Archief - Oude gamer pc te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psyco87

Legacy Member
Hallo ik zou graag mijn oude game pc verkopen 1 geheel of alle stukken appart indien een deftig bod.
Reden van verkoop: aankoop laptop
Deze pc is ongeveer 3jaar oud, alle papieren en cdroms zitten er nog bij!

Amd Athlon 64 x2 dual core 6000 + 3ghz
Kingston Ram geheugen 4gig
realtek high def audio
Pioneer dvd rw dvr-212ATA
Nvidia GF8800 GT
Generic flash usb, sd,mmc, sm divice
Windows Vista premium

minimum: 140euro
meeneem prijs: 150 euro


Ook nog een samsung syncmaster 206bw 22' pc scherm te koop:
In perfecte staat, hangt met een muurbeugel aan de muur.

minimum prijs: 80 euro
meeneem prijs: 95 euro

Clavier van Logitech Wave in perfecte staat ook te koop

minimum: 10euro
meeneem: 15euro

*Ik behoud mij het recht de verkoop te weigeren indien, het bod niet aan de minimum prijs voldoet.

Alvast bedankt
grtn

Sjoepap

Legacy Member
welke case + voeding? heb je ook nog de originele staander van de 22'?

+ vul je woonplaats in in je profiel of zet in je OP van waar je bent

grifter

Legacy Member
Ik heb heel dringend een pc nodig. Mijne is sinds vandaag kapot... Ik overweeg deze!!!!

Psyco87

Legacy Member
heel deftige pc, is natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste en er moet nieuwe hd in! maar is op en top in orde, dit geld ook voor het pc scherm en toetsenbord.

moet weg omdak ik nu een laptop heb.
als je meer info wilt moet je het maar vragen.
mvg kevin

Psyco87

Legacy Member
Gigabyte s-series supports amd am2+ phenom/am2 athlon 64 series processors. 6-quad/s-series

grifter

Legacy Member
ik overweeg nog steeds. Meeneem was 150?
ideale instap pc eigenlijk. Hmmm, maar ik ga het wrs niet doen. Ik heb zo een naar gevoel met pc's. 3jaar werken ze goed, en plots kan iets de geest geven, waardoor je meteen met 60 euro kosten zit. Aan de andere kant, ken ik pc's die al vele jaren langer meegaan, zonder dan ook maar een of ander probleem...

Timmos

Legacy Member
Psyco87 zei:
Hallo ik zou graag mijn oude game pc verkopen 1 geheel of alle stukken appart indien een deftig bod.
Reden van verkoop: aankoop laptop
Deze pc is ongeveer 3jaar oud, alle papieren en cdroms zitten er nog bij!

Amd Athlon 64 x2 dual core 6000 + 3ghz
Kingston Ram geheugen 4gig
realtek high def audio
Pioneer dvd rw dvr-212ATA
Nvidia GF8800 GT
Generic flash usb, sd,mmc, sm divice
Windows Vista premium

minimum: 140euro
meeneem prijs: 150 euro
Kan ik de pc kopen zonder de graka? Want wil er een server van maken.

Hoeveel wilt ge zonder de graka? Moet ge toevallig volgende week in Gent of omstreken zijn?

tomsoetens223

Legacy Member
Clavier van Logitech Wave 20 EURO ik kan het komen halen in antwerpen ander moet je het opsturen

robert-jan

Legacy Member

My bad, niet gezien :$

Iets te ver om op te halen vrees ik, free upje dan maar.

Psyco87

Legacy Member
Ik ben momenteel op wknd. Ik kan dus pas maandag afhandelen. Zonder graka 100euro

washikiki

Legacy Member
Amd Athlon 64 x2 dual core 6000 + 3ghz
Kingston Ram geheugen 4gig
realtek high def audio
Pioneer dvd rw dvr-212ATA
Nvidia GF8800 GT
Generic flash usb, sd,mmc, sm divice
Windows Vista premium
vo 120 euro kom ik er achter, als ik hem eens kan testen :)

EDIT: en niets overclocked ook

Frisbijerre

Legacy Member
hoeveel geheugen zit er op de grafische kaart en is ze ooit overklokt geweest?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan