Pedroo
Legacy Member
Hey,
Wegens de eigen financiering van mijn studies, moet ik helaas
mijn 'backup-pc' verkopen.
Dit zit er in qua hardware:
- MSI G41M-P26 µATX. NIEUW gekocht bij Alternate in
+- mei. Heeft ongeveer 10 uur gedraaid!! Met garantie, doos,...
- Intel Dual Core E5200 2.5 Ghz (oc'ed tot 3.125
Ghz met std. voltage)
- 2 GB Kingston DDR3 1333 Mhz. NIEUW gekocht bij Forcom in +-
mei. Tevens niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Met garantie, ...
- Skythe Mugen (1 denk ik)! Houd de cpu idle op +- 30° en load
MAX 50°!!
- XFX GTX260 896Mb GDDR3. Met deze kaart speelt
ge nog steeds vééél spellen op't hoogste!! Met doos erbij.
- Sony DVD-writer. NIEUW gekocht bij D-RAM Brasschaat! Tevens
niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Bulk gekocht, dus geen doos, wel factuurke.
- Maxtor 250Gb 7200rpm 3.5"
- CoolerMaster XtremePower 400Watt (pérfect voor deze pc!) Wel doos, normaal ook nog factuur, maar moet ik zoeken.
- Ge krijgt er een logitech X230 speakerset bij als ge de pc neemt (garantie, doos)
Een gemodde Hp case!!
origineel:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/ho/WF10a/12454-12454-3329738-214846-214846-1847154.html
(Hp Pavilion Media Center)
veranderd:
Zie foto's op 2dehands
Volledige (lichte) game-pc te koop! (GTX260,....) - Te koop | 2dehands.be
Ziet er best netjes uit (is niet helemaal afgewerkt, maar kan zonder problemen zo gebruikt worden) Lak is niet de beste die er bestaat, maar zolang je er niet te zot mee doet, mag dit geen problemen leveren.
Ik benadruk; de nieuwe onderdelen hebben misschien 10u gedraaid!
Komt met :
- Windows 7 Professional 32 bit in't Nederlands (LEGAAL)
OF
- Windows Vista Ultimate met doos, boekske, DVD, key,...
- Microsoft Office 2007 Entreprise (vind ik momenteel niet, maar maakt de prijs nu ni he..)
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 190 euro
- Wordt NIET in stukken verkocht!
- Wordt NIET verzonden vanwege het risico
- Afhalen en testen kan bij mij thuis.
- Staat ook te koop op andere sites en in de vriendenkring.
- Ik behoud me het recht...
Wegens de eigen financiering van mijn studies, moet ik helaas
mijn 'backup-pc' verkopen.
Dit zit er in qua hardware:
- MSI G41M-P26 µATX. NIEUW gekocht bij Alternate in
+- mei. Heeft ongeveer 10 uur gedraaid!! Met garantie, doos,...
- Intel Dual Core E5200 2.5 Ghz (oc'ed tot 3.125
Ghz met std. voltage)
- 2 GB Kingston DDR3 1333 Mhz. NIEUW gekocht bij Forcom in +-
mei. Tevens niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Met garantie, ...
- Skythe Mugen (1 denk ik)! Houd de cpu idle op +- 30° en load
MAX 50°!!
- XFX GTX260 896Mb GDDR3. Met deze kaart speelt
ge nog steeds vééél spellen op't hoogste!! Met doos erbij.
- Sony DVD-writer. NIEUW gekocht bij D-RAM Brasschaat! Tevens
niet lang gebruikt; om niet te zeggen; nooit. Bulk gekocht, dus geen doos, wel factuurke.
- Maxtor 250Gb 7200rpm 3.5"
- CoolerMaster XtremePower 400Watt (pérfect voor deze pc!) Wel doos, normaal ook nog factuur, maar moet ik zoeken.
- Ge krijgt er een logitech X230 speakerset bij als ge de pc neemt (garantie, doos)
Een gemodde Hp case!!
origineel:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/ho/WF10a/12454-12454-3329738-214846-214846-1847154.html
(Hp Pavilion Media Center)
veranderd:
Zie foto's op 2dehands

Volledige (lichte) game-pc te koop! (GTX260,....) - Te koop | 2dehands.be
Ziet er best netjes uit (is niet helemaal afgewerkt, maar kan zonder problemen zo gebruikt worden) Lak is niet de beste die er bestaat, maar zolang je er niet te zot mee doet, mag dit geen problemen leveren.
Ik benadruk; de nieuwe onderdelen hebben misschien 10u gedraaid!
Komt met :
- Windows 7 Professional 32 bit in't Nederlands (LEGAAL)
OF
- Windows Vista Ultimate met doos, boekske, DVD, key,...
- Microsoft Office 2007 Entreprise (vind ik momenteel niet, maar maakt de prijs nu ni he..)
Minimumprijs: 170 euro
Meeneemprijs: 190 euro
- Wordt NIET in stukken verkocht!
- Wordt NIET verzonden vanwege het risico
- Afhalen en testen kan bij mij thuis.
- Staat ook te koop op andere sites en in de vriendenkring.
- Ik behoud me het recht...
(geldtkort begint te dringen)
Of met de fiets... Maar dan kunde da eventueel ook zelf doen?
Heb m.a.w. zelf geen auto of iets dergelijks..
Ik ben van Merksem, en zit met hetzelfde probleem, enkel het fietske of het openbaar vervoer.