Archief - Plug & Play Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tinyla.Be

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn game pc die maar een half jaar oud is ,
wegens aankoop macbook


Case : Cooler Master HAF
Voeding : Thermaltake ( 600 Watt )

Moederbord : GIGABYTE 890FXA-UD5
CPU : AMD Phenom II X4 965
Cooler : Cooler Master Hyper TX3
Geheugen : 8GB Corsair
Fancontroller : AeroCool Touch 2000

Grafische kaart : Ati Radeon 4890 ( 1GB )
Geluidskaart : Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series
HDD : 1x WD 1 TB ( 64 chache )
1x WD 500 G ( 16 cache )

Scherm : Toshiba 22 Inch TFT
Speakers : Logitech X-230
Toetsenbord : Logitech G19
Muis : Logitech G9
Hoofdtelefoon : Logitech G35
CD/DVD RW

Originele Windows 7 Home CD


.. Staat ook op 2dehands ..

Richtprijs : 1000 € , maar bieden is toegelaten


89455689-high-end-game-computer.jpg

89455689_1-high-end-game-computer.jpg

89455689_2-high-end-game-computer.jpg

89455689_3-high-end-game-computer.jpg

89455689_4-high-end-game-computer.jpg

89455689_5-high-end-game-computer.jpg

89455689_6-high-end-game-computer.jpg

89455689_7-high-end-game-computer.jpg

livegamer

Legacy Member
Prijs voor de pc alleen?
Zonder toetsenbord, scherm enz dus.

Tinyla.Be

Legacy Member
geen idee bieden mag en zal het bod overwegen , voorkeur gaat wel uit naar alles in 1 keer te kunnen verkopen

Tinyla.Be

Legacy Member
Bod te laag ,

Zal er een richtpijs op plakken 1000 €

longpatje

Legacy Member
mss eerst ff bij prijsschatting langsgaan, dan heb je een idee van de gangbare prijzen hier op het forum en weet je ook direct of het loont om hier te verkopen ;-)

Tinyla.Be

Legacy Member
Als ik alles optel kom ik toch gemakkelijk aan 1400 a 1500 €

is natuurlijk de prijs die ik ervan wil , zeker omdat het allemaal , nog vrij nieuw is

Sjoepap

Legacy Member
een tip: zoek de nieuwprijzen van je onderdelen (of gelijkaardige onderdelen) op op alternate.be en neem er 70% van als richtprijzen en zet deze in je openingspost

zo ben je zeker dat je prijs goed zit

excuses voor mijn bod,was niet de bedoeling om een belachelijk bod uit te brengen

Oli4V

Legacy Member
Sjoepap zei:
een tip: zoek de nieuwprijzen van je onderdelen (of gelijkaardige onderdelen) op op alternate.be en neem er 70% van als richtprijzen en zet deze in je openingspost

zo ben je zeker dat je prijs goed zit

excuses voor mijn bod,was niet de bedoeling om een belachelijk bod uit te brengen

normaal, voor zaken minder dan 1j oud tot 75% nieuwprijs en zaken ouder dan 1j gaan +- aan de helft van de prijs weg en minder ...

gryptic

Legacy Member
als je apart moest verkopen heb ik wel intresse in
Toetsenbord : Logitech G19
Muis : Logitech G9
Hoofdtelefoon : Logitech G35
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan