Archief - Plexiglas behuizing, HD en DVD te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjoepap

Legacy Member
***De volgende onderdelen zijn nog beschikbaar***
-Case: Plexi (zie foto link onderaan deze post)
richtprijs: 40€
Harde schijf: WDC WD3200AAJS 320Gb, SATA
richtprijs: 20€
-DVD-lezer IDE
richtprijs: 5€
-DVD-schrijver IDE
richtprijs: 10€

****SOLD***
Processor: Intel E6550 Dual-core @ 2,4ghz
Moederbord: Gigabyte P35-DS4
Ram Geheugen: 4gb (2 x 2Gb) Kingston DDR2 PC2-6400 LOW PROFILE
Grafische kaart: ATI Radeon HD 2900 GT 256mb
Voeding: Antec Earthwatts 500Watt
****/SOLD***

prijzen hierboven zijn richtprijzen, geen min of meeneemprijzen
af te halen te Leuven, kan ook gebracht worden rond de as Leuven- Brussel-Antwerpen-Kempen
Plexi case heeft paar kleine mankementjes (1 vijsje missing + reset knop veert niet meer terug)


ruilen kan ook altijd

ben geinteresseerd in
1. Klein mediacentertje
2. SSD
3. DDR3
4. ATI 6xxx grafische kaart
5. Q6600 + mobo setje
6. scherm
7.... stel maar iets voor



ImageShack Album - 5 images
edit: nu ook in onderdelen op 2dehands.be

Sjoepap

Legacy Member
omhoog, stel maar iets voor

liefst ruilen zelfs, doch boden is ook goed!

pragakhan09

Legacy Member
Hi, ik bied 35€ voor dat moederbord, ik ben van Schiplaken (Boortmeerbeek).

successor

Legacy Member
20 excl op de processor.
25 excl op dat ram
10 excl op die GPU
20 excl op die voeding.
15 excl op die harde schijf.

Als je kan brengen, kan dat eventueel in Oelegem tussen 17.00h en 18.00h op weekdagen, en na 18.30h in Ham op weekdagen, en in de weekends. Ik je ook nog 5 euro geven als vergoeding voor dat brengen.

Sjoepap

Legacy Member
pragakhan: bod lijkt me goed. Ik ga nog niet noteren omdat boden op het geheel voorrang krijgen en ik liever pakketjes samen de deur zie uitgaan. Zou je komen ophalen te leuven?

successor: lijken me net een tikkeltje te lage boden. Heb je anders niets om te ruilen?

pragakhan09

Legacy Member
Ok, laat me iets weten. Als het s'avonds kan kan ik naar Leuven komen, ik veronderstel dat het in Leuven city te doen is ?

Sjoepap

Legacy Member
inderdaad leuven city aan de vaart

als je 40€ biedt sluit ik vrijdag de boden voor het moederbord af en kan ik het dit weekend nog komen brengen naar Schiplaken zonder meerkost

pragakhan09

Legacy Member
Wat mij betreft ok voor 40€ in Schiplaken geleverd.

McGregor

Legacy Member
10 euro op grafisch kaartje, (zonder heel te moeten googlen deze past toch nog op een s1155 moederbord he? Voor als back up kaartje)

Sjoepap

Legacy Member
@ Coolermaster :is pci-e, zal dus perfect passen

doch net zoals bij successor is 10€ me een tikkeltje te laag
(er is hier nog een X1900xt 256mb voor 20€ de deur uitgegaan eerder deze week)

@ pragakhan: ok indien tegen vrijdagavond 23h59 geen hoger bod is het moederbord de uwe en kom ik het ergens in de loop van het weekend leveren. Bod genoteerd dus

McGregor

Legacy Member
15 euro wil ik er nog voor geven, afgehaald. Anders al wat teveel voor backup kaartje

Sjoepap

Legacy Member
daar kan ik nog mee leven
bod genoteerd. Ik zal voor de gpu zondagavond afsluiten zodat je vanaf maandagavond kan komen ophalen te Leuven

Michiel

Legacy Member
Sjoepap zei:
TProcessor: Intel E6550 Dual-core @ 2,4ghz
richtprijs: 35€
Moederbord: Gigabyte P35-DS4, heeft 8 (!) usb aansluitingen achteraan (zie foto's)
richtprijs: 35€
Ram Geheugen: 4gb (2 x 2Gb) Kingston DDR2 PC2-6400 LOW PROFILE
richtprijs: 35€
Grafische kaart: ATI Radeon HD 2900 GT 256mb
richtprijs: 20€
Voeding: Antec Earthwatts 500Watt
richtprijs: 30€

160€ geleverd in Antwerpen of verzending via Kiala.

Sjoepap

Legacy Member
bod genoteerd
dit bod krijgt voorrang op alle andere boden momenteel. Levering in A'pen is geen probleem. Ik sluit hiervoor vrijdagavond om 23h59 af (+1 uur bij elk bod in het laatste uur) en kan leveren op zondag te antwerpen

edit: opbieden gebeurt vanaf nu per 5€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan