=CID=Drone
Legacy Member
aangezien mijn huidig moederbord half kapot is ( verschillende condensatoren aan het lekken/kapot, kan alleen nog in windows bezig zijn, kan geen games meer spelen etc . . .) verkoop ik wat nog bruikbaar is in mijn hudige pc, daar deze onderdelen in mijn nieuwe pc ( die besteld is ) toch niet meer voor volle 100% zouden kunnen werken wegens te "oud" ( bottleneck )
de onderdelen die ik verkoop werken op het moment van dit schrijven nog, maar op niks is meer garantie.
Standaard 300 Watt voeding
Creative 24Bit-live geluidskaart
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet netwerkkaart
AMD 64 3200+ Processor
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen
( kan de labels niet goed lezen, durf geheugen niet uitnemen, pc start nu al met moeite op door het moederbord )
doe een bod zou ik zeggen
gratis "levering" in het Waasland, buiten het Waasland €5 ( diesel is niet gratis
ad: ), maar dan zijde zeker dat ge het krijgt en het niet langs de post moet 
via de post blijft een optie, maar dan zijn de verzendkosten en de risico's voor de koper.
onderdelen beschikbaar vanaf ik mijn nieuwe pc heb, in de loop van de week die komt, zonder pc kan ik moeilijk deze thread opvolgen
de onderdelen die ik verkoop werken op het moment van dit schrijven nog, maar op niks is meer garantie.
Standaard 300 Watt voeding
Creative 24Bit-live geluidskaart
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet netwerkkaart
AMD 64 3200+ Processor
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen
( kan de labels niet goed lezen, durf geheugen niet uitnemen, pc start nu al met moeite op door het moederbord )
doe een bod zou ik zeggen

gratis "levering" in het Waasland, buiten het Waasland €5 ( diesel is niet gratis
ad: ), maar dan zijde zeker dat ge het krijgt en het niet langs de post moet 
via de post blijft een optie, maar dan zijn de verzendkosten en de risico's voor de koper.
onderdelen beschikbaar vanaf ik mijn nieuwe pc heb, in de loop van de week die komt, zonder pc kan ik moeilijk deze thread opvolgen

, longpatje zijn bod is "hoger"