Archief - Packard Bell 17inch CoreDuo - Werkt maar dedicated 3D defect -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Wegens 2 keer niet nakomen afspraak : terug te koop , vorige link : https://www.beyondgaming.be/archive...edicated-3d-defect-bieden-vanaf-50euro.788717


Hoi,

Laptop (model MGP00) werkt goed maar enkel de dedicated 3D werkt niet ... De onboard grafische kaart gaat maar zodra men de drivers installeert voor de dedicated hangt de laptop ...

Mijn broerke heeft hem +-3jaar geleden gekocht en de voorbije 2maand met defecte 3D gebruikt zonder prob ...

Ik verkoop het als defect ! Daarom ook de lage prijs maar men kan ze werkend zien , komen kijken gaat in weekend.

Specs :

Core Duo T5250 1.5ghz
2gb Ram
1e HDD 160gb , 2e HDD is eruit gehaald dus in totaal plaats vr 2 HDD's
Dvd schrijver
Lader

Minimumprijs : 70euro excl.

xpr0g

Legacy Member
Waarom begin je nu met 70excl?
Zou meeneem moeten zijn tbh...

WTFMAN

Legacy Member
Das de minimumprijs aangezien men er 70 wou geven EN er iemand nog meer wil geven ... Trouwens mijn laptop = mijn prijs , ga ergens anders trollen aub

Ik sluit 24u na minimumprijs af dus als niemand meer biedt als 70e excl dan gaat hem ook weg aan 70 ! ;)

WTFMAN

Legacy Member
Ben bij vriendin en dus zal er morgenavond pas foto's kunnen gemaakt worden ... laptop is in goeie staat met lichte krasjes ( geen barsten of grote krassen )

ns_ripper

Legacy Member
Het is niet echt voor de staat.
Zou graag weten hoe hij er juist uit ziet, vind niet erg veel terug op google voor dat model (buiten moederborden).

Groetjes,

ns_ripper

WTFMAN zei:
Ben bij vriendin en dus zal er morgenavond pas foto's kunnen gemaakt worden ... laptop is in goeie staat met lichte krasjes ( geen barsten of grote krassen )

kenaney

Legacy Member
wtfman kom je soms in de buurt van gent ofzo? genk is beetje te ver en opsturen is geen optie bij mij anders wel interesse hier

lord of me

Legacy Member
Dit is dus een hd4500m + 8400gs en de hd 4500m werkt perfect?

Welke resolutie is het scherm?

WTFMAN

Legacy Member
ns_ripper zei:
Het is niet echt voor de staat.
Zou graag weten hoe hij er juist uit ziet, vind niet erg veel terug op google voor dat model (buiten moederborden).

Groetjes,

ns_ripper

Heb je mss een prog waar ik al die info kan halen? Want ik vind er zelf ook nie veel over terug

kenaney zei:
wtfman kom je soms in de buurt van gent ofzo? genk is beetje te ver en opsturen is geen optie bij mij anders wel interesse hier

Helaas kom er zelden tot nooit

lord of me zei:
Dit is dus een hd4500m + 8400gs en de hd 4500m werkt perfect?

Welke resolutie is het scherm?

Geen idee welke 3D kaart maar zoals ik al zei , deze 3D kaart is defect ...

ns_ripper zei:
Bod van 80 euro

Sent from my HTC Magic using Tapatalk

genoteerd

ns_ripper

Legacy Member
cpu-z


Eerste tabje is cpuinfo en je hebt ook een tabje motherboard, daar staat chipset ed.

groetjes,

ns_ripper

WTFMAN

Legacy Member
ns_ripper zei:
cpu-z


Eerste tabje is cpuinfo en je hebt ook een tabje motherboard, daar staat chipset ed.

groetjes,

ns_ripper

Heb da als HTML kunnen saven dus pm maar uw email ( en andere die interesse hebben ) en dan stuur ik da door ;)

xpr0g

Legacy Member
WTFMAN pm jij me voor afhandeling?

@ns_ripper: sorry maar je was net te laat.

ns_ripper

Legacy Member
Kan jij niet lezen? bij jou staat 22:02. Hij sloot af om 22:03.
ik heb die 85 geboden op 22:03. en dat proberen te snipen van jou op de minuut af met 1 euro is redelijk kinderachtig. soit, jij pakt er dus naast, ga nu maar terug met de lego spelen.


xpr0g zei:
WTFMAN pm jij me voor afhandeling?

@ns_ripper: sorry maar je was net te laat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan