Archief - Oude onderdelen pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lethichore

Legacy Member
Hierbij verkoop ik nog wat oude onderdelen van mijn desktop:

Asus p5e Deluxe + Intel E8400 + Scythe Mugen cooler (niet apart) (https://www.asus.com/be-nl/Motherboards/P5E_Deluxe/, Intel, Mugen 3 Rev. B: CPU Kühler, Lüfter, Lüftersteuerung, PC Netzteile von Scythe)
2x Corsair 2048MB 800Mhz DDR2 (XMS2 — 2GB DDR2 Memory (CM2X2048-6400C5))
2x Transend 2048MB 800Mhz DDR2 (Transcend 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model JM4GDDR2-8K - Newegg.com)

Antec P180 case ZWART (http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811129154) (vanaf 25€)
OCZGXS600W

Op de zijkanten van de case zit wat gebruiksschade

yezzer

Legacy Member
doe maar een PB (*) om af te handelen aangezien afsluitdatum al voorbij is.
(*) mocht een pb niet lukken gezien uw status, reageer dan hier met uw mail adres - ik heb je ook al via 't forum hier een mail gestuurd waar je kunt op reageren. thx

Zemirof

Legacy Member
Vreemd dat dit topic hier terug staat, ik wou hier dinsdag op bieden en vond dit nergens terug, nu is het er weer:wtf:

Lethichore

Legacy Member
Topic is inderdaad even weg geweest, wilde iets verwijderen van comment en heb het hele topic gedelete...

@yezzer, moederbord kan ik echter niet meer verkopen aangezien ik gemerkt heb dat er een stuk los gekomen is bij het verwijderen uit de case...

yezzer

Legacy Member
geen probleem dat het mobo naar de filistijnen is
maar aangezien ik de thread toch gewonnen heb, mag u mij dan contacteren via pb om de rest af te handelen, t.t.z. de cpu, koeler en het ram geheugen
ik wacht dus spoedig jouw pb af om concreet af te handelen, thx.

Lethichore

Legacy Member
Ja ik dacht van wel, er staat OCZ GXS600 op wat wel voor GameXStream zal staan

DJones

Legacy Member
ga passen heb een nieuwe recentere voeding op de kop kunnen tikken

Lethichore

Legacy Member
30 excl is goed voor mij, wil je ze ophalen of verzenden? ophalen kan eventueel ook in Mechelen aangezien ik zie dat je van in de buurt bent.

Borko

Legacy Member
Lethichore zei:
30 excl is goed voor mij, wil je ze ophalen of verzenden? ophalen kan eventueel ook in Mechelen aangezien ik zie dat je van in de buurt bent.

Ophalen kan in tremelo of mechelen. Wat voor jou het makkelijkste is. Liefst vrijdagavond of zaterdag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan