Archief - oudere game pc (ev in stukken)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffBman

Legacy Member
heb hier een kast te koop met als inhoud
case is gewoon een klassiek model ala ms-tech enz
voeding 400w
c2d e6750 2.66ghz 1333fsb met ocz koeler erop
gygabyte GA-x38-DS5
2gb ram ddr2 667 mhz
evga gtx 260 core 216
sata dvdrom
geen hd, ding is simpelweg te oud om nog verkocht te worden (anno 2004)is gewoon steeds meegegaan met mijn upgrades..

ding heeft altijd perfect zijn ding gedaan ik speelde er cod black ops mee wat geen enkel probleem vormde (ik besef ook dat dit geen megapc meer is he)en dit toch nog heel vloeiend imo

min geheel 130excl.

meeneem geheel 175excl. wat me eerlijk lijkt..
wordt vrijdag 20u afgesloten!!!

er mag zeker op aparte stukken geboden worden maar hou het serieus ====>>>>>NIET MEER VAN TOEPASSING!!!

geheel krijgt ev wel voorrang
grtz Bman

DuffBman

Legacy Member
Kandalftje zei:
Bodje van 50€ op Gtx 260
Kan er morgen omkomen.
ik wil dit wel noteren maar wil daarvoor niet tegen morgen afsluiten
heb hiervan wel nog de factuur en doos

nTFs zei:
30 € incl op de c2d e6750 + OCZ koeler.

te weinig :naughty:


jastas zei:
geheugen: is dat 1 reepje van 2Gb of 2 van 1Gb?
2*1gb
min geheel aangepast naar 130excl.
grtz

DuffBman

Legacy Member
TdT|Rakoen|BE zei:
Bodje van 130 euro als verzending mogelijk is.
ik ga ervan uit dat dit excl. is
beernem is nu ook niet aan de andere kant van de wereld he....
kan ev wel gebracht worden tegen de verzendingsprijs
genoteerd

DuffBman

Legacy Member
ArcösS zei:
bodje van 130€ afgehaald (onder voorbehoud)

sorry maar onder voorbehoud hou ik geen rekening mee
in elk geval heb ik al 130 excl. dus uw bod zou ik wel willen maar kan ik niet aanvaarden tov rakoen (denk ik toch...)
grtz

Dolle Rolf

Legacy Member
140 afgehaald. (maak ik er direct een tripke naar Westvleteren van)

DuffBman

Legacy Member
Dolle Rolf zei:
140 afgehaald. (maak ik er direct een tripke naar Westvleteren van)
lol ge zijt van affligem...houd van westfleteren....en ik ben ne westmalleman lol..
ik besef dat je overboden zijt maar is miss maar best want moest k meegaan naar westfleteren zou dat niet goedkomen vrees ik ;)



ArcösS zei:
145 afgehaald (deze keer niet onder voorbehoud :))
dit staat erop
zoals gezegd vrijdag afsluiting meeneem verlaagd naar 175excl.
kan vrij getest worden ....en bekeken worden
case is niet de modernste maar heeft helemaal geen gebruikerssporen
grtz bart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan