DuffBman
Legacy Member
heb hier een kast te koop met als inhoud
case is gewoon een klassiek model ala ms-tech enz
voeding 400w
c2d e6750 2.66ghz 1333fsb met ocz koeler erop
gygabyte GA-x38-DS5
2gb ram ddr2 667 mhz
evga gtx 260 core 216
sata dvdrom
geen hd, ding is simpelweg te oud om nog verkocht te worden (anno 2004)is gewoon steeds meegegaan met mijn upgrades..
ding heeft altijd perfect zijn ding gedaan ik speelde er cod black ops mee wat geen enkel probleem vormde (ik besef ook dat dit geen megapc meer is he)en dit toch nog heel vloeiend imo
min geheel 130excl.
meeneem geheel 175excl. wat me eerlijk lijkt..
wordt vrijdag 20u afgesloten!!!
er mag zeker op aparte stukken geboden worden maar hou het serieus ====>>>>>NIET MEER VAN TOEPASSING!!!
geheel krijgt ev wel voorrang
grtz Bman
case is gewoon een klassiek model ala ms-tech enz
voeding 400w
c2d e6750 2.66ghz 1333fsb met ocz koeler erop
gygabyte GA-x38-DS5
2gb ram ddr2 667 mhz
evga gtx 260 core 216
sata dvdrom
geen hd, ding is simpelweg te oud om nog verkocht te worden (anno 2004)is gewoon steeds meegegaan met mijn upgrades..
ding heeft altijd perfect zijn ding gedaan ik speelde er cod black ops mee wat geen enkel probleem vormde (ik besef ook dat dit geen megapc meer is he)en dit toch nog heel vloeiend imo
min geheel 130excl.
meeneem geheel 175excl. wat me eerlijk lijkt..
wordt vrijdag 20u afgesloten!!!
er mag zeker op aparte stukken geboden worden maar hou het serieus ====>>>>>NIET MEER VAN TOEPASSING!!!
geheel krijgt ev wel voorrang
grtz Bman
)