Archief - Packard Bell EasyNote LM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Techie

Legacy Member
Yuuups,

Ik zet bij deze mijn laptop te koop.

This is what you get :

OS: Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor: Intel Core i5-430M Processor
LCD: 17,3" 16:9 HD+ LED LCD
Graphics: ATI Mobility Radeon HD5650 1GB VRAM
Memory: 4 GB DDR3 Memory
Storage: 500 GB HDD
Optical Driver: DVD-Super Multi DL drive
Card Reader: Multi-in-1 card reader
WLAN: 802.11b/g/n
Bluetooth: Bluetooth 2.1 + EDR
Webcam: 1,3 megapixel webcam
Battery: 6-cell Li-ion battery

Laptop is terug uit RMA gekomen en is sindsdien niet meer gebruikt geweest.
Het probleem dat ik had was dat mijn laptop altijd uitviel na een 20-tal seconden. Blijkbaar was dit door een productiefout op het moederbord.

Op de herstelbon staat het volgende :

LOWER COVER + UNIT LOAD + MOEDERBORD VERVANGEN + RECOVERY GEDAAN

Laptop is dus terug zo goed als nieuw :-)

De factuur, boekjes etc worden meegeleverd.

Minimumprijs: 375 euro
Geen meeneemprijs (hoogste bod op afsluitdatum wint)

ENKEL afhalen (Zoutleeuw) of leveren (een laptop opsturen doe ik helaas niet)

Ik behoud mij het recht om de verkoop te stoppen als de bedragen mij niet aanstaan :-)

Ik sluit af op vrijdag 5 augustus om 20:00u!

Met vriendelijke groeten,

Techie

Barbeet

Legacy Member
Ik heb dringend een laptop nodig, ik vertrek wel binnenkort op reis (zeer binnenkort) . Heb je een meeneemprijs geleverd in Lochristi/Gent/Waregem of Kortrijk?
Greetz

Techie

Legacy Member
Barbeet zei:
Ik heb dringend een laptop nodig, ik vertrek wel binnenkort op reis (zeer binnenkort) . Heb je een meeneemprijs geleverd in Lochristi/Gent/Waregem of Kortrijk?
Greetz

Heb niet echt een meeneemprijs in gedachten. Is ook wel een heel eindje om te leveren he.. :)

Funky

Legacy Member
Alvorens te bieden toch nog enkele vraagjes. Ik ben eens aan het googelen geweest op de LM-serie en zit nog met de volgende vragen :

- Welke kleur ? Zijn verschillende kleuren heb ik begrepen.

- Aankoopdatum ?

- Factuur ?

- Nieuwprijs ? (Zijn vele verschillende configuraties dus waarde is moeilijk te bepalen)

- Nog garantie ?

En dan een praktisch vraagje...'t is niet voor mij maar voor mijn zoon, hij heeft nu een Eee-PC maar hij wil ook Flight simulators gebruiken op zijn laptop. Zo'n netbookje is absoluut onvoldoende daarvoor. Draait zoiets vlot met die videokaart ? Hij is verre van een hardcore gamer, het gaat 'm dus enkel over flightsims.

Edit : en heb je een idee van de batterij - hoe lang gaat ze nog mee ? Tevens graag het exacte type laptop, dan kan ik de rpijs van een eventuele vervangbatterij opzoeken !

Techie

Legacy Member
Funky zei:
Alvorens te bieden toch nog enkele vraagjes. Ik ben eens aan het googelen geweest op de LM-serie en zit nog met de volgende vragen :

- Welke kleur ? Zijn verschillende kleuren heb ik begrepen.

- Aankoopdatum ?

- Factuur ?

- Nieuwprijs ? (Zijn vele verschillende configuraties dus waarde is moeilijk te bepalen)

- Nog garantie ?

En dan een praktisch vraagje...'t is niet voor mij maar voor mijn zoon, hij heeft nu een Eee-PC maar hij wil ook Flight simulators gebruiken op zijn laptop. Zo'n netbookje is absoluut onvoldoende daarvoor. Draait zoiets vlot met die videokaart ? Hij is verre van een hardcore gamer, het gaat 'm dus enkel over flightsims.

Edit : en heb je een idee van de batterij - hoe lang gaat ze nog mee ? Tevens graag het exacte type laptop, dan kan ik de rpijs van een eventuele vervangbatterij opzoeken !

- Welke kleur ? Zijn verschillende kleuren heb ik begrepen.
GRIJS
- Aankoopdatum ?
Ik ben op dit moment niet thuis, maar ik dacht dat hij rond de kerstperiode van eind 2010 gekocht is.
- Factuur ?
Yup
- Nieuwprijs ? (Zijn vele verschillende configuraties dus waarde is moeilijk te bepalen)
Ik heb er toen rond de 650 euro voor betaald
- Nog garantie ?
Yup

Wat die flightsim vraag betreft, ik speelde er af en toe FIFA 11 en Need for speed hot pursuit op en dat ging toch :-) Hoe het zit met flightsims weet ik uiteraard niet :-)

Funky

Legacy Member
Dan maar een openingsbod van €300.

Edit : ik zit vanaf morgen in het buitenland tot maandag 8/8, dus afhaling kan pas daarna. Ik tracht het topic wel te volgen via Tapatalk op m'n iPhone. Gezien er geen meeneemprijs is neem ik aan dat de verkoop niet afgesloten wordt vóór de voorziene einddatum ?

Techie

Legacy Member
Funky zei:
Dan maar een openingsbod van €300.

Edit : ik zit vanaf morgen in het buitenland tot maandag 8/8, dus afhaling kan pas daarna. Ik tracht het topic wel te volgen via Tapatalk op m'n iPhone. Gezien er geen meeneemprijs is neem ik aan dat de verkoop niet afgesloten wordt vóór de voorziene einddatum ?

Ik had toch liever iets meer gezien.. :)

Funky

Legacy Member
Een minimumprijs schept alvast wat duidelijkheid.

Bij deze dan een bod van € 375, afgehaald. Ik stap seffens op het vliegtuig dus vanaf nu check ik het topic nog maar af en toe 's avonds.

Techie

Legacy Member
Funky zei:
Een minimumprijs schept alvast wat duidelijkheid.

Bij deze dan een bod van € 375, afgehaald. Ik stap seffens op het vliegtuig dus vanaf nu check ik het topic nog maar af en toe 's avonds.

Genoteerd :) goeie reis trouwens ;)

Funky

Legacy Member
Techie zei:
Yuuups,

...

Minimumprijs: 375 euro
Geen meeneemprijs (hoogste bod op afsluitdatum wint)

ENKEL afhalen (Zoutleeuw) of leveren (een laptop opsturen doe ik helaas niet)

...

Ik sluit af op vrijdag 5 augustus om 20:00u!

Gezien het 5 aug is en we 20.00 voorbij zijn neem ik aan dat we een deal hebben ?

Je mag me een pm sturen, afhandeling vanaf dinsdag 09/08 mogelijk, ik ben vanaf 08/08 's avonds terug in het land !

Techie

Legacy Member
Funky zei:
Gezien het 5 aug is en we 20.00 voorbij zijn neem ik aan dat we een deal hebben ?

Je mag me een pm sturen, afhandeling vanaf dinsdag 09/08 mogelijk, ik ben vanaf 08/08 's avonds terug in het land !

We hebben een deal ;) ik stuur je morgen een pm voor verdere afhandeling! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan