Archief - "oudere" onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=CID=Drone

Legacy Member
aangezien mijn huidig moederbord half kapot is ( verschillende condensatoren aan het lekken/kapot, kan alleen nog in windows bezig zijn, kan geen games meer spelen etc . . .) verkoop ik wat nog bruikbaar is in mijn hudige pc, daar deze onderdelen in mijn nieuwe pc ( die besteld is ) toch niet meer voor volle 100% zouden kunnen werken wegens te "oud" ( bottleneck )

de onderdelen die ik verkoop werken op het moment van dit schrijven nog, maar op niks is meer garantie.

Standaard 300 Watt voeding

Creative 24Bit-live geluidskaart

Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet netwerkkaart

AMD 64 3200+ Processor

Nvidia 6800GT 256Mb videokaart

2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen
( kan de labels niet goed lezen, durf geheugen niet uitnemen, pc start nu al met moeite op door het moederbord )

doe een bod zou ik zeggen :)

gratis "levering" in het Waasland, buiten het Waasland €5 ( diesel is niet gratis :sad: ), maar dan zijde zeker dat ge het krijgt en het niet langs de post moet :D

via de post blijft een optie, maar dan zijn de verzendkosten en de risico's voor de koper.

onderdelen beschikbaar vanaf ik mijn nieuwe pc heb, in de loop van de week die komt, zonder pc kan ik moeilijk deze thread opvolgen :p

LMaestro

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

20E excl

=CID=Drone

Legacy Member
longpatje & lmaestro beide genoteerd

de thread van uur tot uur opvolgen zal de komende dagen moeilijk worden, mijn moederbord is nu helemaal gaga geworden en ik moet mij tijdelijk "behelpen" met een pc bij mijn moeder thuis ( juist genoeg om e-mail te checken etc . . . ).

dus niet ongerust worden als ik niet binnen een uur heb geantwoord :p

gryptic

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

25€

LMaestro

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

30€

gryptic

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

31€

LMaestro

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

32€

gryptic

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

33€

LMaestro

Legacy Member
Nvidia 6800GT 256Mb videokaart
2 x 1 Gb DDR 3200 geheugen

35€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan