Archief - oude desktop in stukken/volledig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brunk

Legacy Member
mobo: asus P5N32E-sli 680i (€40)
cpu: intel E6400 (€35)
case: CM690 met window (bodje?)
ram: 2gb 800mhz kingston valueram - verkocht
gpu: verkocht
PSU: OCZ stealthxstream 700 W 60€
komt eventueel met cooler, maar daar is 1 pootje van afgebroken...


bied maar los als je geinteresseerd bent

brunk

Legacy Member
ram is de deur uit normaal!
ruilen tegen cover voor asus eee pad is ook een mogelijkheid!

Sjoepap

Legacy Member
van welke cooler is het pootje afgebroken? de cpu cooler? Zit er een psu in de case?

kan je ook even vermelden waar het nog allemaal te koop staat in je openingspost

brunk

Legacy Member
Hey Sjoepap,


beginpost is aangepast.
er is een pootje afgebroken van de cpu cooler inderdaad, ik heb die de stock cooler ook altijd gebruikt. maar ik vrees dat die wel zal loskomen door transport/uit elkaar halen.
een s775 cooler kost +/-10€ oid denk ik 2ehands voor een degelijke

brunk

Legacy Member
ik denk dat mijn richtprijzen voor cpu en moederbord niet slecht zijn in vergelijking met een andere thread hier.
als er een koper komt voor het mobo wil ik het overwegen, maar apart gaan ze niet onder de irchtprijs buiten

brunk

Legacy Member
70€ en je hebt deal.
let wel op gebrek aan stock koeler dat erbij komt (:

Jada

Legacy Member
Heb je per toeval nog een USB stick van 256 / 512Mb / 1Gb ?
Zo'n ding krijg je tweedehands zelfs niet meer verkocht, maar als je het erbij doet dan heb je een deal.
Het gebrek aan de koeler kan geen kwaad.
Koelt het eigenlijk nog, ik wil zeggen, maakt het nog contact? Of niet meer? (niet dat het een rol zou spelen in mijn keuze hoor)

brunk

Legacy Member
ja ik hb hem nog even gebruikte, maar soms kwam hij los...
goed een usb stikje kan ik nog wel ergens vinden.
dan noteer ik 70€?

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
die case met window, bedoel je de nvidia mod?
kan je mij foto pm"n ofzo?

grtz

Jada

Legacy Member
brunk zei:
ja ik hb hem nog even gebruikte, maar soms kwam hij los...
goed een usb stikje kan ik nog wel ergens vinden.
dan noteer ik 70€?

70 EUR en in mechelen afspreken dan? Deal! :)

brunk

Legacy Member
liever niet verzenden, heb de doos van de case ook niet meer...
In mechelen afspreken is normaal geen probleem, maar liever ergens tussenin als dat mogelijk is. benzine is ook niet gratis natuurlijk

brunk

Legacy Member
Komaan mannen. 't is misschien wat ouder materiaal maar nog steeds perfect voor casual spelletje.
voeding is ook een topper!

hypex20

Legacy Member
brunk zei:
Komaan mannen. 't is misschien wat ouder materiaal maar nog steeds perfect voor casual spelletje.
voeding is ook een topper!

35€ voor case incl verzending...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan