax 60080K0 80GB pata 7200rpm, antistatische zak min: €5 meeneem €10 verkocht reavermaster
7) HDD WD Caviar WD5000YS 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25 verkocht kibo
8) HDD Seagate Barracuda 7200.10 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25 verkocht kibo
9) HDD WD Caviar WD4000KD 400GB 7200 rpm sata, antistatische zak min: €10 meeneem €20 verkocht €20 lievn

10) 1GB DDR2 Corsair TwinX XMS4000 (2X512MB, 500Mhz, 3-4-4-8) min: €10 meeneem €15
11) 2GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC6400 (2X1Gb, 4-4-4-12) geen verpakking min: €15 meeneem €25 verkocht €15 st3eZz
12) 2GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC6400 (2X1GB, 4-4-4-12) met verpakking min: €15 meeneem €25 verkocht €21st3eZz
13) 4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking min: €30 meeneem €40 verkocht DJones €35

14) Mobo Asus A7V8X, proc AMD XP1500, proc AMD XP1800, 512MB PC2100 DDR1, 256MB PC2100 DDR1, Nvidia MX480 graka, niet getest, geen verpakking of drivers bieden verkocht reavermaster
15) 10/100 ethernet pci netwerkkaart min: €1

16) Graka Nvidia XFX 8800GTX-575 MHz Core 768MB DDR3 Dual-Link DVI - PV-T80F-SHF9, inclusief verpakking en alle toebehoren
http://xfxforce.com/en-gb/products/graphiccards/8series/8800gtx.aspx
min: €35 meeneem €50 verkocht €45 DJones
17) Graka ATI Sapphire 4870X2 inclusief verpakking en alle toebehoren
http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=251
min:80 meeneem €110
18) Processor Intel Core2Duo E8500 + boxed cooler in originele verpakking min: 50 meeneem €75 verkocht €50 st3eZz
19) Voeding Seasonic M12 700, volledig moduleerbare voeding, 700watt in originele verpakking, alle kabels nog aanwezig en in goede staat
Welcome to Seasonic USA
min: €50 meeneem €75 verkocht €60 DJones

20) Moederbord Asus P5E socket 775
ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards- ASUS P5E verkocht €35 st3eZz
Originele verpakking en toebehoren aanwezig min: €35 meeneem €50

21) Aerocool coolpanel (3.5", kaartlezer, usb2, sata, firewire, audio, fanregeling) ongebruikt in originele verpakking
Be cool! Be Aerocool!
min:€5 meeneem €10 verkocht €6 johnbeton10
22) Case Gigabyte 3D Aurora 570
Tech Review - Gigabyte 3D Aurora 570 Case Video
Gigabyte 3D Aurora 570 Case Review - hardCOREware.net
Overclocker Cafe - Gigabyte 3D Aurora 570 Case Review
Originele verpakking + alle toebehoren aanwezig (window gemonteerd, mesh aanwezig) geen krassen min: €50 meeneem €70 verkocht €60 all-roundplayer
23) 2 sets s-video verlengkabels (1 standaard, 1 gold plated) bieden


* Waar nog aanwezig worden aankoopbons/ facturen meegeleverd
* Afsluiten ten vroegste 24h en ten laatste 48 hr na bieden minimumprijs met inachtneming 15 minuten regel en meteen bij meeneemprijs .
* Enkel afhalen of verzenden met taxipost op kosten en risico koper (€6.90 minder dan 2kg, €8.90 tot 10kg)
* Bieden exclusief
* Bieden per onderdeel

happy bidding

kibo

Legacy Member
5) Dvdrw plextor PX708A pata, geen verpakking min: €2 meeneem €5 (indien zwart)
7) HDD WD Caviar WD5000YS 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25
8) HDD Seagate Barracuda 7200.10 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25
9) HDD WD Caviar WD4000KD 400GB 7200 rpm sata, antistatische zak min: €10 meeneem €20
13) 4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking min: €30 meeneem €40



Bod 75€,
afgehaald

Mr.Hankey

Legacy Member
9) HDD WD Caviar WD4000KD 400GB 7200 rpm sata, antistatische zak
12) 2GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC6400 (2X1GB, 4-4-4-12) met verpakking

30 afgehaald

beemer

Legacy Member
ScSi009 zei:
Is een van die DVDRW zwart?

Er is maar 1 dvdrw en die is idd zwart, zie pic 1 in m'n post

kibo zei:
5) Dvdrw plextor PX708A pata, geen verpakking min: €2 meeneem €5 (indien zwart)
7) HDD WD Caviar WD5000YS 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25
8) HDD Seagate Barracuda 7200.10 500GB 7200rpm sata, antistatische zak min: €15 meeneem €25
9) HDD WD Caviar WD4000KD 400GB 7200 rpm sata, antistatische zak min: €10 meeneem €20
13) 4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking min: €30 meeneem €40



Bod 75€,
afgehaald
Genoteerd

Mr.Hankey zei:
9) HDD WD Caviar WD4000KD 400GB 7200 rpm sata, antistatische zak
12) 2GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC6400 (2X1GB, 4-4-4-12) met verpakking

30 afgehaald

kibo heeft al een eerder bod op die hdd. Hoeveel bied jij op elk onderdeel apart?

gerre

Legacy Member
Ik heb interesse in enkel 10). Is het misschien mogelijk deze op alternatieve manier te versturen dan taxipost ? Anders valt het wat duur uit ...

ScSi

Legacy Member
5) Dvdrw plextor PX708A pata, geen verpakking

bied meeneem van 5 euro, tenzij kibo voorrang krijgt met pakketkoop..

DJones

Legacy Member
4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking

€35 excl

beemer

Legacy Member
gerre zei:
Ik heb interesse in enkel 10). Is het misschien mogelijk deze op alternatieve manier te versturen dan taxipost ? Anders valt het wat duur uit ...

Ik kan het geheugen uit de verpakking halen en versturen in een bubble envelop. Verzenden komt dan op +- €3

beemer

Legacy Member
ScSi009 zei:
5) Dvdrw plextor PX708A pata, geen verpakking

bied meeneem van 5 euro, tenzij kibo voorrang krijgt met pakketkoop..

In m'n beginpost staat vermeld dat ik meteen afsluit bij meeneemprijs en er staat nergens dat pakketverkoop voorrang krijgt, het zou oneerlijk zijn dat nu nog te veranderen. Bij deze dus verkocht (pm met gegevens wordt zo dadelijk verzonden)

DJones zei:
4GB DDR2 Corsair Dominator XMS2 PC8500 (2X2GB, 5-5-5-15) met ongebruikte airflowfan + verpakking

€35 excl

genoteerd

all-roundplayer zei:
60€ voor (22)

genoteerd en hopelijk moet die niet verstuurd worden :p

gryptic zei:

genoteerd

Mr.Hankey

Legacy Member
[QUOTE/] kibo heeft al een eerder bod op die hdd. Hoeveel bied jij op elk onderdeel apart?[/QUOTE]

15 euro voor 9)
15 euro voor 12)



mvg

beemer

Legacy Member
Mr.Hankey zei:
[QUOTE/] kibo heeft al een eerder bod op die hdd. Hoeveel bied jij op elk onderdeel apart?

15 euro voor 9)
15 euro voor 12)



mvg

genoteerd

st3eZz

Legacy Member
11) -> 15€
12) -> 15€
16) -> 35€
18) -> 50€
20) -> 35€

=============

150€

Enkel tesamen, bod vervalt donderdag om 19.00u

beemer

Legacy Member
st3eZz zei:
11) -> 15€
12) -> 15€
16) -> 35€
18) -> 50€
20) -> 35€

=============

150€

Enkel tesamen, bod vervalt donderdag om 19.00u

Op nr 12 is al een bod van €15. Verhoog uw bod op dat item en ik noteer.

st3v3n zei:
50 incl op voeding 19)

Niet genoteerd (bod onder minimum, bieden exlusief aub)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan