Archief - 'oudere' game-pc (GTX260, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pedroo

Legacy Member
Hey,

Wegens de eigen financiering van mijn studies, moet ik helaas
mijn 'backup-pc' verkopen.
Dit zit er in qua hardware:

- MSI G41M-P26 µATX. NIEUW gekocht bij Alternate in
+- mei. Heeft ongeveer 10 uur gedraaid!! Met garantie, doos,...

- Intel Dual Core E5200 2.5 Ghz (oc'ed tot 3.125
Ghz met std. voltage)

- 2 GB Kingston DDR3 1333 Mhz. NIEUW gekocht bij Forcom in +-
mei. Tevens niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Met garantie, ...

- Skythe Mugen (1 denk ik)! Houd de cpu idle op +- 30° en load
MAX 50°!!

- XFX GTX260 896Mb GDDR3. Met deze kaart speelt
ge nog steeds vééél spellen op't hoogste!! Met doos erbij.

- Sony DVD-writer. NIEUW gekocht bij D-RAM Brasschaat! Tevens
niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Bulk gekocht, dus geen doos, wel factuurke.

- Maxtor 250Gb 7200rpm 3.5"

- CoolerMaster XtremePower 400Watt (pérfect voor deze pc!) Wel doos, normaal ook nog factuur, maar moet ik zoeken.

- Ge krijgt er een logitech X230 speakerset bij als ge de pc neemt (garantie, doos)

Een gemodde Hp case!!
origineel:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/ho/WF10a/12454-12454-3329738-214846-214846-1847154.html
(Hp Pavilion Media Center)

veranderd:
Zie foto's op 2dehands ;)
Volledige (lichte) game-pc te koop! (GTX260,....) - Te koop | 2dehands.be


Ziet er best netjes uit (is niet helemaal afgewerkt, maar kan zonder problemen zo gebruikt worden) Lak is niet de beste die er bestaat, maar zolang je er niet te zot mee doet, mag dit geen problemen leveren.
Ik benadruk; de nieuwe onderdelen hebben misschien 10u gedraaid!

Komt met :
- Windows 7 Professional 32 bit in't Nederlands (LEGAAL)
OF
- Windows Vista Ultimate met doos, boekske, DVD, key,...
- Microsoft Office 2007 Entreprise (vind ik momenteel niet, maar maakt de prijs nu ni he..)

Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 190 euro


- Wordt NIET in stukken verkocht!
- Wordt NIET verzonden vanwege het risico
- Afhalen en testen kan bij mij thuis.
- Staat ook te koop op andere sites en in de vriendenkring.
- Ik behoud me het recht...

laloo

Legacy Member
jammer dat je niet in stukken verkoopt... maar veel geluk verder ;) free-up

Pedroo

Legacy Member
laloo zei:
jammer dat je niet in stukken verkoopt... maar veel geluk verder ;) free-up

Dan blijf ik uiteindelijk met stukken zitten... En hij moet echt zo snel mogelijk weg :( (geldtkort begint te dringen)

Pedroo

Legacy Member
laurensdierickx zei:
Leveren doet ge ook ni?

Dan zal het te poot leveren worden :D Of met de fiets... Maar dan kunde da eventueel ook zelf doen? :) Heb m.a.w. zelf geen auto of iets dergelijks..
Van waar in Antwerpen zijt ge?

laurensdierickx

Legacy Member
Ha ok, te poot da ga ik u ni aandoen :p Ik ben van Merksem, en zit met hetzelfde probleem, enkel het fietske of het openbaar vervoer.

Pedroo

Legacy Member
laurensdierickx zei:
Ha ok, te poot da ga ik u ni aandoen :p Ik ben van Merksem, en zit met hetzelfde probleem, enkel het fietske of het openbaar vervoer.

Allée merci, da vindek sympathiek :D Ik heb een rechtstreekse busverbinding vanuit merksem dus ;)
643 nemen en 100 meter van een halte is mijn crib :p

LMaestro

Legacy Member
is onder je min, maar je ziet maar. 130E op het geheel afgehaald

Pedroo

Legacy Member
Lmaestro; is er veel te veel onder, dus zeker niet genoteerd.
Dako; Maak er 170 van, en dan is ie zo goed als voor jou ('k zal snel afsluiten dan...)

dako

Legacy Member
150 is echt wel de max voor deze pc. Office 2007 trouwens met key en dvd?

Wanneer sluit je af?

Pedroo

Legacy Member
Korte samenvatting van de prijzen, dan weet ge op wat ik me baseer:
Mobo: 30
CPU: 20
Koeler: 15
RAM: 5
GPU: 45
DVD: 15
HDD:12
Psu: 20
Case: 25 (de mesh dat er vanvoor insteekt kostte mij alleen al 25 euro
Speakers: 20

Komt op een totaal van 207 euro.(eigenlijk mijn minimumprijs voor het geheel, maar aangezien het wat sneller buiten zou gaan; 170...) De prijzen die ik dus hanteer zijn zeker niet belachelijk hoog , aangezien sommige onderdelen gewoon nieuw zijn.

Office is met key en DVD, maar moet ik nog wel zoeken.
Voor de OS reken ik niets aan omdat die van MSDN is. Indien mensen dit niet vertrouwen (lol), krijgt ge ne Windows Vista Ultimate (32 bit en 64 bit). Volledig legaal, met doos, keu, DVD's,...

Afsluiten doe ik ongeveer dinsdag, indien de minimum geboden is uiteraard.

dako

Legacy Member
Prijzen niet overdreven hoog maar speakers mag je al niet meetellen e, "krijg je erbij"zeg je zelf

Ik maak er 160 van,wel met office dvd en de windows vista dvd en zo erbij dan

Pedroo

Legacy Member
Sorry, ik blijf bij de 170 als minimum. (prijzen zijn zelfs laag t.o.v. sommigen) Tel de speakers van 20 euro af die 207 euro dan.
Heb dit ook net aangepast in de topic; als ge Windows Vista erbij wilt, installeer ik die. Ik ga geen twee officiële OS'n erbij geven.

Ps; heb uiteindelijk al een bod van 170 euro op tweedehands. Maar zoals gewoonlijk blijft deze site voorrang krijgen...

Pedroo

Legacy Member
Laatste up!
Komaan mensen!
Even om duidelijkheid te scheppen, wat krijgt ge voor de 170 minimum?
- Volledige PC
- Logitech Speakers
- Windows 7 Professional 32 bit van MSDN

OF

Windows Vista Ultimate 64 bit officieel met boekske, key, DVD,...

Entreprise dvd vind ik voor de moment niet, maar moet ik érgens hebben liggen.. (dit maakt de prijs uiteraard ni)

En meeneemprijs verlaagd naar 190 euro!

LMaestro

Legacy Member
allee 170 dan, maar wel alleen als de key van win7 en office erbij komen he, want kan er ondertussen niet meer aan uit. is die office legaal btw?

Pedroo

Legacy Member
Win 7 key komt er zeker bij. Ik zal de win 7 ook gewoon op een DVD'ke branden dan.
En over office; staat er nochtans in; die vind ik voor de moment niet (key staat op het 'hoesje')
Anders zal ik het zo stellen; gewoon zonder Office, anders krijg ik gezever als ik 'em ni vind. Kies maar of ik u bod nog moet noteren dan of niet..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan