EvilSwordfish
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier nog een oude case van me staan die beetje in de weg staat.
Het gaat over een NZXT guardian van tiental jaar terug. Foto's vind je hieronder terug.
Zit nog een oud 775 moederbord en pentium 4 in die in een ver verleden was overclocked naar 3.7ghz, geen idee of die nog werken.
Bieden vanaf 5 euro, meeneem is 15.
And yes, ik weet dat ze vuil is, staat al een vijftal jaar stof te verzamelen in mijn kast
Imgur: The most awesome images on the Internet
Imgur: The most awesome images on the Internet
Imgur: The most awesome images on the Internet
Ik heb hier nog een oude case van me staan die beetje in de weg staat.
Het gaat over een NZXT guardian van tiental jaar terug. Foto's vind je hieronder terug.
Zit nog een oud 775 moederbord en pentium 4 in die in een ver verleden was overclocked naar 3.7ghz, geen idee of die nog werken.
Bieden vanaf 5 euro, meeneem is 15.
And yes, ik weet dat ze vuil is, staat al een vijftal jaar stof te verzamelen in mijn kast

Imgur: The most awesome images on the Internet
Imgur: The most awesome images on the Internet
Imgur: The most awesome images on the Internet